Hvilke mærkelige madvaner har jeres katte?

Her i huset har vi intet for os selv, My er helt vild med salat, Midi bliver helt vild hvis man deler en nybagt bolle med ham, Sorte Satan har en svaghed for knoppers og Ninja ved ikke noget bedre end hvis jeg taber lidt æg på gulvet når vi laver mad/bager…
Og min mors gamle hunkat var nærmest vegetar…

er mine katte sære eller har jeres også sådanne sære ideer?

Dine katte er ikke sære!
Jeg har tre stk. hvor 2 af dem også har mærkelige spisevaner.
Knut elsker lagen som oliven ligger i. Han bliver helt mærkelig og gnider sig i det, som om at det var katnip. Desuden spiser han agurker og melon, dog helst en god moden honningmelon.
Elly elsker cornflakes, andre morgenmadsprodukter og faktisk også brød.
Til gengæld tror jeg ikke at Max har de store vaner. Han elsker bare fisk og andet normalt kattemad.

My cats are on a seefood diet

They see food and then they eat it…

Siger lidt om hvor lidt kræsne de er GG

LOOOOOL tror den diæt er ret udbredt…:tihi:

Vimmer er måske lidt for sig selv, for vi kan sagtens ha´ vores mad i fred. Han kan ikke fordrage menneskemad… undtagen lidt tatar en sjælden gang.

[quote=Dk Kefir Annette;136073]My cats are on a seefood diet

They see food and then they eat it…

Siger lidt om hvor lidt kræsne de er GG[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Den er gooooooo’, den har jeg aldrig hørt før - men den passer præcis på naboens Buster…

Jeps, jeg følger den også :wink:

:tihi::tihi:

Silke elsker [COLOR=darkgreen]grønærter [/COLOR]- om sommeren kan hun slet ikke vente til mor bælger dem for hende og kaster dem én ad gangen hen over gulvet.
Så fanger hun dem - slår dem ihjel - og spiser dem.

Og hvis fryseren bliver åbnet, er hun sikker på at det er fordi hun skal have ærter - for det vil hun hellere have end rejer

-LOL-LOL

også her…især manden, men han kan også tåle det, hans BMI er kun på 22…

Silke elsker [COLOR=darkgreen]grønærter [/COLOR]- om sommeren kan hun slet ikke vente til mor bælger dem for hende og kaster dem én ad gangen hen over gulvet.
Så fanger hun dem - slår dem ihjel - og spiser dem.

Og hvis fryseren bliver åbnet, er hun sikker på at det er fordi hun skal have ærter - for det vil hun hellere have end rejer

-LOL-LOL[/quote]

det lyder næsten ligesom Lars-LOL-LOL-LOL

YRK!!! Kan han SÅ få noget sul på kroppen.

Jeg kunne personligt klare en isvinter uden problemer.

Sjovt… da Ziza var drægtig var hun også vild efter frosne ærter :slight_smile: ellers er ost og ostepops et kæmpe hit

[quote=Dk Kefir Annette;136093]YRK!!! Kan han SÅ få noget sul på kroppen.

Jeg kunne personligt klare en isvinter uden problemer.

Sjovt… da Ziza var drægtig var hun også vild efter frosne ærter :slight_smile: ellers er ost og ostepops et kæmpe hit[/quote]

ja jeg er stolt fordi mit er helt nede på 26.7 :ups:
Han får skam også lov til at spise så fed mad som muligt…det duer jo ikke at han kun vejer 1 kg mere end mig når han er 19 cm højere…

Hmmm… Her hitter forskellige ting efter humør… Det er ikke altid han vil have det, men når han så har lyst. SÅ er det guf! :wink:

Banan
Peberfrugt
Majs (dåse)
Tomatpuré
Cheasy 13% skæreost.
Hmm… der er mere… Skal bare lige komme i tanke om det… :slight_smile:

hehe, ja den med majs på dåse har Midi også…han er altså lidt sær…

See food diet :-)))))))))))

Jeps!

Ziggy er vild med mayonnaise.

Hvis han får en lille klat af det, smasker han så højt det kan høres flere meter væk -høhø

jeg ved ikke om det er en mærkelig madvane men min hunkat på 2,5 kg elsker at spise stege der vejer det samme som hende… Hun stjæler det for et godt ord og har hun først fået tænderne i det kan vi lede i 2 timer for at finde hende og vores aftensmad… Hun kan komme gennem hele huset med det stykke kød på ingen tid…

(behøver jeg sige at det har kostet os vores aftensmad et par gange)

Jeg har ikke prøvet at eksperimentere med menneskemad til brødrene derhjemme - men kan da godt se at de nok ikke ville argumentere imod hvis jeg prøvede :tihi:

Bette Røv aka Xena, elsker mad og særlig det hun ikke må få og hun stjæler hvis hun kan komme afsted med det.
Pippi er den søde og artige pige der aldrig laver ballade og hun spiser kun kattemad og mus.
Lilli elsker en god gulerodsskræl og det skal være det yderste med jord på. Hun vil også gerne have ost og majs.
Hans Otto spiser for det meste kun kattemad, men kan dog driste sig til at guffe et stykke kogt kylling.
Leopold elsker mad og særlig kogt kylling er ren guf. Hvis jeg sætter kylling over at koge, slår han måsen i gulvet oppe i køkkenet og flytter sig kun når han skal spørge om den snart er kogt færdig. Det kan han så også godt spørge om de første 50 gange.
Knus Elin

her i huset lyder det som om vi har 20 katte når en af os går i køkkenet, også selvom vi kun skal have et glas vand…Sorte Satan og Ninja har været så tæt på at de har fået hvide melpletter når jeg bager gggg

men ja, de er altædende næsten, my gider dog ikke chips, kun hvis hun har stjålet det fra Sorte Satan, men alt der er stjålet er jo godt ifølge hende…
Takket være hende har lars også et par gange måtte spise en baconburger uden top og uden bacon…