Hvem vil ha'

[quote=Skattekat;123189]
Psssst … du kunne vel ikke tænke dig en 80-årig mor også ?? [/quote]Hende sender du bare med også,bare i et par hotpants og en stroptop med hende så kan jeg også kende hende:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

Kæreste Hrönn…

• jer andre :wehuu:

Der skal slet ikke afrettes noget som helst.
Det søde barn er ganske normal.
Og hun skal blot forkæles ud over alle grænser.

Der skal blot lidt tålmodighed til :fløjte:

Så bliver hun blød som smør.

Fortsat mange gode hilsner
Mona

Man kunne jo sætte sådan en forbrugsmåler på elradiatoren, så pigebarnet kan se, hvor mange kwh sådan en elradiator fyrer af. Fortæl hende så hvad en kwh koster, evt. at hun må bruge x antal kwh pr. uge, og resten er for egen regning :wink:

Jeg kan i øvrigt også anbefale en pilleovn, den er dejlig nem at have med at gøre og billig at varme op i. Vi er superglade for vores!

[quote=Felis;123205]Hvis sådan en bette olie/elradiator kører på fuld tryk, så bruger den altså for ca 5 kroner i timen i strøm…hvilket igen er 120,-/døgn og for 3600/måned hvis den er tændt hele tiden…det er sgu for dyrt…

Så nu ved jeg ikke hvor lang periode strømregningen dækker…men urealistisk lyder det altså desværre ikke med den regning du har fået[/quote]

SEAS gav mig heldigvis ret i, at den regning var altfor høj :rock: … og udfra det jeg har brugt fra sidste aflæsning, blev forventet a’conto forbrug sat ned til det halve :ok: (de forrige lejere opvarmede udelukkende med el :blegne:)

Aftalen med teeageren er, at radiatoren kun kører når hun befinder sig på værelset og KUN i de vågne timer … det er så smuttet et par gange, men som regel retter hun sig efter det (hun skal have kredit for det hun gør rigtigt :p)

Skattekat - jeg synes, at du skal lade Mona få hende!

-LOL-LOL-LOL-LOL

Skidegod idé :thumbup: … dig kan jeg li’ !!

:tihi::tihi::tihi:

Er det her, man skal tilføje, at pigebarnet ovenikøbet er møgkræsent :?

Kære Mette…:wehuu:

PYT…PYT…
Sådan et dejligt teenage-barn skal da have
sine liv-retter.

:fløjte:
Mange hilsner
Mona

Sålænge du har brød, ost og remoulade i huset … så går du ikke helt galt i byen Mona :tihi:

Orrrk…kom du bare med din søde pige Hrönn…:wehuu:
Hvem er det; som siger, at det dejlige tøse-barn er kræsen??

Hun er da nemmere end mine sønner var - m.h.t. maden.
Kærligst
Mona

Er du nu helt sikker på det ??

Ting hun IKKE spiser/drikker:

Mælk
Mælkeprodukter … bortset fra ost :rock:
Kartoffler
Kogte grøntsager
Supper
Sovs
Kød der skal tygges på … hakket kød er som regel ok :rock:
Rejer
Rugbrød

… og sikkert mange andre ting jeg bare ikke kan komme i tanke om lige nu :rulleøjne:

[QUOTE=Skattekat;123616]
Ting hun IKKE spiser/drikker:

… og sikkert mange andre ting jeg bare ikke kan komme i tanke om lige nu :rulleøjne:[/QUOTE]

Orv … hun ville da ikke overleve her i huset :smiley:

Ja, jeg vil sgu´tte ha´ hende… jeg har aftjent min værnepligt -høhø

Så er det vel nok heldigt, at Mona er ekspert i at forkæle kræsne børn :tihi:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Ja jeg får da helt ondt i maven… af at læse de indlæg -LOL

Men vil i ikke også ha en 4-årig hyper aktiv pige med :?:?:?
Hun kunne også godt bruge, at blive sat lidt på plads…:ups:

(frygter den dag HUN bliver teenager :S :uha: )

[quote=Timebandit;123670]-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

(frygter den dag HUN bliver teenager :S :uha: )[/quote]

Du kan jo deles med Mona om Hrönns teen-age datter - så er du ligesom i træning, når din egen når den alder.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

-LOL… Den anden talte jeg dundertale for min søn , pga hans lange badning :venter:… Med hensyn til miljø og jeg skal komme efter dig :rock:

Øv hvor er jeg dobbeltmoralsk , for jeg var jo ikke et hak bedre selv da jeg var 16 år og kunne ligge timer i badekarret og læse :ups:

[quote=Kaja;123867]-LOL… Den anden talte jeg dundertale for min søn , pga hans lange badning :venter:… Med hensyn til miljø og jeg skal komme efter dig :rock:

Øv hvor er jeg dobbeltmoralsk , for jeg var jo ikke et hak bedre selv da jeg var 16 år og kunne ligge timer i badekarret og læse :ups:[/quote]

Men det behøver han jo ikke at få at vide :tihi:

-LOL-LOL-LOL

[quote=Skattekat;123870]Men det behøver han jo ikke at få at vide :tihi:

-LOL-LOL-LOL[/quote]
Niks :sshh:

[quote=Timebandit;123670]-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

(frygter den dag HUN bliver teenager :S :uha: )[/quote]

[quote=Eva;123686]Du kan jo deles med Mona om Hrönns teen-age datter - så er du ligesom i træning, når din egen når den alder.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Jeg kan jo se, at vi bor rimelig tæt på hinanden … så indtil jeg får smurt madpakker (og det ta’r tid, når der er så mange ting der IKKE må være med :prut:) og snøvlet teenageren hjem til Mona, kan DU låne hende, for at træne i at have teenagetøs i hjemmet :rock:

:thumbup::thumbup::thumbup: