Hvem vinterbader?

-wehuuHej derude…

Er der nogle af jer, som er så seje,
at I vinterbader? -handshake

Mange varme hilsner
Mona

Næ. jeg tør ikke alene Gg

Nej, fy føj da - bader ikke engang om sommeren, synes det er alt for koldt -ifryseren

tjae - om sommeren er jeg derimod ikke til at hive op af vandet igen :slight_smile:

vinterbader ikke, men et eller andet sted ku jeg godt tænke mig det, MEN jeg bader aldrig i søer og havet. så det sætter jo så en stor begrænsning for sådan en udskejelse

Jeg er sgi ikke til det kolde vand, men bader heller ikke i svømmehaller, hader klorvand, føj.

Okey, jeg bader da lidt her om vinteren.
Går til svøm med Melina og nå ja, det bliver da også til et brusebad i ny og næ -tihi

Ohhhh nooooo!!!
Vandet skal MINIMUM være 20 gradet før jeg hopper i -surrender

Nej absolut ikke -høhø
Jeg er meget kuldskær fra natur, og jeg synes det gør ondt i huden når der kommer alt for kolde ting på-tihi

Desuden ligger jeg med en normal kropstemperatur på mellem 34,8 til 35,6, så mener ikke der er grund til at køle yderligere-thumbs

Næh føj da, det er også for koldt om sommeren herhjemme synes jeg -høhø
Men kunne godt have tænkte mig det, synes det er sejt og så ER det jo rigtigt sundt -thumbs

Det gør jeg … næsten -tihi … men det foregår altså på mit eget badeværelse :cool:

Jeg bor til leje i et gammelt hus fra attenhundred-et-eller-andet og der er for det første iskoldt på mit badeværelse (så hvis nogen synes jeg er kold i r*ven, så ved I nu hvorfor -upssa ) og for det andet er blandningsbatteriet i stykker, så nogen gange kommer der stort set ikke noget varmt vand ud af bruseren -uha … og det er ret irriterende, for røret hvor det varme vand kommer ind i blandningsbatteriet, bliver rygende varmt … ved bare ikke hvor det blive af :?

Næh nej søde, DET gælder ikke :stuck_out_tongue:
Jeg tager da også tit koldt brusebad efter jeg er færdig med det varme :slight_smile:

Jo hvis vandtemperaturen er på +25 grader så skal jeg nok hoppe i, men ellers ikke.

Kan så lige oplyse at min pool lige nu er på 6 grader -ifryseren og det er altså rigtig koldt.

Nope- ingen vinterbadning her. Jeg har som Prinsesse også en temlig lav normaltemperatur.
Midten af september er nok det seneste, at vi er oppet i baljen, pånær i Australien, hvor vi blev betragtet som vinterbadere, da vi hoppede i det 19 grader varme vand i maj/ juni måned. -tihi

Jeg kunne godt tænke mig at vinterbade men bor for langt væk fra den nærmeste klub/forening - jeg kan sipelthen ikke komme på de tidspunkter de samles på.

Ingen vinterbadning udendørs her :eek: …det er bare en sport, jeg slet ikke forstår. Ved godt, at de der vikinger siger, at de får det så godt bagefter, godt blodomløb og dejligt friske osv. - men nej, jeg hader at fryse. Spænder helt op i de yderste hårstrå bare ved tanken. VARME bade :slight_smile:

Fy føj for den lede -what
Det skal være en behagelighed og ikke en overvindelse at bade … uanset årstiden.

jeg har gjort… + at jeg er gammel livredder fra mine unge år (frygteligt udtryk -LOL)

vinterbadning KAN vare en pragtfuld ting men kan også være meget farligt… hvis man ikke ved hvad man foretager sig :slight_smile: jeg har en enkelt gang været med til at hive en op der ikke vidste at man kan risikere krampe pga kulden - vi så ham dykke og så det var i efter ham med det samme for vi kunne se det ikke var frivilligt… han var noget overrasket…

Der er en vinterbaderklub i KBH - ude på amager et sted…

men jeg kan anbefale det 100% - det er en fantastisk følelse… men hav lige en med der ved hvad det går ud på første gang i prøver med mindre det sker på 60 cm vand :slight_smile:

god tur alle sammen -ifryseren-ifryseren-ifryseren

Hu ha, nej tak-tihi, men der siges da at det er meget sundt-høhø, hvis altså man overlever-høhø

[quote=Skattekat;71588]Det gør jeg … næsten -tihi … men det foregår altså på mit eget badeværelse :cool:

Jeg bor til leje i et gammelt hus fra attenhundred-et-eller-andet og der er for det første iskoldt på mit badeværelse (så hvis nogen synes jeg er kold i r*ven, så ved I nu hvorfor -upssa ) og for det andet er blandningsbatteriet i stykker, så nogen gange kommer der stort set ikke noget varmt vand ud af bruseren -uha … og det er ret irriterende, for røret hvor det varme vand kommer ind i blandningsbatteriet, bliver rygende varmt … ved bare ikke hvor det blive af :?[/quote]

Lyder bare til at dine rør er kalket til. Nogle gange hjælper det skiftevis at tænde for fuld tryk.
Marina