Hvilken bog

Jeg er gået igang med Harry Potter :smiley: min kæreste mener det er en fejl i min opdragelse, at jeg ikke har læst dem… meen… de siger mig ikke rigtig noget, så overvejer lidt om jeg skal læse “Jeg dræber” i stedet for… er der nogen, der har læst den?

Pt ligger der en sci-fi bog på engelsk i sengen - David Weber skriver nogle ret gode og detaljerede bøger indenfor den genre.

I sofaen flyder “Monks of War” - en religionsfaglig gennemgang af middelalderens munkeridderordeners historie og forskelle imellem disse…

På hylden ligger en bog om Dansk Middelalderhistorie… samt en om Københavnske frokostrestauranter.

I reolen står Dogtricks for Dummies iført æseløre ved det trick jeg pt er ved at lære Dise…

Og så er der posen med bøger fra biblioteket…

Tja - jeg læser en del :slight_smile:

[quote=Leopolds mor;148395]jeg læser også Ægtemanden af Koontz lige for tiden, men jeg gider ikke rigtig læse nu hvor jeg har god tid til det. Typisk mig, jeg vil altid det jeg ikke kan:)

Therese: Min datter er helt vild med Patricia Cornwell, men hun læser dem på engelsk, så jeg kan ikke engang låne en for at finde ud af om det er noget for mig.

Stig Larsons bøger kan jeg bare ikke komme igang med. Har læst vist 20 sider i den første.
Knus Elin[/quote]

:):slight_smile:

Elin, låner du ikke bøger på biblioteket ??

Der har de skam bøgerne på dansk og de er gode.

:slight_smile:

[quote=Skattekat;148429]De er faktisk mine yndlingsbøger, dem om retsmediciner Kay Scarpetta … de er SÅ gode :rock:

Jeg har dog kun en af dem selv (Rovdyr) … plejer at låne dem på biblioteket.[/quote]

:):slight_smile:

Jeg låner oz på biblioteket, men Rovdyr har jeg til gode… lissom Sporfund, som jeg har herhjemme…

:wehu:

Jeg læser Katte i huset på originalsprog “cats in the Belfry” og rystes gang på gang over, at bogen IKKE er fiktion eller spor overdreven.

:tihi:

[quote=Therese;148452]:):slight_smile:

Elin, låner du ikke bøger på biblioteket ??

Der har de skam bøgerne på dansk og de er gode.

:)[/quote]
Det er sjældent jeg låner bøger på biblioteket. Når jeg har læst en god bog, så er den kommet for at blive. Jeg elsker bøger og kan aldrig få nok af dem. Jeg køber dem gerne brugt, for så gør det ikke så meget hvis der er en smutter, den bare ryger tilbage igen.
Ved ikke lige hvad det er med mig og bøger, men jeg har altid været glad for bøger, eller ihvertfald fra den dag jeg kunne finde ud af at sætte bogstaver sammen til ord.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;149272]Det er sjældent jeg låner bøger på biblioteket. Når jeg har læst en god bog, så er den kommet for at blive. Jeg elsker bøger og kan aldrig få nok af dem. Jeg køber dem gerne brugt, for så gør det ikke så meget hvis der er en smutter, den bare ryger tilbage igen.
Ved ikke lige hvad det er med mig og bøger, men jeg har altid været glad for bøger, eller ihvertfald fra den dag jeg kunne finde ud af at sætte bogstaver sammen til ord.
Knus Elin[/quote]

:):slight_smile:

Jeg er også vældig glad for bøger - ja, jeg kunne slet ikke leve uden -what - det er virkelig en Guds gave at kunne læse.

Jeg vil så ikke have bøger hjemme - kun faglitteratur om det gamle København får lov til at komme indenfor. :tihi:

At læse har jeg fået ind med modermælken, allerede som helt lille gik min mor og vi børn på biblioteket og lånte bøger, købte lidt snolder - og så var det hjem og sidde lisså stille i hver sin hyggekrog med en bog.

-engel

Jeg “nøjes” også som regel med at låne mine bøger på biblioteket.
Med to længerevarende studier bag mig og to andre for min mand + hvad vi gennem årene har gnavet os igennem af relevant faglitteratur + diverse hobbylitteratur (hund/kat) + hyggelæsningen…
Jamen for katten da… vores hus er kun ca 80 kvm alt i alt!
Og vi skal altså også kunne være her! :smiley:

SÅ bøger købes kun, hvis jeg ikke kan få fingre i dem på andre måder… eller hvis det er så god læsning, at jeg med det samme ved, at denne bog vil jeg læse igen og igen.