Hvilken optiker

jeg er kommet dertil hvor jeg endelig har taget mig sammen til at måtte indse at det er tid til briller, dog er det nok kun læsebriller endnu, men det aner jeg ikke, så nu er spørgsmålet hvilken optiker skal jeg opsøge, der er jo et par optiker-kæder her i landet, der er jo louis nielsen,nytsyn og synoptik, mest hælder jeg selv til synoptik, da de bla har gratis synstest osv, samtiddig har de osse en afdeling her i tilst.

Jeg bruger Louis Nielsen og er superglad for dem og deres service. Selvom de er billige, er der bestemt ikke sparet på antallet af uddannet personale i butikken - i modsætning til den Thiele i samme by, hvor jeg kom tidligere :frowning:

Mht. synsprøve så vil jeg da mene, det som hovedregel er gratis, hvis man k%F et et produkt fterfter. Jeg hahverhvert fald aldrig betalt for det :slight_smile:

Vi bruger begge Louis Nielsen og er godt tilfreds med det. Vi har betalt for synsprøverne.

skal du “bare” have en relativt almindelig brille så er l n super, god service og rimelige priser.
synoptik ex. er DYRE. min mor bruger briller med glidende overgang og extra stort læsefelt i letvægt. de skal have over 3600 pr glas for dem i synoptik - det er også en slags penge.

men tag rundt og snak - det vigtigste er at du føler dig i gode hænder.

nå så fik jeg så taget mig sammen til at besøge en optiker, valget faldt så på louis nielsen i ryesgade i århus.
og ja jo jeg skal ha briller og har fået bestilt 2 par.
den ene brille er en afstandsbrille og den anden er en læsebriller.
men jeg har altså kun købt dem for et syns skyld:p:høhø:

[quote=Johnny;375991]

men jeg har altså kun købt dem for et syns skyld:p:høhø:[/quote]

Forfængelighed er en dyd…:tihi:

Synoptik er jeg ikke så glad for, heller ej kontaktlinseinstituttet - selvom det jo ikke er briller :wink:

Jeg er enormt glad for ham der ligger på lille torv. Han hedder et bandenavn. Det er ikke en kæde, bare en butik. Butikken ligger mellem Jakob’s og den der læderbutik, der er fancy-pancy.

Nu er det lidt for sent, men til en anden gang synes jeg du skal kigge forbi optikhuset på Fredens torv. Der er også gratis synstest og d sidste par briller jeg købte der kostede kun ca 1250 kroner. Det var ca halvdelen af hvad jeg skulle have sluppet hos synoptik.:slight_smile: