Hvem vinterbader?

[quote=Skattekat;71588]Det gør jeg … næsten -tihi … men det foregår altså på mit eget badeværelse :cool:

Jeg bor til leje i et gammelt hus fra attenhundred-et-eller-andet og der er for det første iskoldt på mit badeværelse (så hvis nogen synes jeg er kold i r*ven, så ved I nu hvorfor -upssa ) og for det andet er blandningsbatteriet i stykker, så nogen gange kommer der stort set ikke noget varmt vand ud af bruseren -uha … og det er ret irriterende, for røret hvor det varme vand kommer ind i blandningsbatteriet, bliver rygende varmt … ved bare ikke hvor det blive af :?[/quote]

Jeg har for nylig haft det samme problem, og det viste sig, at termostaten i blandingsbatteriet var gået i stykker.
Jeg købte et nyt blandingsbatteri, og så fik jeg varmt bad igen :slight_smile:

[quote=Marina;72151]Lyder bare til at dine rør er kalket til. Nogle gange hjælper det skiftevis at tænde for fuld tryk.
Marina [/quote]

Det er undersøgt, men rørene er ikke kalket til :S

[quote=Mega;72153]Jeg har for nylig haft det samme problem, og det viste sig, at termostaten i blandingsbatteriet var gået i stykker.
Jeg købte et nyt blandingsbatteri, og så fik jeg varmt bad igen :)[/quote]

Det tror jeg kan være problemet her osse … men det generer mig åbenbart ikke nok til at jeg letter røven og køber et nyt -rulleøjne
Ved heller ikke om jeg kan finde udaf at skifte det selv, men det ku’ komme an på en prøve …

Fuldstændig enig med Stine, med mindre at vinterbadningen foregår under en dejlig varm bruser.

Jeg glemmer endnu aldrig en skide kold vinterdag jeg gik ved stranden med begge mine hunde. Jeg gik i min store termokedeldragt og frøs pga. den kolde vind der kom ind fra havet. En kvinde kom cyklende ned til strandkanten og parkerede cyklen op ad en bænk. Ved gud om hun ikke hev tøjet af og sprang i bølgerne, og plaskede lidt rundt. Så op ad vandet og hive tøjet på igen uden at blive tørt og afsted hun fór på cyklen igen… Jeg havde ikke gjort det om der så stod 10.000 kr. på højkant… BRRRRRRR… klapre klapre… fryyyyyyyys!!!

Herhjemme er hunden den eneste:-))))

Det gør jeg kun under bruseren :)… Men jeg kunne godt tænke mig et jacuzzi -thumbs… Men jeg skal ikke rigtigt vinterbade , selv om det skulle være mega sundt

Da jeg forlængst har besluttet at jeg ikke er masochist, er vinterbadning slet ikke noget, der hører med i fonden af “ting som jeg engang må opleve”!!!
Godt nok er jeg af vikingeafstamning - men der er grænser! :smiley:

Spørgsmål…hvem vinterbader
Svar…det gør Kamikaze’s La-Toya
Jeg så det selv imorges ved halv 8-tiden. Hun sprang op i vores katteurtebad og snusede og lagde dig en kort stund.
Om sommeren er badene lange om mind kræ står i kø…ig hvilken køkultur…det kunne vi menensker lære noget af -upssa

Lagde SIG, skulle der stå…jeg er træt -tihi