Jeg står for at skulle bestille mere modermælkserstatning hjem nu her, og zooplus har jo desværre ikke det rigtige KMR, og jeg vil gerne være fri for at skulle betale porto to steder fra. Det jeg skal bruge det til er bare til at spæde vådfoderet op til de små i starten og som lidt ekstra til mormis, så det behøver heller ikke være lige KMR, og pulver er fint.
Men gider jeres (lidt kræsne) katte nogle af de andre mærker?
beaphar. mine kræsenpinde har godt villet - og de fine 200 gr dåser kan man nå at få brugt og prisen er fin.
gimpet skulle også være rigtig godt, især hvis man skal bruge meget, men det er f… også en stor bøtte at tage hul på.
[QUOTE=kira v;1163107]beaphar. mine kræsenpinde har godt villet - og de fine 200 gr dåser kan man nå at få brugt og prisen er fin.
gimpet skulle også være rigtig godt, især hvis man skal bruge meget, men det er f… også en stor bøtte at tage hul på.[/QUOTE]
Ok, så tror jeg at jeg vil købe Beaphar denne gang og prøve. Købte 200 gram Gimpet sidste gang, og det gad Athea godt have mixet med vådkost, men det hitter ikke rigtig hos Trille :høhø: