Hvilke sange gir dig lyst til at invadere dansegulvet?

[nomedia=“Natasja - Mon De Reggae (PowerBue mashup) - YouTube”]YouTube- Natasja - Mon De Reggae (PowerBue mashup)[/nomedia]

[nomedia=“Enur feat. Natasja - Calabria 2007 (Ultra Music) - YouTube”]YouTube- Enur feat. Natasja - Calabria 2007[/nomedia]

[nomedia=“Bob Sinclar Feat. Dollarman & Big Ali & Makedah - Rock This Party (Everybody dance now) - YouTube”]YouTube- Bob Sinclar Feat. Dollarman & Big Ali & Makedah - Rock This Party (Everybody dance now)[/nomedia] og jeg er vild med videoen også

[nomedia=“Eric Prydz - Call On Me - YouTube”]YouTube- Eric Prydz - Call On Me[/nomedia]

[nomedia=“- YouTube”]YouTube- Beyoncé - Single Ladies (Put A Ring On It)[/nomedia]

[quote=kira v;366248]YouTube- Natasja - Mon De Reggae (PowerBue mashup)

YouTube- Enur feat. Natasja - Calabria 2007

YouTube- Bob Sinclar Feat. Dollarman & Big Ali & Makedah - Rock This Party (Everybody dance now) og jeg er vild med videoen også

YouTube- Eric Prydz - Call On Me

YouTube- Beyoncé - Single Ladies (Put A Ring On It)[/quote]

:klapper: Jeg kender ikke ét eneste af de navne…
Jeg er vist ved at blive gammel. -olding

Åh gud, der er mange… en af de nyere (“kun” ca. 15 år gammel :rødme:) er No Limit med… ??.. Numrene fra Grease går også lige i bentøjet :slight_smile:

Nå der var du…de skønne M&M’rs mor.:wehuu:

Blot fordi jeg kan være din mor - kan du ikke nære dig…:ked:

[quote=Mona Jensen;366366]Nå der var du…de skønne M&M’rs mor.:wehuu:

Blot fordi jeg kan være din mor - kan du ikke nære dig…:ked:[/quote]

Neeej, Mona, sådan var det ikke ment :inlove: :inlove:

Måske skulle du hellere strikke på mine sokker…-LOL

Jeg går fluks i gang!! Der er vendt hæl på den første!!!
:strikke:

[quote=Sheer;354933]Det kan du simpelthent ikke være bekendt, Bøllemissen. Nu har jeg den jo på hjernen resten af ugen.

Men firserbarn og MTVgeneration som jeg er, så må det altså blive denne version:

YouTube- Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody
:fin::wehuu:[/quote]

Det er den eneste rigtige version

For mig der er det:

[nomedia=“Heaven - DJ Sammy Remix - YouTube”]YouTube- Heaven (DJ Sammy)[/nomedia]

[nomedia=“Destiny's Child - Say My Name Solly4Life HQ - YouTube”]YouTube- Destiny’s Child - Say My Name Solly4Life HQ[/nomedia]

blandt andet!

Puha jeg føler mig lige pludselig meget gammel -LOL-LOL-LOL

Jeg kender kun 3-5 nr ud af alle dem der er vist her.

Når det er nok fordi jeg er hjemme stort set 24-7 og ikke har radio:tihi::tihi::tihi: