Hvilken busk bliver det her?

http://s106.photobucket.com/user/milf-sago/media/002_zpsae4ec08a.mp4.html

Har den her stående i en spand og der står dne jo fint og kan simpelhen ikke huske HVAD det er for nu er der ryddet plads til den kan komme i jorden skal bare lige finde ud af om den skal i direkte sol eller skygge eller 50/50

Kan i opklare mysteriet

Jeg synes det ligner hindbærbusk, kan det ikke godt passe

den er uden torne, hvilket var det der forvirrede mig. Fik et bud på solbær umiddelbart lyder det meget rigtigt?

Absolut ikke solbær, der ser bladene slet ikke sådan ud og der ville du heller ikke være i tvivl hvis du lugter til bladene.

Hindbær har heller ikke torne, mit bud er stadig hindbær, alternativt en torneløs brombær…men de plejer være mørkere i bladene

[QUOTE=Felis;1177940]Absolut ikke solbær, der ser bladene slet ikke sådan ud og der ville du heller ikke være i tvivl hvis du lugter til bladene.

Hindbær har heller ikke torne, mit bud er stadig hindbær, alternativt en torneløs brombær…men de plejer være mørkere i bladene[/QUOTE]

Hindbær kan godt have torne - det afhænger af sort. Jeg har selv “Autumn Bliss”, der er massere af torne. Jeg synes planten på billedet ligner brombær meget. En af de ting man kan bruge til at se forskel på hindbær og brombær er at hindbærs blade på undersiden har en sølvgrå/grøn farve det har brombær ikke. Jeg tror det vil være nemmere at bestemme planten med “still”-billeder af detaljer i stedet for en film.