Hvem kommer på søndag (Bicolouren)?

Mine piger skal spille volley i Frihedens Idrætscenter i morgen - så de kigger garanteret ind til jer :slight_smile:

Jeg skal selv til fødselsdag i Gørløse, inden jeg selv skal spille på Amager, så jeg kommer desværre ikke forbi :frowning:

Hvis jeg ellers kan få min tandpine til at forsvinde - så kommer jeg med Hindbærhatten og Lulle.

Her er lille Lulle:

Kh Gitte

[QUOTE=Gitte;160504]Hvis jeg ellers kan få min tandpine til at forsvinde - så kommer jeg med Hindbærhatten og Lulle.

Her er lille Lulle:

Kh Gitte[/QUOTE]

Hvor er hun altså bare skøn Gitte :slight_smile: Jeg glæder mig til i morgen til at se den lille frøken.

Farmødre glæder sig vel altid til at hilse på sine børnebørn…ggg

ggg det er også rigtig. Måske jeg er en lille smule farmor-forblændet i den skønne tøs.

Tak for i dag, ville jeg bare lige sige :slight_smile:

Udstillingen var smadder hyggelig, og jeg brugte havldelen af dagen på at sidde og sladre med AnnK, Dorte Birkedal, Mirea, May-Britt og nogle ikke-debattører. :slight_smile:

Alta vandt ikke noget, men det gør ikke spor. Tab og vind med samme sind, som jeg altid siger :ups:

[quote=DK Thomani;160803]
Alta vandt ikke noget, men det gør ikke spor. Tab og vind med samme sind, som jeg altid siger :ups:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-ass:fløjte:

Men ellers også mange tak for en hyggelig dag fra mig :slight_smile:

Hvaaaaad? -engel-engel-engel

fniiiiiiissss
(Jeg var da heller ikke spor ærgerlig, næh da :ups: :tihi: )

[quote=DK Thomani;160803]Tak for i dag, ville jeg bare lige sige :slight_smile:

Udstillingen var smadder hyggelig, og jeg brugte havldelen af dagen på at sidde og sladre med AnnK, Dorte Birkedal, Mirea, May-Britt og nogle ikke-debattører. :slight_smile: [/quote]

Ja også tak for en hyggelig dag i super godt selskab fra mig :slight_smile: Det var en fornøjelse at shoppe med og nusse din ‘dopede’ kat :stuck_out_tongue: Hun er fadme dejlig :wehuu:

:rofl: Good one Annie - jeg tror der var et par stykker du fik overbevist - not! -LOL-LOL-LOLMen pyt skidt, der er vist igen tvivl om at Alta både i sovende og vågen tilstand er toplækker :hjerte:

Hey, blev vi ikke enige om at Alta var dopet hva hva.

Også tak for en hyggelig dag herfra … og jeg er glad for jeg ikke skulle på 4 sal med katte og pikpak…

/Dorte