Hvem er Snif

For ikke at fylde julekalendertråden med alle mulige sjove ting, har jeg valgt at lave en ny tråd til besvarelse af hvem Snif er og måske andre hvis nogen er i tvivl.
Snif er en sød hund der bor hos vores søn og svigerdatter og deres to drenge.
Snif er sød og rar, men han er absolut ikke sporhund, som jeg skriver i eventyret;o))
Copy, jeg synes du skal skrive hvem du kender i eventyret, det er altid lidt sjovt at få sat lidt mere ansigt på hvem der har de forskellige dyr i virkeligheden.
Knus Elin

Alletiders ide Elin… Skal vi så ikke osse lægge billeder ind af dem… Jeg gør det senere, af Horse og Trille…

Onkel Horse og Tante Trille, som er gift i eventyret.

Det er min Horse og Trille

Victor bor hos, eller har boet hos Sussi. Victor gik desværre over regnbuebroen her for kort tid siden, men derfor kan han godt stadig være med i julekalenderen.
Molly bor rigtig hos en veninde jeg har.
Tiger er heller ikke mere, men boede i sin tid hos Bente. Den eneste jeg ikke kan huske hvor jeg har fra er Jens, men hans søn Magnus, bor også hos Sussi.
Lille Mini Tiger, er en hittemis jeg havde og hans mor Lilli, ja den har i nok regnet ud;o))
Knus Elin

Der MÅ da være andre af jer, der kender nogen af dem i eventyret.
Er så nysgerrig…

Som i nok har opdaget, så er der kommet nok en killing med i julekalenderen.
Killingen er idag en smuk voksen missepige og bor til daglig hos en sød dame der hedder Therese.
Theres er at finde på Katte i fokus.
Knus Elin