Hvilken slags tror i jeg er?

Der kom en bekendt på besøg idag imens jeg var ved at rydde op i mine dvd’er. Vi får snakket lidt og jeg begynder at flytte lidt på bunker af dvd’er får at gøre plads ved spisebordet. Den ene bunke jeg fjerner er med nogle af min ynglings dvd - dokumentar programmer om dyr, der er bla dem der hedder “oragutang diarys” “Elaphant diarys” og “Orangutang island”.
Min ven roder lidt rundt i bunken og siger så “gud er du en af dem”
:øhmm::øhmm::øhmm: “æhmm hvilke dem?” får jeg spurgt,
“du ser vel også animal planet?” bliver jeg spurgt. Hvorpå min ven vender sig om mod missernes kradsetræ hvor alle misserne ligger og sover “nårhhh ja du har jo også FIRE KATTE”. Jeg spørger igen hvad han mener med en af dem, men han begynder at snakke om noget andet.
Et kvarter efter er min ven på vej ud af døren igen men vender sig så om og siger med et meget lumsk smil “er du så også sådan en der støtter dyre velfærds grupper” hvor på han sætter i løb ud til bilen.

Jeg må jo indrømme jeg har 4 katte. Hvis jeg havde råd til se animal planet gjorde jeg det måske også. Og ja jeg støtter da et par dyr velfærds grupper. Men hvad gør det mig til? Hvem er “En af dem”?.

Jeg har sms min ven men jeg har endnu ikke fået noget svar.
Hvilken slags tror i jeg er?

Jeg tror du er en af “os” :ok:

En “Tree Hugger” :smiley:

Ja - du er en af dem… og du har bare at være stolt af det!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Det var sødt sagt, tak :thumbup::thumbup::thumbup:

Hvad er det lige det er?

Sådan en miljøforkæmper, som gerne vil hjælpe dyrene og naturen og den slags, tror jeg :tihi:

Jamen jeg er da også stolt af at være den jeg er eller sagt på en anden måde jeg er stolt af at tro på det jeg tror på.


:tihi:

Jeg tror i øvrigt din ven mener, at du er en “dyretosse”. Rigtig mange, der går op i dyr og adfærd, gør det fuldt ud - bl.a. med at se udsendelser om mange forskellige dyrearter.
Jeg sidestiller det lidt med sportsidioter - de sluger alt, der lugter lidt af sport. Vi andre sluger alt, der lugter af dyr :slight_smile:

Men underligt nok, har jeg fundet ud af, at folk der arbejder professionelt med større dyr - fx i zoo eller lign., ofte har et helt andet syn på husdyr, indekatte osv.

Jamen så er jeg en tree hugger -engel-engel-engel

[quote=Rimmen;373445]
:tihi:[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

[quote=Rimmen;373445]
:tihi:[/quote]

:klapper::klapper::klapper:

Herligt herligt billed.

Er det dig, altså den smukke pige?

DU skal være stolt af det du tror på, skid hul i dine bekendtes mening, for de kan umuligt være venner når de ytre sig på den måde :slight_smile:

Herligt herligt billed.

Er det dig?[/quote]

Ja, mig for 3 år siden :tihi:

[quote=Vivi_Fletcher;373446]Jeg tror i øvrigt din ven mener, at du er en “dyretosse”. Rigtig mange, der går op i dyr og adfærd, gør det fuldt ud - bl.a. med at se udsendelser om mange forskellige dyrearter.
Jeg sidestiller det lidt med sportsidioter - de sluger alt, der lugter lidt af sport. Vi andre sluger alt, der lugter af dyr :slight_smile:

Men underligt nok, har jeg fundet ud af, at folk der arbejder professionelt med større dyr - fx i zoo eller lign., ofte har et helt andet syn på husdyr, indekatte osv.[/quote]

Arhhh det er dyre tosset jeg er - det har jeg så ikke noget i imod.

Hvordan mener du folk der arbejder med større dyr? At de ikke forstå at vi kan være så tosset med vores inde katte bla.

[quote=Rimmen;373445]
:tihi:[/quote]

JEPS…det er lige, hvad du er Rimmen…:hjerte:

Et billede, der gør mig glad at se på.

Orvvvv gir vide hvad men “ven” vil sige til hvis jeg fortalt ham at jeg bruger imellem 2-3 timer herinde næsten hver dag - han ville sikkert straks ringe efter den blå vogn:tihi::tihi::tihi:

[quote=Troldegaarden;373454]
Hvordan mener du folk der arbejder med større dyr? At de ikke forstå at vi kan være så tosset med vores inde katte bla.[/quote]

Mennesker, der arbejder med dyr i naturen - eller i zoo, kan være meget betænkelige ved fx lejlighedskatte.
Min lille lommeteori er, at de ser de store problemer med at holde de store dyr indespærret - og det overfører de så til vores huskatte.
Med store dyr, forsøger man jo at holde dyrene så tæt på naturen som det er muligt.

:tihi: garanteret ja… men ham om det :stuck_out_tongue: