Hvidovre 8/5-2016 - Racekatten

Der er åben for tilmelding

KLIK!

Da Magdalena Kudra ønsker at tage dommereksamen på denne udstilling, vil der blive afholdt Breed BIS for PER/EXO såfremt vi kan opnå 50 tilmeldte, samt 50 øvrige kat. I katte.

Lykkes det at få tilmeldinger nok til Breed BIS, vil PER/EXO blive fordelt ud på mindst 3 forskellige dommere.

Vi håber at I vil støtte op, så Magdalena kan blive færdiguddannet

Den må vi havde med i overvejelsen

Kia, hvis du skal derover ad - vil der så være mulighed for at jeg kan komme med op at køre ?

Ville det hjælpe, hvis Florian kom med? Han er vist kategori 1 nu (RAG). :slight_smile:

Kære allesammen.

Vi har dags dato kun 10 PER/EXO tilmeldt og mangler derfor stadig mindst 25 katte for at Magdalena Kudra kan tage sin eksamen.

Det ville glæde mig meget, hvis I vil invitere Jeres PER/EXO-venner til begivenheden på Facebook: KLIK!
Vi er jo alle nødt til at støtte om om dommerne, så de kan få færdiggjort deres uddannelser.

Tusind tak.

Annie

Jeg starter lige med at minde om denne vigtige opfordring:

[QUOTE=DK Thomani;1280897]Vi har dags dato kun 10 PER/EXO tilmeldt og mangler derfor stadig mindst 25 katte for at Magdalena Kudra kan tage sin eksamen.
Det ville glæde mig meget, hvis I vil invitere Jeres PER/EXO-venner til begivenheden på Facebook:
Vi er jo alle nødt til at støtte om om dommerne, så de kan få færdiggjort deres uddannelser.
[/QUOTE]
:ok:

Jeg kan ikke hjælpe med PER/EXO, men herfra kommer: :slight_smile:

GIP Dushara Cathal Caithlin (SOM-n) - Klasse 4 og veteran

Bastian (HCS n 09 23) - Huskat

Jeg kommer med Badeanden og Badeællingen. :høhø:

Vi mangler stadig 25 PER/EXO for at kunne afholde Breed BIS.

Vi er så godt som i mål med øvrige kat. I katte.

Såfremt man tilmelder 2 PER/EXO får man lov til at medbringe nummer 3 PER/EXO gratis.