Hvem kommer på søndag (Bicolouren)?

Den opr. tråd om Bicolourens Hobbyudstilling løb lidt ud i snak :slight_smile: , så jeg starter en frisk:
Hvem kommer til
SØNDAG D. 05. april 2009
AFHOLDER BICOLOUREN HOBBYUDSTILLING for alle racer og farver
Teatersalen Frihedens Idrætscenter Hvidovrevej 446 2650 Hvidovre

Sig frem? Kommer du - enten som udstiller eller publikum?

:):slight_smile:

Jeg vil stærkt overveje at dukke op…

[quote=Therese;160000]:):slight_smile:

Jeg vil stærkt overveje at dukke op…[/quote]

Det skal du gøre Therese, det ku’ da være hyggeligt at hilse på dig :thumbup: Aner dog ikke hvordan jeg skal genkende dig, men hvis du ser en buttet pygmæ med fartstriber i håret, så er det sgu nok mig :tihi:

:):):slight_smile:

Pssssssssssssssssssssst :

Jeg er nem at få øje på, skal dog nok dække mig lidt mere til for ikke at fjerne fokus fra kattene.

:tihi::tihi:

:rofl: Ja, okay så tror jeg altså at selv jeg vil kunne genkende dig - skøre kone :ok:

Og jeg står i en stand med en hulens bunke forskelligt mere eller mindre lækkert og uundværligt ragelse :smiley:

Jeg kommer osse med min stand og har fået plads ude i forhallen … så I der kommer, kan næsten ikke undgå at få øje på mig :uha:

Og jeg har fået lov til at komme med Brazil og Diya i byen, så jeg er der også.

/Dorte

Jeg kommer også på udstillingen, dog uden min kat. Jeg har ellers tilmeldt ham, men da han i sidste weekend var i Hornslet, var han meget tæt på at stresse helt ud, så jeg vil hellere lade ham få en pause fra udstillinger nu, indtil slutningen af måneden end at riskere, at han helt mister lysten.

Og jeg har noget til Hrönn, så jeg kommer sørme også - men uden kat :slight_smile:

-fin-fin-fin

Årh… jeg havde helt glemt at jeg har en VIGTIG aftale på søndag, såe…ved ikke helt om jeg får tid.

:fløjte:

Jeg kommer med Alta :slight_smile:

[quote=Therese;160279]-fin-fin-fin

Årh… jeg havde helt glemt at jeg har en VIGTIG aftale på søndag, såe…ved ikke helt om jeg får tid.

:fløjte:[/quote]

Der kommer sikkert så mange spændende mennesker, at vi slet ikke lægger mærke til om du kommer - NÅ !! :rock:

Ca. hvad tid tror du at du dukker op ?? :tihi:

[quote=Skattekat;160333]
Der kommer sikkert så mange spændende mennesker, at vi slet ikke lægger mærke til om du kommer - NÅ !! :rock:

Ca. hvad tid tror du at du dukker op ?? :tihi:[/quote]

-høhø-høhø-høhø

Det er jeg helt sikker på, at du har ret i… og så kan jeg endda rende rundt derude i tiiiiimevis sammen med nabo - for I ved ikke, hvordan jeg/vi ser ud.

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

[quote=Therese;160007]:):):slight_smile:

Pssssssssssssssssssssst :

Jeg er nem at få øje på, skal dog nok dække mig lidt mere til for ikke at fjerne fokus fra kattene.

:tihi::tihi:[/quote]

Søde Therese-pige.
Jeg holder så meget af dig.:wehuu:

Jeg havde ellers overvejet at komme, som publikum;
men det der er altså blufærdighedskrænkende…-uh

[quote=Mona Jensen;160389]Søde Therese-pige.
Jeg holder så meget af dig.:wehuu:

Jeg havde ellers overvejet at komme, som publikum;
men det der er altså blufærdighedskrænkende…-uh[/quote]

For at det ikke skal være løgn, så HAR jeg oplevet et kvindemenneske på en udstilling, som ikke havde ret meget mere tøj på (godt nok var forlygterne lidt mindre … :fløjte: ) … der var sikkert nogle mænd der ikke var så kede af at blive slæbt med på en katteudstilling den dag :besvimer:

-LOL-LOL-LOL-LOL

Ja…der skal ikke “meget til” for at glæde mænd.
-LOL-LOL

Jeg tror at jeg dukker op sammen med kæresten bare til katte-kig og forhåbeltlig nus… =)

[quote=Mona Jensen;160389]Søde Therese-pige.
Jeg holder så meget af dig.:wehuu:

Jeg havde ellers overvejet at komme, som publikum;
men det der er altså blufærdighedskrænkende…-uh[/quote]

:sorry::sorry::sorry: