Hvem har klistret dem sammen?

Det burde anmeldes! En eller anden har limet Tip og Eddie sammen :slight_smile:

Se de ligger i ske:tihi:

Og et andet mysterium: Smitter Eddies farve af? Nu har jeg to brune-høhø

-what-what-what-what

Kan det være Birthe ???

Du ved… Birthe og lim ??

:tihi::tihi:

Dejlige drenge…:hjerte::hjerte::hjerte:… ligger man ikke der som små prinser på et bamse-underlag… overforkælede kattekræ, si’r jeg bare.

:wehuu:

Jeg tror det er noget Eddie er skyld i. Alle han kan lide smitter han af på.
Jeg fandt forresten 2 store brune pletter på ryggen af en trøje, Mogens har haft på ud til dig:tihi::tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

Gud er Eddie et svindelnummer! Er han farvet?

Han går aldrig ud i regnen, så jeg ved faktisk ikke om det kan vaskes af!

:slight_smile:

[quote=lenschow;176337]Gud er Eddie et svindelnummer! Er han farvet?

Han går aldrig ud i regnen, så jeg ved faktisk ikke om det kan vaskes af!

:-)[/quote]

Mette Mejdahl har altid forekommet mig at være lidt skummel … :cool: så det ville ikke overraske mig, hvis det hele var et fupnummer … :fløjte:

Åhhhh ja, han smitter af, og det kan smitte fra en når man kommer hjem.
Sidst jeg var hos dig havde jeg en stor brun plet på blusen da jeg kom hjem, og jeg tænkte, åhhhh nej, hvordan får jeg den af. Men det var ikke noget problem, en kat hoppede op til mig og pletten var væk fra min bluse.
Men helt væk blev pletten ikke, den går rundt hjemme hos mig, se her.

Jeg vil også have en brun mis-ked-ked-ked
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;176430]Jeg vil også have en brun mis-ked-ked-ked
Knus Elin[/quote]

Eddie’s søster er vidst stadig til salg-høhø
Ellers regner jeg da med brune småtlinger til næste år, og du skal være så velkommen til nusning :smiley:

Tror jeg går ind og trygler og beder og trygler igen… Vi har trods alt bryllupsdag:fløjte::fløjte::fløjte:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;176440]Tror jeg går ind og trygler og beder og trygler igen… Vi har trods alt bryllupsdag:fløjte::fløjte::fløjte:
Knus Elin[/quote]

Jeg :kryds: for dig :smiley:

[quote=Leopolds mor;176440]Tror jeg går ind og trygler og beder og trygler igen… Vi har trods alt bryllupsdag:fløjte::fløjte::fløjte:
Knus Elin[/quote]

TILLYKKE ELIN! OG MOGENS!

Nej så skal du da have hende her :

http://petheaven.dk/katte/kuld/billeder/engle/elauria/pages/DSC_1891.htm

Men vær opsat på, at farven går af med tiden :tihi:

[quote=PiaH;176383]Åhhhh ja, han smitter af, og det kan smitte fra en når man kommer hjem.
Sidst jeg var hos dig havde jeg en stor brun plet på blusen da jeg kom hjem, og jeg tænkte, åhhhh nej, hvordan får jeg den af. Men det var ikke noget problem, en kat hoppede op til mig og pletten var væk fra min bluse.
Men helt væk blev pletten ikke, den går rundt hjemme hos mig, se her.

[/quote]

:ok:Det er jo frække Bolette! Som er skyld i, at jeg allerede nu går og siger “Du får ikke en burmeser Helle, Du gør ikke, Nej heller ikke selv om de er søde og der kommer små Boletter. Du gør det ikke!”

Hun er SÅ SØD!

Ååårrrrrr hvad, selvfølgelig får du en Bolette når der kommer små Boletter :tihi:. Nej spøg til side, men ja hun er sgi sød.
Det meste af i aftes var hun som tape, hun klisrede sig totalt op ad mig, lige meget hvor jeg var i huset :thumbup: hun er lækker er hun, og hun snakkede, hele tiden, så Bolette og jeg fik lige hele verden sat på plads :smiley:

Dejlige billeder af alle misserne :wehuu:
Måske Maggi bliver lidt brun i det, fordi hun har fældet/fælder?
Min gamle sorte mis var nemlig sortbrun om sommeren.

[quote=lenschow;176587]TILLYKKE ELIN! OG MOGENS!

Nej så skal du da have hende her :

http://petheaven.dk/katte/kuld/billeder/engle/elauria/pages/DSC_1891.htm

Men vær opsat på, at farven går af med tiden :tihi:[/quote]

Uh jeg ville gerne, men bliver nød til at tænke på de andre misser også og jeg tror vi skal holde ved dem vi har, for nu har de det godt allesammen.
Leopold gider ikke der kommer flere.
Knus Elin

Kan han ikke også smitte af her:), en af de små vildtfarvede trænger til at blive lidt mere gennemfarvet:sshh:
Men hvor ser det hyggeligt ud, sådan at ligge i ske:p

[quote=Mislingen;176731]Dejlige billeder af alle misserne :wehuu:
Måske Maggi bliver lidt brun i det, fordi hun har fældet/fælder?
Min gamle sorte mis var nemlig sortbrun om sommeren.[/quote]

Vi havde tidligere en besøgsmis i familien der var kulsort med hvidt. Han blev mere og mere ræverød i løbet af en sommer og der var ingen tvivl om at det var solen der blegede ham.

Det samme sker for Gizmo når han har ligget meget i vindueskarmen i solskin, men hos ham forsvinder det igen, besøgsmissen Bette endte sine dage som semi-rød kat :tihi:

[quote=lenschow;176328]Det burde anmeldes! En eller anden har limet Tip og Eddie sammen :slight_smile:

Se de ligger i ske:tihi:[/quote]

Dejlige billeder af de 2 :wehuu::wehuu::wehuu: