Hvilket firma har du haft dårlige oplevelser med?

Har du for nylig haft dårlige oplevelser med et firma, hvor direkte kontakt til en kundeservice kunne have hjulpet?
Eller evt et firma der havde en kundeservice, du kunne kontakte, men hvor du har hængt for længe i tlf. inden du fik hjælp? Eller der gik for lang tid fra du skrev til du hørte tilbage? :smil:
Hvis, gider du så ikke hjælpe mig med at finde firmaer, der har brug for god kundeservice, og skrive hvad firmaet hed? :grin:

2 Synes om

Post Nord :ahhhhhhh:

5 Synes om

UUuh ja! Jeg var også ved at rykket håret af mig selv over deres service, hvor deres chat bot bare sender en i ring, uden man kan komme til at kontakte dem!

4 Synes om

Jeg sendte en ikke så positiv meddelelse til dem om at stille mine pakker korrekt sted. Den blev besvaret, men den er aldrig nået til medarbejderne. Jeg var hjemme sidst de skulle levere, og var godt på vej til at smide det foran døren igen. Det skal siges der gik over en måned fra svar til næste levering, så der burde have været nok tid til at få det kommunikeret ud.

2 Synes om

Men ellers er der:
Yousee
Oister
Billigegolfbolde
Telia
Sådan lige hurtigt fra erindring :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Fedt, tak! Kan jeg få dig til at uddybe hvad du har oplevet? Især med billigegolfbolde - evt. i en pb eller på messenger? :smil:

1 Synes om

Det kan jeg bare gøre her. :slightly_smiling_face: Jeg købte et par sko, der var for små. Kontakten foregik via mail. Jeg ville gerne have skoene i rigtig størrelse.
Jeg skulle indbetale via mobilpay til returlabel. Den kom bare ikke og jeg har stadig de for små sko til 845,-
Jeg har opgivet kontakten da der var enorm lang responstid.
Så er der en herre, der kan passe en str 43 kun prøvede ECCO golfsko med gore-tex har jeg et par til billige penge :smile:

3 Synes om

Jeg siger også Post Nord - deres kundeservice er ikke eksisterende.
Umuligt at komme igennem på telefon - jeg tror simpelthen ikke de har telefonisk kontakt mere.
Utroligt at et så stort firma har en så ringe kundeservice :skrige:

4 Synes om

Facebook, jeg kunne slet ikke finde hvor jeg kunne skrive med en rigtig person :roll_eyes:

Jeg havde ikke overtrådt nogen som helst regler…

3 Synes om

Falck. Ringede til kundeservice, fik bare at vide, de havde travlt, så jeg kunne prøve igen senere. Ellers kunne jeg sende en mail. Jeg sendte en mail - og fik svar 3 uger senere. Plus flere andre endnu “sjovere” oplevelser med deres kundeservice, men det er alt for omfattende at forklare her.

Søger du job i kundeservice?

5 Synes om

Fedt! Rigtig mange tak for jeres input! Lige det jeg søger :rock:

3 Synes om

Min erfaring er generelt: Små og mindre virksomheder god kundeservice. Store virksomheder - elendig kundeservice.

Undtagen amazon - det kører altid.

Seneste ekstrem ringe oplevelse er Fastspeed. De sendte brugt/defekt udstyr. Jeg ringede til teknisk support - og de mente helt sikkert fejl lå her så jeg måtte selv have fat i elektriker. Han kom og konstaterede at kabel Fastspeed havde sent var defekt. Det kostede 1000 kr.

Jeg foreslog fastspeed at de smed 3 mdr gratis - det vil de ikke.
Oven i oplevelse kan også tilføjes - at der er gået en måned før det har virket ordenligt - der var også problemer andre steder i net. Samt udebleven tekniker (1 stk fridag).

Jeg venter bare på at bindings periode er over så er jeg smuttet.

Har aldrig forstået virksomheder som vil spare småpenge - og gerne vil smide masser af tid i puljen på at forklare hvorfor de ikke vil betale for egne fejl - frem for at beholde kunder på lange bane.

Åh ja og så det sidste højdepunkt fra deres kundeservice - om jeg ville fortælle hvem jeg nu ville rykke til i stedet. :roll_eyes:

Gå uden om Fastspeed…

Airmee er også ringe - men på den gode side så har det sat stopper for mine køb på amazon. De kræver at man står klar fra 17-22 for at modtage pakke…med få timers varsel.

PostNord kører så godt her - 99% af tiden. Men når det går galt går PostNord 200% ind for at gøre det værre.

3 Synes om

VidaXL … de er billige(-ish) og man kan nemt blive fristet af deres mange varer, men køb ALDRIG møbler derfra som skal samles! … i værste fald mangler der dele og ellers er alle forud-borede huller så skæve, at der skal bores nye, for at samle møblet korrekt … :rolleyes:
Min søster købte en sofa derfra og der manglede alle ryghynderne og trods gentaget at kontakte kundeservice, fik de aldrig de manglende dele og endte med at smide sofaen ud … de fik heller ikke deres penge retur.
Jeg købte en daybed med udtræk, så jeg stadig kan have gæster (der kræver dobbeltseng) på besøg … det er udelukkende min svigersøns tålmodighed at takke, at den blev samlet og er brugbar, for stort set alt skulle bores på ny :surrender:
Hvis man læser på Trustpilot (hvilket jeg skulle have gjort før jeg købte), er stort set alle anmeldelser negative …

1 Synes om