Kalle (min dejlige dreng:hjerte:) lyder som en hamster, når han forsøger på at miave - Dee Dee lyder som en delfin.
Gad vide, hvilke lyde deres børn vil sige, når de engang (forhåbenligt) får børn sammen?:?
Et marsvin??:høhø:
Kalle (min dejlige dreng:hjerte:) lyder som en hamster, når han forsøger på at miave - Dee Dee lyder som en delfin.
Gad vide, hvilke lyde deres børn vil sige, når de engang (forhåbenligt) får børn sammen?:?
Et marsvin??:høhø:
Måske vil de små lyde som forkølede pingviner:? en clicker, der trænger til at blive smurt:? (Vi har en kastrat, der lyder som en anskudt påfugl;))
Jeg har haft flere katte der lød fuldstændig som duer…jeg synes egentlig katte har et meget varieret og rigt sprog.
Det VÆRSTE jeg ved er en af de der hunkatte med killinger der snakker USTANDSELIGT til deres killinger.
Det lyder så hyggeligt i starten - men nøj hvor bliver man træt af det efter et par nætter
Ja Viggo snakker jo som en gal, mens Fie har en meget stille stemme. Indtil videre ser det ud til at en af pigerne slægter Viggo på, mens de andre to lyder ala Fie:-)
jeg håber bare at de ikke kommer til at lyde som en syg havmåge, jeg har haft en kat som lød sådan, nøj hvor bliver man forskrække hver gang
Weasley lyder som en mus Han siger næsten aldrig miav
Oliver lyder som en due… konstant… Hører ham faktisk kun sige ordenlig “Miav” hvis der sidder en irriterende flue i loftet, som han ikke kan få fat på…:høhø:
[QUOTE=Gidahmir;642209]Kalle (min dejlige dreng:hjerte:) lyder som en hamster, når han forsøger på at miave - Dee Dee lyder som en delfin.
Et marsvin??:høhø:[/QUOTE]
Hvad er der galt med marsvin, de er vel også et slags dyr??? (Quote: Den eneste ene :høhø::høhø::høhø:) Du klager da vel ikke over Kalles fantastisk røst, som han helt sikkert har arvet fra hans far. Jeg glemmer aldrig første gang jeg mødte Victor, min store dejlige hankat på over 6 kilo og da han så åbnede munden, ja så lød han nøjagtigt som et marsvin
I modsætningen til en af min mest feminine hunkatte, som lød som en granvoksen fertil hankat, når hun åbnede munden
[QUOTE=Marsini;643039]Hvad er der galt med marsvin, de er vel også et slags dyr??? (Quote: Den eneste ene :høhø::høhø::høhø:) Du klager da vel ikke over Kalles fantastisk røst, som han helt sikkert har arvet fra hans far. Jeg glemmer aldrig første gang jeg mødte Victor, min store dejlige hankat på over 6 kilo og da han så åbnede munden, ja så lød han nøjagtigt som et marsvin
I modsætningen til en af min mest feminine hunkatte, som lød som en granvoksen fertil hankat, når hun åbnede munden [/QUOTE]
Så vent du bare til Lulle går i løb eller skal i bad:høhø::høhø:
Jeg siger ikke noget, men du skal forberede dig på at dine naboer vil tilkalde politiet
Bare ikke som pingviner - det ville jeg ikke kunne holde ud.
Så bliver de sat ud i en papkasse i Grevinge:høhø:
[QUOTE=Gidahmir;643052]Bare ikke som pingviner - det ville jeg ikke kunne holde ud.
Så bliver de sat ud i en papkasse i Grevinge:høhø:[/QUOTE]
Nej Gitte, så afleverer du dem her, så skal Bambo nok lære dem at lyde som en ordentlig hamster.
Nunuu lyder som et får der bræger og Charlie som en kat - what - yep en kat der miauer med mindre han er sur, så lyder han som en hysterisk kælling :høhø:
Valentin lyder som en dør der knirker og Coco lyder som et hæst får! Persere er underlige…
Jeg havde håbet på Coco ville vokse fra det, for det lyder virkelig fælt når hun miaver (hvilket hun gør meget!) - men nu bliver hun snart 2 år, såeh… Håber ikke det er arveligt
Snefnug, som vi desværre mistede for nylig, gik også under navnet Pipkatten, for det lød vitterlig, som om hun sagde pip, når hun forsøgte at miave
(Efterhånden lærte hun nu også at miave så rigeligt, så man kunne have ønsket, at hun var blevet ved pipperiet…)
Basil bli’r sommetider kaldt Ib fordi det er den lyd der kommer ud af ham når han forsøger at miaue