Nu vi er i gang med afstemningerne, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilken årstid, I berfinder jer bedst i! -love
Personligt har jeg det allerbedst om vinteren - jeg elsker duften af sne, de bidende kolde dage - og ikke mindst Julen ![]()
Nu vi er i gang med afstemningerne, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilken årstid, I berfinder jer bedst i! -love
Personligt har jeg det allerbedst om vinteren - jeg elsker duften af sne, de bidende kolde dage - og ikke mindst Julen ![]()
Forår eller sommer.
Det er så absolut forår og sommer ![]()
Hilsen Lisbeth
Og se - så ville jeg jo gerne have givet 4 stemmemuligheder herinde - men jeg er ikke så teknisk anlagt :høhø:
jeg er HELT sikkert il forår og efterår
De to overgangstider ![]()
Tak for hjælpen med afstemningen (går ud fra, du hjalp lidt til
)
Hver årstid har sin charme.
Men jeg elsker sådan en vinterdag med 10 graders frost, 10 cm knitrende nysne og høj, blå blå himmel og strålende sol.
Så ved man at man lever!
![]()
![]()
Jeg er vild med alle 4 årstider - kunne ikke tænke mig sommer hele året.
Så jeg vælger at alle 4 årstider er mine - dog IKKE somre med over 30 grader.
![]()
![]()
[quote=PiaR;497806]Hver årstid har sin charme.
Men jeg elsker sådan en vinterdag med 10 graders frost, 10 cm knitrende nysne og høj, blå blå himmel og strålende sol.
Så ved man at man lever![/quote]
Jeg kunne ikke have sagt det bedre ![]()
Jeg er vild med alle 4 årstider - kunne ikke tænke mig sommer hele året.
Så jeg vælger at alle 4 årstider er mine - dog IKKE somre med over 30 grader.
![]()
[/quote]
Ja, det er der noget rigtigt i
Jeg ville heller ikke synes, at det var sjovt med vintervejr hele året. Men hvis nu jeg SKAL vælge ![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg ville vælge… nej ! jeg kan ikke… ![]()
Har stemt på alle 4 årstider…
![]()
SOMMER og varme, HADER kulde og frost, jeg er altid kuldskær og fryser generelt hele vinteren igennem ![]()
Plus det at det er mørkt hele tiden, når man kører på job er det mørkt og når man kører hjem osse, bare trist og gråt…
Man blir sku depri om vinteren…
Jeg ville vælge… nej ! jeg kan ikke… ![]()
Har stemt på alle 4 årstider…
[/quote]
haha
tihi:
[quote=Quanti´s;497812]SOMMER og varme, HADER kulde og frost, jeg er altid kuldskær og fryser generelt hele vinteren igennem ![]()
Plus det at det er mørkt hele tiden, når man kører på job er det mørkt og når man kører hjem osse, bare trist og gråt…
Man blir sku depri om vinteren…[/quote]
Jeg er helt omvendt (læs: ikke normal :p). Jeg har tendens til dårligt humør om sommeren. Om vinteren liver jeg op og får energi! På samme måde har jeg altid fungeret bedre om natten end om dagen ![]()
SOMMER SOMMER SOMMER SOMMER HELE ÅRET RUNDT
-waytohot:ventilator::ferie01:
![]()
Jeg véd, at vi har det meget forskelligt - men jeg kan næsten gå i KOMA, når vejrværterne om sommeren står med deres store, DUMsmarte smil og siger :
Og i morgen får vi atter en dejlig sommerdag med op til 30 grader - det er nu dag nummer 21 i træk
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg véd, at vi har det meget forskelligt - men jeg kan næsten gå i KOMA, når vejrværterne om sommeren står med deres store, DUMsmarte smil og siger :
Og i morgen får vi atter en dejlig sommerdag med op til 30 grader - det er nu dag nummer 21 i træk
![]()
![]()
![]()
[/quote]
Åååhh det er da FANTASTISK når de siger sådan Tante Tut helt igennem FANTASTISK
:ferie01:![]()
Sommer…!
Rent egoistisk så kunne jeg godt bruge lidt global opvarmning… hihi
[quote=dk Care-Bears;497830]Åååhh det er da FANTASTISK når de siger sådan Tante Tut helt igennem FANTASTISK
:ferie01:![]()
[/quote]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej, det er RÆDSELSFULDT !!!
-engel
de 10 dage om året, hvor ALT bare er helt lysegrønt og helt nyudsprunget er de 10 dage, hvor intet kan vælte mig af pinden!
Det er simpelthen det mest fantastiske syn…
hvert år, når tiden er ved at komme, forbereder jeg mig på lysere tider, og en af de to første dage hvor alt er lysegrønt, tager jeg fri fra hele verdenen og går en tur der varer det meste af dagen. Ud i skoven og en tur ud på engen og opleve livet blomstre frem i foråret…
åh hvor pladder romantisk - men jeg ELSKER forårets første dage, hvor alt lige er sprunget ud