Hvilken hårfarve er du?

I 10 år har jeg ikke rørt ved min hårfarve…

men for 2 dage siden tog fanden ved mig - jeg ringede til en tyrkisk pige jeg gik i gymnasiet med som hjalp mig med at farve mig henna rød i 2.g

hun gav mig et 10 min tlf-kursus og vupti mig ud og købe henna og nu har jeg den dybeste varme lækre røde farve… uden gulerods-kanter :slight_smile:

jeg har været brunette i 10 år… jeg havde forsvoret at jeg skulle være andet men nu bliver jeg rød-top til mit bryllup :slight_smile: - passer vist meget godt til temperamentet og det passer endnu bedre til personligheden ifølge PP :slight_smile:

og så var det jeg tænkte…

hvis i ER farvede eller hvis i bare går og drømmer om det… hvilken farve ville det så være… og hvorfor ?

Jeg har normalt meget mørkebrunt hår,plejer at farve det sort, men der går ikke ret mange uger inden farven er ude igen selvom farven skulle være permanent, hmpff. Så nu er det bare brunt igen med sorte nuancer. Jeg vil gerne farve mit hår igen, men aner ikke rigtigt hvad det skal være :slight_smile:

Ja nu er jeg jo rødhåret, nærmest kobberfarvet fra naturens side så det farver jeg ikke så tit, men får derimod lavet lyse striber i det.

Men har da , da jeg var yngre, farvet det nogle gange, men det har bare været skyllefarve.

Men tillykke med din nye hårfarve of med det forestående bryllup…:slight_smile:

Jeg har haft denne farve rigtig længe:

Min naturlige hårfarve er leverpostej/mørk blond.

Da jeg var yngre, farvede jeg den øverste halvdel af mit hår den røde farve, og den nederste halvdel sort. :slight_smile:

Jeg har entlig aldrig farvet mit hår, har altid godt kunnet lide det som det er/var, mørkt/brundt, og nu med masser af søvgrå hår over det hele, og jeg kan stadig godt lide det som det er.

Jeg stoppede for nogle år siden med at farve hår. Nu er det bare gråt i forskellige nuancer.

Mens jeg farvede mit hår var det altid til en lysere farve (har også haft næsten hvidt). Jeg har aldrig prøvet hverken mørkere eller røde farver.

Jeg har farvet mit hår de sidste 100 år :stuck_out_tongue:

Fra naturens side har jeg mørkt gyldenbrunt hår, men jeg farver det i en brun farve med rødt islæt. Jeg elsker henna farven, men holdt op med at bruge den da de første grå hår begyndte at dukke op … for den dækker altså ikke grå hår særlig godt :cool:

Jeg har leverpostej farvet hår. Om vinteren bliver det meget mørkt og om sommeren meget lyst.

Jeg får, når jeg blir klippet ca hver 2.-3. måned farvet en lys og en mørk refleks i håret, for at der bare er lidt liv og spil. Jeg kan så finde på at gå et par toner mørkere eller lysere.

Da jeg var yngre har jeg haft perioder hvor jeg har haft farvet håret mørkt. Det var jeg også super glad for, men jeg er vist bedst til det blonde. Især nu med de grå stæk, der nu upåfaldende glider med ind i hår pragten. :smiley:

Jeg anede faktisk ikke hvilken farve mit hår var, før jeg tabte det, det må have været omkring et år siden nu. Og jeg har ikke farvet det siden, og tænk jeg synes min naturlige hårfarve er så pæn!!! Den er varmere end jeg troede, ved ikke helt hvad jeg skal kalde den, kastanjefarvet, måske, den har nemlig et rødligt skær.

Jeg havde haft konstant farvet eller affarvet hår siden jeg var 14-15 år gammel. Tror jeg har prøvet alle muligheder, pånær punkerfarver som grøn og blå og den slags… Men man er vist lidt for gammel til at prøve dem nu. -tihi

Jeg har kastanjafarvet hår som egentlig er pænt nok, men man vil jo altid have noget man ikke har. :stuck_out_tongue:
Jeg vil gerne have farvet mit hår som orange-blond i det, men er lidt en bangebuks -tihi

Min naturlige hårfarve er rødblond, og lige for tiden har jeg farvet det henna rød.

Jeg er VIIIIIIIIIIIIIILD med den farve, og den ser nu helt okay ud til mig :rolleyes: -høhø

[QUOTE=Celina;55384]Jeg har kastanjafarvet hår som egentlig er pænt nok, men man vil jo altid have noget man ikke har. :stuck_out_tongue:
Jeg vil gerne have farvet mit hår som orange-blond i det, men er lidt en bangebuks -tihi[/QUOTE]

der er jo meget af dit hår der er lyst i det… hvis du vil over i det orange er henna godt :slight_smile: så lader du bare være med at i blande sort…

sort forhindrer orange farven… den vil jeg gerne undgå nemlig :slight_smile:

men henna er guld - synd det lugter af død elefant