Jeg har stemt
1 ) England
2 ) Bosnien & Herzegovina
3 ) Norge
…
Jeg har stemt
1 ) England
2 ) Bosnien & Herzegovina
3 ) Norge
…
jeg har ikke stemt, men tror det var island og malta der var ok og selvfølgelig DK
Men jeg har ikke fulgt 100% md for jeg har lavet lidt andet
indtil ser norge ud til at vinde og det fatter jeg så bare ikke.
syntes ikke der var meget at juble over i de fleste af sangene.
dog syntes jeg at den tyrkiske melodi var nogenlunde ok, der var ihvertfald god rytme
Vi har stemt på Island…den norske kan jeg bare overhovedet ikke li -brækkesig
Fatter ikke at danmark ikke får flere point.
Jeg FATTER simpelthen ikke, at alle kan stemme på Norge og Tyrkiet! De 2 er da totalt intetsigende og dårlige!
Jeg kan godt li’ Island og Storbritannien og ja, Malta var også ok. Den danske var lidt skuffende, synes jeg, men trods alt bedre end både Norge og Tyrkiet.
Er Norge virkelig SÅ overbevisende god? Jeg kunne egentlig rigtig godt lide Island, synes hun havde en smuk og naturlig stemme.
Men hvad gik der lige galt med ham grækeren, han var da helt ustyrlig . Og de chippendale agtige romerske soldater i lårkort
?
Personligt synes jeg godt, Brink kunne have strammet sig lidt mere an med udseendet, han lignede altså en bonderøv, der havde glemt sin hest :p. Jeg synes måske nok også han sang mget anstrengt, som jeg sagde efter det danske MGP, så virker melodien for svær for ham, når han synger live.
Jeg stemte på Norge…og det gjorde det meste af resten af Europa vist også
Jeg fatter heller ikke at Brinck ikke har fået flere point, men jeg har forlængst opgivet at forstå logikken i Grand Prix stemmer.
Noget andet jeg heller ikke fatter er hvor godt det går for Storbritannien, jeg sad og hoppede i stolen da jeg opdagede at Andrew Lloyd Webber havde en finger med i spillet…og gud hvor blev jeg dog skuffet. Fantastisk stemme havde sangerinden godt nok, men der var da absolut ingenting at arbejde med. Jeg synes knap nok der var nogen melodi og hun blev da også ved med at synge det samme igen og igen…
Oh well, jeg kan da stadig sætte mig til at nyde Brinck når showet er slut og så se frem til næste års show i - formentlig - Oslo
Island på 2. pladsen
Tillykke Men de burde have vundet IMHO!
Jeg syntes nu ikke det var den bedste sang … er helt vild med sangen fra Estland
Jeg stemte på Tyskland og Norge.
Tyskland floppede, mens Norge toppede
Mine favoritter var Azerbeijan, Island og Ukraine…i nævnte rækkefølge.
Vindermelodien fra Norge, får en til at tænke på, at det hele er aftalt spil…for den var da bestemt ikke noget særligt…de sang ikke engang godt.
Og Danmarks bidrag…hvis melodien var god, så præsterede fjolset da at ødelægge den totalt med sin fremtræden, mimik og elendige sangpræstation
[quote=Felis;181983]Mine favoritter var Azerbeijan, Island og Ukraine…i nævnte rækkefølge.
Vindermelodien fra Norge, får en til at tænke på, at det hele er aftalt spil…for den var da bestemt ikke noget særligt…de sang ikke engang godt.
Og Danmarks bidrag…hvis melodien var god, så præsterede fjolset da at ødelægge den totalt med sin fremtræden, mimik og elendige sangpræstation[/quote]
sjovt nok fik vi osse den tanke at der var sjusk med i spillet og da den norske sanger så samtiddig er hviderusser, som så bare har boet i norge det meste af sit liv gør squ mistanken større.
hvad angår det danske bidrag syntes jeg slet ikke der var den samme gejst i sangen som da han vandt dmgp
Jeg kunne godt lide sangen fra “Norge”,uanset om han er russer eller ej,den skilte sig ud fra de andre via violinen,men ellers syntes jeg at de alle lignede hinanden…Suk…
Jeg kunne rigtigt godt lide den russiske Mamo!
Den norske virkede på mig fængslende - lidt dæmonisk.
Hmmm , ja Norge vandt stort :?
Nå , men bortset fra det kunne jeg godt lide den fra Bosnien & Herzegovina af , men der har været en del rører pga østlandene , stemmer på hinanden , men gør vi ikke også det :?
[quote=Kaja;182000]Hmmm , ja Norge vandt stort :?
Nå , men bortset fra det kunne jeg godt lide den fra Bosnien & Herzegovina af , men der har været en del rører pga østlandene , stemmer på hinanden , men gør vi ikke også det :?[/quote]
Øjensynlig havde hverken Island eller Sverige givet Danmark stemmer, så det tror jeg ikke foregår så meget, som det har gjort. For “i gamle dage” var det en given ting, at de højeste point gik til nabolandene
Jeg synes faktisk ikke rigtig der var nogen sange der fangede mig :S Der manglede lidt rock synes jeg
:)
Er jeg virkelig den eneste, som ikke så det ???
-høhø
udover det syntes jeg det pauseshow de havde lavet var total fatastisk godt og flot
det var jeg squ noget betaget af