[quote=Therese;182022]:)![]()
Er jeg virkelig den eneste, som ikke så det ???
-høhø[/quote]
Nej da-høhø
Marina
-høhø[/quote]
Nej da-høhø
Marina
Island og Norge sang ikke falsk, så de fik min stemme. ![]()
Og, ok Grækenland fik også min stemme. Jeg synes sangeren var så krambar.
Men alt i alt fik Norge som fortjent. ![]()
[quote=Sheer;182026]
Og, ok Grækenland fik også min stemme. Jeg synes sangeren var så krambar.
. :D[/quote]
Ja, han så ikke så tosset ud…men det tog kun min datter og svigerdatter sådan ca 5 sekunder, at bedømme ham til at være bøsse ud fra den måde han bevægede sig på og anbragte sin hånd-LOL-LOL-LOL
Ja, men mon ikke det er for at tækkes sin fanbase. I følge youtube har han kone og barn.
Men jeg er også generelt bange for grækere mht det. Puha.
[quote=Marina;182025]Nej da-høhø
Marina[/quote]
Hvordan kan I da lade jer selv gå glip af en SÅ vigtig begivenhed-fin, Hele europas politikiske fremtid afhænger af dette show, for hvem er nu venner med hvem det næste år ![]()
Nå ja… i dagens anledning vil jeg da lige ligge et link af vinderen (vist fra det norske MGP - hvor jeg faktisk synes han har gjort det meget bedre end igår)
Og de badutspringere… de kan da nogle fiduser ![]()
Ved nærmere eftertanke er det da vist alligevel fra den store konkurrence - kan ikke lige blive enig med mig selv - i såfald er optagelserene bedre end jeg så igår (eller også har mine ører accepteret sangen som en værdig vinder…)
[quote=Rita;182096]Nå ja… i dagens anledning vil jeg da lige ligge et link af vinderen (vist fra det norske MGP - hvor jeg faktisk synes han har gjort det meget bedre end igår)
Ved nærmere eftertanke er det da vist alligevel fra den store konkurrence - kan ikke lige blive enig med mig selv - i såfald er optagelserene bedre end jeg så igår (eller også har mine ører accepteret sangen som en værdig vinder…)[/quote]
Optagelsen er fra det norske Grand Prix ![]()
-høhø[/quote]
Nej det er du ikke…dog så jeg 3 minutter…det var den engelske melidi og så så (nok nærmest hørte) jeg en lillebitte smule af den norske.
Jeg talte istedet i telefon med en killingekøber…et godt valg, efter min mening ![]()
[quote=Rita;182096]Nå ja… i dagens anledning vil jeg da lige ligge et link af vinderen (vist fra det norske MGP - hvor jeg faktisk synes han har gjort det meget bedre end igår)
Ved nærmere eftertanke er det da vist alligevel fra den store konkurrence - kan ikke lige blive enig med mig selv - i såfald er optagelserene bedre end jeg så igår (eller også har mine ører accepteret sangen som en værdig vinder…)[/quote]
Det er da muligt at den norske sang har visse momenter…men synge kan han altså ikke ![]()
Jeg fik kemo i torsdags , så jeg er altid godt bombet , især ugen efter …
Så sengen og Melodi grand prix , er lige til at klare -høhø
Dog ville jeg heller havde set et afsnit af Barnaby :fløjte:
Jeg har lige læst inde på på islandsk avis-side, at cheffen for ‘‘Ríkissjónvarpið’’ (som staten ejer) er fuldt ud tilfreds med at Island ‘‘kun’’ fik en 2. plads … for de ville slet ikke have råd til at holde så stort show på Island næste år ![]()
Jeg fatter ikke Norge vandt og hvad England lavede så højt oppe på listen, nøj den var bare kedlig!
Det var ingen sange i år der bare var woooow - men Iceland, Danmark, Azerbaijan holdt vi på.
Jeg så heller ikke MGP, var til guldbryllup - et tusind gange bedre valg efter min mening. ![]()
I starten mindede den norske sang mig om en rigtig bonderøv. -tihi
Nu så jeg ikke Grand Prix igår fordi vi var på vej fra DK til Frankrig ![]()
Skulle så lige ind og finde ud af hvor det rent faktisk blev holdt og stor var min overraskelse da jeg så at det blev holdt lige ved siden af hvor vi boede i 6 1/2 år
Det første der ses er svømmestadionen og i baggrunden ses bygningen hvor det blev holdt. Til daglig bruges det til mangt og meget. Der er blandt andet en masse små forretninger der er ret billige ![]()
Det andet billede er taget ud af vores køkkenvindue efter en ordenlig gange regn
øv jeg så det heller ikke. kom først hjem da Norge blev udråbt som vindere.:S
[quote=Kaja;182000]Hmmm , ja Norge vandt stort :?
Nå , men bortset fra det kunne jeg godt lide den fra Bosnien & Herzegovina af
, men der har været en del rører pga østlandene , stemmer på hinanden , men gør vi ikke også det :?[/quote]
nej det gør vi jo ikke, fordi så havde svenskerne sq nok smidt 1 point eller 10 efter os. Vi fik ikke ét eneste!!
Jeg synes det er fair nok Norge vandt, sangen var ikke overvældende god, men det var der heller ikke nogle af de andre sange som var. Jeg synes godt nok ikke MGP er noget at råbe hurra for længere. Pigerne har intet tøj og hov det har mændene lige pludselig heller ikke. Det var da vammelt at Grækenland og Tyskland gik så meget op i at vise deres maveskind, men ok, hvis pigerne må, skal “mændene” vel også have lov. -LOL
[quote=Linda;182217]nej det gør vi jo ikke, fordi så havde svenskerne sq nok smidt 1 point eller 10 efter os. Vi fik ikke ét eneste!!
Jeg synes det er fair nok Norge vandt, sangen var ikke overvældende god, men det var der heller ikke nogle af de andre sange som var. Jeg synes godt nok ikke MGP er noget at råbe hurra for længere. Pigerne har intet tøj og hov det har mændene lige pludselig heller ikke. Det var da vammelt at Grækenland og Tyskland gik så meget op i at vise deres maveskind, men ok, hvis pigerne må, skal “mændene” vel også have lov. -LOL[/quote]
Sådan var det altså før i tiden , vi gav dem lidt og de gav os … Hygge hejsa ![]()
Hvorfor må de nu ikke vise maveskind :?..Jeg syntes de var flotte ![]()
Jeg kan nu rigtig godt lide Norges sang.
Jeg kan høre den igen og igen. Nu er jeg også helt tosset med musicals, og synes den minder meget om den slags musik. Så jeg synes det var fuldstændig velfortjent!!! ![]()
![]()
![]()
Oh my oh my… I’m hooked… Jeg kan simpelthen lytte til den sang igen og igen… ![]()
Jo mere jeg ser den, jo mindre nørdet ser den kære Alexander også ud. Nu synes jeg faktisk han er ret så mums. Til start synes jeg bare, at sangen var fantastisk, nu er det både sangeren og sangen! Ikke godt ikke godt… ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()