Hvidt udflåd?

Jeg lå i min seng og opdage pludseligt en lille våd plet på dynen , det var kun en lille dråbe og det var hvidt og lugtede en smule , fandt så ud af det kom fra asti fordi hun satte sig et andet sted hvor der derefter også kom en lille dråbe , men hvad kan det være ? :confused:

Er hun neutraliseret?
Mit bud vil umiddelbart være underlivsbetændelse.

hun er neutraliseret ja . Det er nemlig derfor det undrede mig lidt . Skal snakke med en dyrlæge klokken 14 , ringede der ud og de sagde at der umiddelbart ikke var noget og bekymre sig om , men at jeg skulle vende det med en dyrlæge .

Det kunne også være noget snask fra analkirtlerne - det lugter ret fælt. Det lyder i hvert fald usandsynligt at det skulle være livmoderbetændelse på en neutraliseret kat :slight_smile:

Enig, dog er der nogle (få?) dyrlæger, der ‘kun’ fjerner æggestokke og lader livmoderen være tilbage, hvis den ser pæn ud.
Spørg dyrlægen der har neutraliseret om ‘det hele’ er fjernet.
:slight_smile:

Der er rigtig mange dyrlæger, der kun fjerner æggestokkene - men når de hormonproducerende æggestokke fjernes, så skrumper livmoderen ind til ‘ingenting’ og der kan ikke dannes infektion i den. Problemet kan dog opstå hvis ikke hele æggestokken fjernes så der stadig produceres hormoner, men så vil katten også fortsætte med at komme i løbetid, og det opdager man ret hurtigt.

Jeg snakkede med min dyrlæge , han sagde at han troede at det var et tilfælde at jeg lige havde set det , men at jeg lige skulle holde øje med hendes ture på bakken da det kan være blære betændelse .
Camischa : Hun har i hvertfald ikke været i løb siden hun blev neu. sidste år :wink: Men har altid være en lille dame som godt kan li’ at gøre sig til - dog mest når der kommer fremmede . Men der har ikke været noget siden , men hva’ er det du siger med analkitlerne ? Altså jeg lugtede til det fordi jeg var i tvivl hva det lige var ! Og det lugtede enlig bare af dårlig morgenånde ! men det lugtede skidt .

Jeg vil vove at påstå at var det tømning af analkirtlerne så ville lugten have været rigtig fæl - det er den oplevelse jeg har :slight_smile:

Blærebetændelse, løber hun meget på bakken?

Jeg oplevde de på Diamond i sidste uge. - Hun var snasket bag i, med noget der kunne ligne vaseline. Lugtede fælt, lidt som baldrian dråber. Afsted til dyrlægen. Det var en stoppet og betændt analkirtel hun havde. Jeg fik afvide at det jeg havde set var de lille slimprop som var gået.

Birtheras : Nej hun går på bakken som hun plejer , observerede hende hele dagen i går :slight_smile:
Kimilla : Hva gjorde din dyrlæge ved betændelsen ?