Hvilke sange gir dig lyst til at invadere dansegulvet?

Her er et par af dem der simpelthen får det til at rykke i mit skrog :tihi:

Alexander Brown & Morten Hampenberg - Skub Til Taget feat. Yepha

[ame=“- YouTube”]YouTube- Alexander Brown & Morten Hampenberg - Skub Til Taget feat. Yepha[/ame]

Gigi D’Agostino - I 'll fly with you - L’amour Toujours

[ame=“- YouTube”]YouTube- Gigi D’Agostino - I 'll fly with you - L’amour Toujours[/ame]

Brooklyn Bounce - Bass Beat and Melody

[ame=“Brooklyn Bounce - Bass Beat and Melody - YouTube”]YouTube- Brooklyn Bounce - Bass Beat and Melody[/ame]

Joey Moe - Yo Yo

[ame=“Joey Moe - Yo Yo - YouTube”]YouTube- Joey Moe - Yo Yo[/ame]

3OH!3 ft. Katy Perry - Starstrukk

[ame=“3OH!3 - STARSTRUKK (Feat. Katy Perry) [OFFICIAL MUSIC VIDEO] - YouTube”]YouTube- 3OH!3 - STARSTRUKK ft. Katy Perry (Official Music Video)[/ame]

David Guetta Feat Akon - Sexy Bitch

[ame=“[HQ] David Guetta Feat Akon - Sexy Bitch (Official Music Video) - YouTube”]YouTube- [HQ] David Guetta Feat Akon - Sexy Bitch (Official Music Video)[/ame]

PS. Jeg ved godt min musiksmag afviger fra flertallets herinde :wink:

Pitbull Feat. Akon - Shut It Down

[ame=“- YouTube”]YouTube- Pitbull Feat. Akon - Shut It Down (Official Music Video) + Lyrics[/ame]

Lady Gaga - Bad Romance

[ame=“Lady Gaga - Bad Romance (Official Music Video) - YouTube”]YouTube- Lady Gaga - Bad Romance[/ame]

Denne er måske ikke lige til at hoppe rundt på dansegulvet, men jeg er helt vild med den. Elsker at sætte den på anlæget og skrue højt op, og bare mærke bassen i maven…

Jason Derulo - Whatcha Say

[ame=“Jason Derulo - Whatcha Say [Official Music Video] - YouTube”]YouTube- Jason Derulo - Whatcha Say - Official Video[/ame]

Advarsel! Næste video inderholder en del letpåklædte kvinder!

Det er en lang video, og selve sangen starter først 3 minutter inde :slight_smile:

Lady Gaga ft. Beyoncé - Telephone

[ame=“Lady Gaga - Telephone ft. Beyoncé (Official Music Video) - YouTube”]YouTube- Lady Gaga - Telephone (Official Clean Version) ft. Beyoncé[/ame]

Der er rigtig mange. Vi har nærmest altid radio ABC tændt, så kommer alle favoritterne på række! :thumbup::thumbup:

[ame=“Kasper Nyemann - Københavns Brunette (Crapman Remix) - YouTube”]YouTube- Kasper Nyemann - Københavns Brunette (Crapman Remix)[/ame]

[ame=“- YouTube”]YouTube- David Guetta Feat. Kid Cudi - Memories (HD)[/ame]

[ame=“Kato feat. Jon - Turn The Lights Off (Radio Edit) - YouTube”]YouTube- Kato feat. Jon - Turn The Lights Off (Radio Edit)[/ame]
[ame=“Kato feat. Jon - Turn The Lights Off (Radio Edit) - YouTube”]YouTube- Kato feat. Jon - Turn The Lights Off (Radio Edit)[/ame]

Wow piger, vi skal da vist på Paradisco og danse amok snart :ok:

Make synes den her stadig holder (selvom den er fra sidste år):

[ame=“- YouTube”]YouTube- Medina - Velkommen Til Medina[/ame]

Make er også vild med Lady Gagas Telephone i øvrigt. Det er muligvisfordi hun kan identificere sig med være klatbarberet på maven.

Det eneste der kan få Gotcha ud på dansegulvet er biplyden fra microovnen, når hendes rå kød er optøet. :høhø:

[quote=Sheer;354701]Make synes den her stadig holder (selvom den er fra sidste år):

YouTube- Medina - Velkommen Til Medina

Make er også vild med Lady Gagas Telephone i øvrigt. Det er muligvisfordi hun kan identificere sig med være klatbarberet på maven.

Det eneste der kan få Gotcha ud på dansegulvet er biplyden fra microovnen, når hendes rå kød er optøet. :høhø:[/quote]

iiiihhh er SÅ enig med dine sange :thumbup:

Ganske gode sange ind i mellem Annie - Men nøj, den gode gamle L’amour Toujours. :smiley: Den er bare god.

Og så fik jeg lige set/hørt Brooklyn Bounce, havde helt glemt den - Åhhh yes, en gammel klassiker, den er genial. :smiley:

Tusinde mange tak for disse fede videoer. Så gik min sure pligter her til morgen meget lettere!! :yah:

En lidt ældre sang. Kan huske vi dansede rundt til den, da jeg var ansat i et par uger hos Royal Copenhagen i forbindelse med lagersalg. :slight_smile:

[ame=“- YouTube”]YouTube- Lumidee - I wanna dance with somebody[/ame]

Det kan du simpelthent ikke være bekendt, Bøllemissen. Nu har jeg den jo på hjernen resten af ugen.

Men firserbarn og MTVgeneration som jeg er, så må det altså blive denne version:

[ame=“- YouTube”]YouTube- Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody[/ame]
:fin::wehuu:

[quote=Sheer;354933]Det kan du simpelthent ikke være bekendt, Bøllemissen. Nu har jeg den jo på hjernen resten af ugen.

Men firserbarn og MTVgeneration som jeg er, så må det altså blive denne version:

YouTube- Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody
:fin::wehuu:[/quote]

Kunne altså ikke lade være :tihi: Men ja, den oprindelige version er også rigtig god. Den giver mig bare ikke lige så meget lyst til at gå på dansegulvet, som den nye version :høhø:

Måske ikke invadere dansegulvet,men jeg kan ikke sidde stille og bliver bare i så godt humør af dem her

[ame=“- YouTube”]YouTube- The Baseballs Hot ‘N’ Cold[/ame]

prøv også at høre deres udgave af Umbrella

[ame=“The Baseballs - Umbrella (New Video) - www.thebaseballs.com - YouTube”]YouTube- The Baseballs - Umbrella (New Video) - www.thebaseballs.com[/ame]

Tine

[nomedia=“Macarena - Los del Rio - YouTube”]YouTube- Macarena - Los del Rio[/nomedia]

:yah:

nu er jeg meget svær at lokke ud på et dansegulv, MEN en god gang svingende rock ka muligvis gøre det, om ikke andet ka jeg da gi den totalt på luftguitar, især til dette nummer, det gør mig bar ellevild og fru tonya korser sig tit over mig når jeg flipper totalt af til det nummer

[nomedia=“- YouTube”]YouTube- you shook me all night long ACDC & Steven Tyler[/nomedia]

[quote=skoglund;355371]Måske ikke invadere dansegulvet,men jeg kan ikke sidde stille og bliver bare i så godt humør af dem her

YouTube- The Baseballs Hot ‘N’ Cold

prøv også at høre deres udgave af Umbrella

YouTube- The Baseballs - Umbrella (New Video) - www.thebaseballs.com

Tine[/quote]

Der er de jo…de er bare så skønne.
Umbrella er mit favoritnr.
Jeg har lige købt deres nyeste CD - Strike.
Den er kanon-god.

Den 29. april skal jeg ind i Pumpehuset i København til koncert med dem.
Jeg glæder mig helt vildt. :rundtosset::rundtosset::jubiii:
Så skal der danses…

[quote=skoglund;355371]
prøv også at høre deres udgave af Umbrella

YouTube- The Baseballs - Umbrella (New Video) - www.thebaseballs.com

Tine[/quote]
Den er så meget federe end originalen :wehu:

Hmmm…godt spørgsmål. I har jo allerede nævnt rigtig mange gode sange. Og herhjemme ÆÆÆÆlsker vi musik og danse. Michael Jackson er altid et hit (ungerne er vilde med ham) og alt fra Beyonce til Lady Gaga til Jon Bon Jovi høres, så længe der er en god beat. :yah:

MONA!

-LOL

Nu har jeg opdaget hvilken sang der kan få Gotcha ud på dansegulvet:

[nomedia=“Return to Sender- Elvis Presley - YouTube”]YouTube- Return to Sender- Elvis Presley[/nomedia] :thumbup:

Når det er mig, som synger den, selvfølgelig. :wehuu:-LOL:wehu: