Hvem har sørget for, at vejret er SÅ godt idag?

Tillykke med den smukke dreng.:flag::kor::kor::tillykke:-partytime:balloner:
Sikke et skønt billede…:wehuu:

Tillykke til en alt for nuttet missekat! :puuuuust::balloner:

(Det billede altså… :wehuu:)

Tillykke til Sander, den dejlige cremebolle :flag: - og mange tak for det dejlige vejr! :thumbup:

Stort tillykke med fødselsdagen!
:tillykke:

Og tak for det gode vejr… :yatta:

He he - dyrlæger er vel også en slags mennesker … min tidligere dyrlæge, som jo altså nu er taget til Grønland, havde både fået parret kat hos mig og købt kat af mig, vi havde været på besøg hos hinanden hver især flere gange - jeg har endda også været på besøg hos hendes eksmand, sammen med Helle (Tick-Tag), da katten fra Helle, som boede hos eksmanden, fik killinger.
Raiku og mig har både grint og grædt sammen, mest omkring kattene, men også med andre ting, for det kan jo ikke undgåes at man taler om andet end dyr, når man er sammen i mange timer!
Professionel distance - jo da, men heldigvis kan man også blive venner med mennesker, som tilfældigvis starter ud med ‘bare’ at være ens dyrlæge eller andet …

• og undskyld til Sander for lige at blande dette ind i fø’sdags-tråden!

[quote=Vivi_Fletcher;410853]:tihi: Og jeg, der troede det var min dyrlæge :slight_smile:

Tillykke til Sander :flag:[/quote]

Hils vetten og ønsk tillykke - beklager jeg ikke har råd til blomster til ham, men jeg tror jeg har sponseret denne måneds husleje for klinikken, det må være tilstrækkelig gave til ham :tihi:

Et forsinket men stort tillykke til den dejlige dreng.

forsinket tillykke til den skønne dreng … sikke et udtryk !! :wehuu: