Hvem gør dog sådan noget?

Jeg sidder og bliver helt harm på den hundeejer. Hvordan pokker kan man behandle dyr på den måde?

Jeg ved godt at hvalpene er døde, men hvilken hundeejer er så uanstændig bare at “smide” hvalpene på et dørtrin?

Håber politiet gør noget ved sagen og finder ejeren til den muskelhund og giver personen en klækkelig bøde.

På HundeGalleri er der en lang debat, om det er hvalpe- eller kaninfostre.
Men under alle omstændigheder er det et makabert fund af gøre på sit dørtrin.

Helt enig Hanne… det kan da være hip som hap om det er hunde- eller kaninfostre! Alene at man overhovedet vil begynde at diskutere det er da grotesk grænsende til det lavkomiske! :slight_smile:
Undskyld…

Det må have været en ualmindelig grim oplevelse at finde sådan en pose på sit dørtrin!

(Bortset fra det… det ligner afgjort ikek kaninfostre… dem har jeg da set nogle stykker af gennem tiden… )

Det var kaninfostre.
Hendes nabo har fortalt, at posen skulle være sat ved hans dør, da han bruger dem som foder til sine slanger.

[QUOTE=Mega;865951]Det var kaninfostre.
Hendes nabo har fortalt, at posen skulle være sat ved hans dør, da han bruger dem som foder til sine slanger.[/QUOTE]

Så ka jeg lære både at forstørre billeder OG finde læsebrillerne frem inden jeg udtaler mig! :smiley:

Jeg ville faktisk blive rigtig bange, hvis jeg fandt sådan noget foran min dyr… ligemeget hvilke slags dyreunger det er!!

Jeg var med i debatten i går på hundegalleri og skrev til avisen, samt på facebook siden hvor hende fra dyreværnets holdt til, blev svinet godt til på fb da jeg fastholdt det var kaninunger, i dag er alt slettet , det er jo nemmere end indrømme sin fejl og avisen sælger nok. Mere med aborteredes kamphunde end døde kaninunger til foder

Jeg var også (næsten 100%) sikker på, at det var aborterede hvalpe, for jeg har aldrig set kaninfostre med så lange kraftige, brede næser og brede hængeører.

Bange… måske ikke… men jo - jeg ville også have en meget utryg fornemmelse! Og helt klart kontakte politiet…

Prøv og se disse kaninunger, de ligner meget hinanden Der skete et mirakel! <3 - Kaniner - Uploadet af - Stald'Putt -

Jeg er overbevist - Det drejede sig om kaninunger. Tak for linket :slight_smile:

For mig lignede det godt nok hundehvalpe og burde en dyrlæge ikke kunne se forskel?

En tankeløs måde at overlevere “foder” på - sæt et barn havde gjort fundet!

Jo, det burde en dyrlæge kunne! Især fordi vedkommende har den enorme fordel faktisk at stå med fostrene i hænderne så at sige - og ikke som os bare er henvist til nogle billeder…

En tankeløs måde at overlevere “foder” på - sæt et barn havde gjort fundet!

Helt enig!
Det mindste ville da have været at lægge dem i en uigennemsigtig pose og med en seddel om at her er slangens foder eller lignende…