Hvem interesserer sig for fodbold på TV

Hvem interesserer sig for fodbold?

Jeg har ofte den opfattelse, at det er hele nationen -
undtagen mig…:?

[quote=Mona Jensen;296899]Hvem interesserer sig for fodbold?

undtagen mig…:?[/quote]

Jeg gør ikke - og heller ikke så meget andet sport for den sags skyld.

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

Det er meget lidt sport der har min interesse :rock:

hvad fodbold angår er jeg bare SÅ ligeglad, udover at jeg stadig synes at de skulle give de stakler en bold hver -engel

Fodbold gider jeg heller ikke se. Så du ikke alene :):slight_smile:

Not me!

Jeg interessesere mig ikke som sådan for fodbold, men min mand gør, og når man på sidelinjen hører om diverse resultater, og betydingen af de enkelte kampe, ja så synes jeg faktisk det bliver helt interessant!
Sådan er det jo med det meste, jo mere man lærer om det og får indblik, jo mere spændende og interessant bliver det :).

Men jeg er vil med OL.

Jeg gider heller ikke se fodbold.
Og heller ikke ret meget anden sport, men Tour de France, det er jeg tilgengæld vild med at se i TV.
Hilsen Lisbeth

Sport… nej tak…

Nope. Ikke mig. Synes det er noget af det mest kedelige i verden. På linie med sæbeoperaer, vild med dans og den slags :fnis:

Gider absolut heller ikke se sport i TV. Vil hellere sidde og glo på en sort skærm, end sport. Hehe

[quote=Mona Jensen;296899]Hvem interesserer sig for fodbold?

undtagen mig…:?[/quote]

HELLER ikke mig !!
Og HELDIGVIS har jeg en mand med samme opfattelse JUBIIIII :thumbup:
Som han siger, hvorfor dog ødelægge den fine græsplæne !!!

Nej, så hellere biler :thumbup:

Normalt ser jeg ikke fodbold, men landskampe ser jeg, desuden er manden heller ikke interesseret i fodboldkampe.

Men jeg hører også til dens slags mennesker, der åbenbart både er bedre end fodboldspiller og dommeren :joker:… Så jeg kommentere hele kampen, højlydt :coool:… Det synes resten af familien er en smule anstrengende -grrrierdumme

det er kun en landskamp jeg kunne finde på at se (hvis det virkelig galt noget ) ellers gider jeg det ikke

Her hjemme er det motorsport vi ser … elsker formel 1 , rally, speedway og alt med motor på

[quote=Kaja;296962]
Men jeg hører også til dens slags mennesker, der åbenbart både er bedre end fodboldspiller og dommeren :joker:… Så jeg kommentere hele kampen, højlydt :coool:… Det synes resten af familien er en smule anstrengende -grrrierdumme[/quote]

Kaja…:yah: :yah: …Skal det absolut være.
Så skal man vel også have noget ud af det…

Jeg kan finde på at se en landskamp en sjælden gang imellem…men så skal det også nærmest være finalen.

Her i familien er det min bror der er fodbold-tossen, han holder sig dog mest til engelsk fodbold og landskampe.

Til gengæld er han helt tosset med amerikansk football og de sidste 3 år har jeg været inviteret til Super Bowl hos ham.

Jeg plejer at komme - ikke fordi jeg interesserer mig for sporten (fatter stadig ikke en brik af reglerne) - men fordi der altid diskes op med det lækreste amerikansk inspirerede mad :savle:

Jeg gør, men kun når det er landskampe (både fodbold og håndbold), hvor Danmark spiller.
Ellers nej tak til sport på TV, og jeg synes faktisk, det er s… frækt over for licensbetalerne, at der gang på gang droppes både gode serier og udsendelser pga. sport (især mega-sport som OL m.m.)

Lad folk abonnere på en desideret sportskanal, hvis de finder det så spændende.

Jeg har altid været vild med speedway - som det eneste. :rock:

jeg er absolut ikke fodbold-fanatiker, ser aldrig landskampe osv, det siger mig ikke et dyt overhovedet.
generelt syntes jeg ikke meget om sport og især de store sportsgrene som vises konstant i tv irritere mig i meget høj grad.
det er squ over min fatteevne hvordan man ka vise så meget sport i tv og så på 10 kanaler af gangen.
lav dog for dytte sportskanaler for dem der gider se den slags.

dog er jeg vild med at se road-racing, rally, boksning osv

Jeg er en sjældenhed, jeg har slet ikke fjernsyn:høhø:

MArina

Jamen, så må jeg være den første, der tør stå frem og indrømme, at jeg
elsker at se sport i fjernsynet :cool: