Hvilken superskurk

er du? og hvorfor?

Køn har ingen betydning - det er karakteren du skal vælge efter:tihi:

Er der en superskurk, der blæser folk omkuld med gasser??? Så må jeg være den skurk, for er i da tossede jeg kan gasse folk (især efter kål- og hvidløgs retter) :ups:

The Gaaaaaaswoman!

haha

[quote=lenschow;132156]The Gaaaaaaswoman!

haha[/quote]

Ja det lyder meget rigtigt. Og jeg vinder hver gang gør jeg, ja jeg gør… HÆ HÆ HÆ…

Jeg er The Joker.

I gymnasiet blev jeg kåret som den skurk, fordi min mund er umuuuuuuuuuuuulig lang, når jeg smiler med lukket mund, min humor ufattelig syg og så er jeg tilhænger af kaos fremfor stabilitet. Mit værste mareridt er at ende bag en ligusterhæk! HJÆLP!
Heldigvis har jeg efterhånden bevist, at jeg IKKE kan tøjles. Så det har gjort mig lidt mindre fordømmende overfor folks valg af hække…

På et tidspunkt havde jeg afbleget mit hår - som er rødligt- så svømmede jeg en del og gæt - jeps det der klor gjorde, at det blev grønligt hahahha Total dårlig stil… det gav mig et psykisk knæk i min gymnasietid…

Jeg er dog ikke en total kynisk voldspsykopat - jeg er nemlig ikke total i noget af det, som jeg gør, og jeg har spurgt os selv om vi er skizofrene galninge, og det afviser vi, så den del tør vi også godt afkræfte, før nogle skulle få den idé

hihi :slight_smile:

Men mine jokes ER ubeskrivelig dårlige… og nå ja… det havde jeg nær glemt - jeg griner hysterisk på MEGET forkerte tidspunkter… Jeg arbejder på at stoppe det okay?
På 31. år… hm…
I det mindste er der altid en der griner, når jeg fortæller en joke… mig.

Jeg har efterhånden forliget mig med denne side af mig selv… Men ligusterhækken - den giver jeg sgu ikke op på!

:0)

Det lyder som en ny version af the Catwoman

Now playing in theatres alle oooover the world!
The Gaswoman - she is not just funny. Shes gassy!

The Gas woman - keep the windows closed! Or wear Wonderbaum around your neck!

Its nok a joke! Its the Gaaaaswoman!

Så kunne du gifte dig med The Fartman:-) hihiih

[quote=lenschow;132172]Det lyder som en ny version af the Catwoman

Now playing in theatres alle oooover the world!
The Gaswoman - she is not just funny. Shes gassy!

The Gas woman - keep the windows closed! Or wear Wonderbaum around your neck!

Its nok a joke! Its the Gaaaaswoman!

Så kunne du gifte dig med The Fartman:-) hihiih[/quote]

-LOL-LOL Jep… Det må være mig

Superskurk har jeg ingen som jeg kan identificere mig med… For Anders And er jo ikke nogle skurk -høhø …

Lidt… Anden er da delvis nøgen og blotter sig for børn!

hihi

Jeg aner ikke vilken skurk jeg er , har aldrig tænk på det.