Hvem interesserer sig for fodbold på TV

Jeg vil ikke sige at det interessere mig at se fodbold men en gang imellem synes jeg det kan være hyggeligt nok.

[quote=Mega;297043]Jeg gør, men kun når det er landskampe (både fodbold og håndbold), hvor Danmark spiller.
Ellers nej tak til sport på TV, og jeg synes faktisk, det er s… frækt over for licensbetalerne, at der gang på gang droppes både gode serier og udsendelser pga. sport (især mega-sport som OL m.m.)

Lad folk abonnere på en desideret sportskanal, hvis de finder det så spændende.[/quote]

Fint med mig, hvis “vi” så slipper for at betale licens.
Men kunne serie-elskerne ikke ligeså godt abonnere på en seriekanal i stedet for? Hvorfor er der ikke plads til alle? Det er trods alt ikke ret mange dage om året, at der er “mega-sport”. Faktisk er der kun OL hvert andet år. Og vinter OL er ikke ligeså populært som det almindelige, så det vises ikke så meget. Så det er kun hvert 4. år, at det går rigtig amok i nogle uger.
Så er der EM og VM i fodbold, som også hver især afholdes hvert 4. år - forskudt. Dvs igen hvert 2. år, der er sådan en turnering. :slight_smile:

Når man sammenligner med hvor tit der er alle mulige serier og film, så er det da ikke ligeså meget sport der vises. :slight_smile:

Når vi alle betaler licens, så lad der dog være plads til alle. Og ellers er der vel andre kanaler uden sport, som I kan se i mens. :wink:

// Martin

• som gerne vil se fodbold på TV. Men kun ét bestemt hold. Derudover spiller jeg det hellere selv.

Jeg ser meget gerne fodbold på TV - specielt når De Hvide fra Fredensvang spiller :smiley: Man er vel ikke født og opvokset i Århus for ingenting?

Og så gider jeg også godt se, når Danmark spiller kvalifikations- eller slutrundekampe.

/Flemming

Ser af og til fodbold hvis det er landskampe og de er vigtige :slight_smile:
Manden ser alle Brøndby kampe og så må jeg læse kattegrupper eller se TV i soveværelset. For fodbold skal ses på en stor skærm, påstår han og den i soveværelset er lille :tihi:

Som nok eneste fyr, må jeg siger: Ellers tak!

[quote=DaneX;297310] Og ellers er der vel andre kanaler uden sport, som I kan se i mens. :wink:
[/quote]

kommer da an på hvor mange kanaler man har :wink: - de aftener der er sport er der kun dødssyge programmer på de andre kanaler, nu hvor vi ikke længere gider betale en formue for at kunne se tv…men så er det jo godt at der er så meget andet man kan lave

hvis nogen er I tvivl ser jeg ikke sport og det gør min kæreste heldigvis heller ikke…og så stemmer jeg for at der ikke må vises sport onsdag aften -grrrierdumme