Hvem deltager i Hedensted?

Jeg er nysgerrig efter at vide hvem der deltager i Hedensted, og hvilke racer der deltager. :slight_smile: Jeg deltager selv med min hushan Momo, dette vil være hans 10 Udstilling og vi er bare rigtig stolte af ham for de seneste to udstillinger er han blevet BOX! Så kæresten og mig er mega stolte af vores dejlige dreng. :hjerte:

Men hvem kommer og med hvilke katte? :?:slight_smile:

Evt hvilken dag/e kommer i? Jeg kommer muligvis lørdag, men det er ikke helt sikkert - men en af dagene kommer vi altså.

Jeg kommer med en flok Korater :slight_smile:

ddkorat: hvor mange skal du have med og kommer du begge dage? :slight_smile:

Jeg kommer begge dage :slight_smile: Jeg planlægger at have en 4-5stk med :slight_smile:

Lyder skønt :slight_smile:

Under udstilling er der i forvejen en tråd, hvor flere har fortalt hvad de kommer med :slight_smile:

Vi kommer med tre: Muffe, Louis og Rhys - British longhair, kurilean bobtail longhair og europé :slight_smile:

Der er denne tråd med Hedensted oplysninger

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=56278

vi kommer ihvertfald med 1 mco, vores røde/smoke dreng både lørdag og søndag og muligvis har vi osse vores sort smoke pige med osse lørdag og søndag

Gud ja har helt smidt ud der var en tråd :slight_smile: Sorry alle sammen.

Jeg kommer med Koraterne Badeanden Fanni og hendes barnebarn Badeællingen Mimi.

Om vi kommer med Hector NFO gr VIII i kl. 6 kommer an på om han får sin næste titel i sverige i weekenden.

Huskattepige Nes holder en pause