Hvil i fred Coco

I dag måtte vi desværre sige farvel til vores exotic Coco Chanel :cry:
Coco har altid været en kat som var lidt nervøst anlagt og ikke tålte forandringer særlig godt. Hun har haft det svært ved nye familiemedlemmer, både de to- og firbenede.
Men hun var altid MIN kat, og som regel kunne hun finde tryghed hos mig i sofaen, når der var faldet ro på resten af huset.
Desværre har hun i en periode nu haft problemer med sin kæbe (som låser sig fast), og selvom det måske virkede som et mindre problem, så gik det rigtig slemt til i dag, så jeg faktisk måtte erkende at det ikke kunne gå længere. Jeg kunne ikke have at hun skulle have ondt og være bange hver gang den skulle “sættes på plads”, og det blev oftere og oftere. Så måtte tage den tunge tur til dyrlægen, som gav mig ret i, at der ikke var så meget andet det gav mening at gøre. Heldigvis tog Coco det faktisk rigtig pænt og hun sov lige så stille ind og virkede for en gangs skyld ikke angst eller utryg. Men det gør alligevel ondt at jeg ikke kunne gøre mere for hende, dog trøster jeg mig med at hun trods alt ikke har ondt længere :ked:

:kram:

1 Synes om

Hvil i fred Coco :lys:
Og varme :kram:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

Hvil i fred :heart:

1 Synes om

:lys: Coco

1 Synes om

:kram:
God rejse Coco Chanel :lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt. Et lys for smukke Coco
:lys:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:lys:
Det gør mig uendeligt ondt.
:kram:

1 Synes om

Du gjorde jo netop det sidste, du kunne gøre for hende :troste: Hvor var hun en fin lille tortie :heart:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

1 Synes om

:kram::lys:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om