Hvem er mest stresset

Man kan blive helt stresset med 6 bøller i køkkenet medens morgenmaden indtages.
Medens jeg satte deres morgenmad over blev min halvt spiste ostemad stjålet og erobret tilbage. Efter at have taget et låg i skuffen opdagende jeg at der havde været en nysgerrig missefod for langt fremme. Den var kommet i klemme under skuffen da den blev lukket. Ejeren ville IKKE trøstes. Kort tid efter skulle jeg jo tilbage på min stol. Tog en nysgerrig op så stolen var ledig. Da min bag nåede stolen kunne jeg mærke at jeg alligevel havde sat mig på xx. Skyndte mig op og fandt en nysgerrig hængende omkring stolpen til ryglænet. Der havde den placeret sig i et fortvivlet forsøg på at undgå at blive flad under mig. Hvor den kom fra ved jeg ikke den var der ikke da jeg satte mig.
Velopdragne killinger er de trods alt. Medens maden kølede af blev de redt. En efter en. Til sidst sad jeg og rev mig i håret hvem manglede. Det behøvede jeg så ikke fundere over ret længe for den der manglede stod lige ved hånden helt roligt og ventede på at det blev hans tur.
Kaoset var til syneladende kun i mit hoved. 12 uger er de 4.11. Så må det snart være tid til at nogle flytter hjemmefra. SUK​:disappointed_relieved::blush:

20 Synes om

Så vidt jeg kan vurdere er der kun en der stresser…og jeg siger ikke hvem

hvor lyder det til at være en hyggelig morgen :slight_smile:

Jeg glæder mig til mit første kuld, men jeg glæder mig ikke til jeg skal af med dem igen.

Og så siger man endda, at kæledyr mindsker stress og virker beroligende :hoho:

1 Synes om

Det er i hvert fald nogle fine små banditter :hjerte: