Hvilken forsikring anbefaler i?

Husk, at man også får 10 % rabat hos Dyrekassen, hvis man er medlem af Kattens Værn - muligvis også andre organisationer, men så vidt jeg husker står det ikke på deres formular, som man skal udfylde. Hvis du er medlem af KV, skal du skrive dit medlemsnummer på.

Jeg har Agria, og er glad for dem (og den rabat jeg får som medlem af FD - og som opdrætter også) og især også at jeg uden at betale mere kan få lov at betale mådentligt.
Melder man katten ind inden den er 4 mdr, får man i øvrigt også noget rabat det første år på den konto :slight_smile:

Helene, det er lidt ligesom at nogen foretrækker Codan, andre Tryg, andre Alm. Brand osv :slight_smile: Det vigtigste er faktisk at du har tegnet en forsikring - de fleste får alligevel aldrig brug for den, den skal bare være der så man ikke bliver ruineret hvis uheldet en dag er ude.
VH
Susanne

Beklager at det er en gammel tråd men hvor har du den forsikret henne? Lyder som en god pris

Det er næppe en valid pris her mange år efter :wink: Prøv at søg herinde, det er ikke længe siden det har været diskuteret igen. Det handlede bla om generelle prisstigninger :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Gud ja 10 år siden :rofl: troede den var et år gammel. Hvor har jeg lagt mine briller :nerd_face:

3 Synes om