Hvem har sørget for, at vejret er SÅ godt idag?

Det sidder I garanteret og spørger jer selv om, ikk :stuck_out_tongue:

Så vil jeg fortælle jer, at det er miiiiiiiggggg

For jeg har været sød - faktisk den sødeste cremebolle, min mor kender - og idag er det min fødselsdag :wehu::wehu::wehu:

Jeg bliver 3 år, så nu er jeg ligeså gammel som pivedyret :yah:

Jeg håber, jeg får noget godt guf, når min mor kommer hjem i aften :kryds::kryds:

Tillykke til Sander:flag:

Tillykke Sander - håber, du har været så sød, at vejret holder resten
af min ferie :høhø:

:tihi: Og jeg, der troede det var min dyrlæge :slight_smile:

Tillykke til Sander :flag:

[quote=Vivi_Fletcher;410853]:tihi: Og jeg, der troede det var min dyrlæge :slight_smile:
[/quote]

Er han en sød cremebolle? -LOL

NP

[quote=Temple Bar;410843]Det sidder I garanteret og spørger jer selv om, ikk :stuck_out_tongue:

Så vil jeg fortælle jer, at det er miiiiiiiggggg[/quote]

Til lykke, Sander!
Men kan du ikke være en anelse uartig næste gang - 27 gr. er lige lovlig meget, synes jeg …

NP

[quote=Niels Peter;410868]Er han en sød cremebolle? -LOL

NP[/quote]

Næh, men han har fødselsdag, så det kunne da være det var ham, der havde været artig :slight_smile:

:tillykke::krammegave::balloner:

Nu har du vel sørget for at invitere alle venner?
Vi går stærkt ud fra at din mor betaler :tihi:

Tillykke med dagen

potedask fra

cæsar, Lille My, Jesper og Yaba

[quote=Niels Peter;410871]Til lykke, Sander!
Men kan du ikke være en anelse uartig næste gang - 27 gr. er lige lovlig meget, synes jeg …

NP[/quote]

Min mor siger, man ikke skal gøre noget halvt, så det kan jeg ikke - det er for besværligt at huske for mange læresætninger :høhø:

[quote=Temple Bar;410843]Det sidder I garanteret og spørger jer selv om, ikk :stuck_out_tongue:

Så vil jeg fortælle jer, at det er miiiiiiiggggg

For jeg har været sød - faktisk den sødeste cremebolle, min mor kender - og idag er det min fødselsdag :wehu::wehu::wehu:

Jeg bliver 3 år, så nu er jeg ligeså gammel som pivedyret :yah:

Jeg håber, jeg får noget godt guf, når min mor kommer hjem i aften :kryds::kryds:[/quote]

Åh-nej… hvilket smukt og hengivent dyr.
SE LIGE HANS ANSIGTSUDTRYK…:besvimer:

Jeg har da aldrig set noget lignende.
Hjertelig til lykke med fødselsdagen.

:flag: :flag: :flag:

Tillykke søde Sandermis… :flag::flag: dit ansigt udtrykker fuld tilfredshed, men du ligger jo også blødt mellem mors babser :thumbup:

Sikker på at du vil blive forkælet af mor og de andre misser :tillykke::balloner:-partytime-bananer:krammegave::ballon:

Tillykke til Sander:flag:labre Cremebolle er sikker på du får masser af guf når mor kommer hjem

Tine

Niecerne kan ikke forstå de ikke er inviteret til fødselsdag,men sender også hilsener:yatta:

Der er åbenbart nogle, der kender deres dyrlæge mere personligt end andre:S - vi aner da ikke (og interesserer os ikke for), hvornår vores dyrlæge har fødselsdag-surrender

:sorry:hvis dette er er OT for tråden, men jeg kunne ikke lade være med at bemærke det:sorry:

:flag:Tillykke Sander med de 3 år, din smukke kat:wehuu::wehuu:

-tillykke :flag:

[quote=dkkorat;410996]Der er åbenbart nogle, der kender deres dyrlæge mere personligt end andre:S - vi aner da ikke (og interesserer os ikke for), hvornår vores dyrlæge har fødselsdag-surrender
[/quote]

Jamen dog … er det så forkert, at interessere sig lidt for andre mennesker? :S

Jeg sætter stor pris på min dyrlæge, så jeg har da tænkt mig at give ham en gave i dag, hvor han fylder rundt - og det kender jeg flere andre, der også gør.

Kender også en, der har fået en buket blomster af dyrlægen, da hun fyldte rundt.

Så kald du det bare personligt - det generer mig ikke det mindste :slight_smile:

Tillykke smukke missedreng …Næste år kan du godt bestræbe dig på at være mindre sød, det er for vaaaarmt :slight_smile:

Nej da:) - vi kender bare ingen andre med et sådant nært forhold til deres dyrlæge…:S Vores dyrlæger holder en passende professionel distance til deres klienter - hvis det ikke påvirker deres virke eller vores dyrs helbred, så deler vi ikke vores privatliv med hinanden-surrender

Jeg har nu fuld tillid til, at man kan være professionel og samtidig kende hinanden lidt mere :slight_smile:
For nogle år siden da der var seminar, var vi en “rugbrødsvognsfuld”, der kørte sammen til seminar. I bilen var 4 dyrlæger fra klinikken og 3 af klienterne - deriblandt mig.
Det var faktisk en rigtig hyggelig tur, hvor vi naturligvis lærte hinanden at kende på en anden både, var ude og spise sammen om aftenen osv.

Sorry Mette for OT :S

Tillykke smukke Sander-mus :flag: Håber at du får en god dag med masser af forkælelse :smiley: