Hvem ved noget om Rodalon?

Jeg ved, at katte ikke tåler Rodalon!? , men i går pissede een af mine katte ( nævner ikke en blå ka!),:muhaha: i deres kurv med div legetøj , som jeg vaskede det i Sulfa- og Roalon-vand og det til tørre på mit bord på balkonen! PS det ligger der stadig!) for at se om noget kan reddes ? Er det for farligt?:yikes:

Cats og Conni

Rodalon er ikke mit 1. valg, det kan fremprovokere trang til at markere sig. Her i huset bruges capturine pets (www.vectavis.de). Det er det eneste middel af alle dem jeg hidtil har afprøvet der er til at få fat i og virker effektivt forbyggende når der først 'en gang har været markeret et sted

lad det søbe et par gange til i alm. vand, så tror jeg det er fint - og kan det holde til det så gerne hæld kogende vand over, og lad så ligge i solen. Solstråler (UV) fjerner også lugt :slight_smile:

Hos matas kan man købe noget der hedder R10…det er også glimrende til at fjerne lugt

Her hjemme bruger vi også Capturine, og det er fantastisk.
Da en af vores katte (møg kræ)havde tisset flere gange på min dyne, brugte vi en “skvat” som skyllemiddel.
Efterfølgende har der ikke været noget :kryds:

Du skriver ‘sulfa’ og Rodalon? Ved du godt, at hvis man blander Rodalon med sæbeprodukter, så ophæves effekten altså…det står også på flasken. :slight_smile:

Ja, jeg kender godt Capturine, men det var ikke kun for, at fjerne lugten, " søen" skulle og så væk, ikke midst fordi det jo ofte er husets børn + kammerater der leger med mine katte,- - - - så alt ligger stadig til tørre[:D](javascript:void(0)) også m jeg jo kassere med hård hånd

Cats og Conni