Hvilket katte kradsemiljø

vi skal have fat i et nyt og bedre katte kradsemiljø end det vi har i forvejen, da det er for spinkelt til en ional coon kat, men hvad skal vi vælge, må indrømme at vi ikke syntes kattens no1 kan tilbyde det vores katte og vi gerne vil have, men hvad er der så af alternativer til store katte, jar osse haft kig armacat , men de er vildt dyre syntes vi. vi har et prisleje på ca 1500 kr.
vi har overvejet at bygge et selv, men inden vi er færdige har det kostet en hel del penge og der er brugt massevis af tid
kom glad med gode forslag

Petfun :slight_smile:

F.eks. et Jacky O. til 159 euro (1185 kr), som så bliver de der ca. 1500 inkl. fragt :slight_smile:

mit er også et petfun og det er jeg svært glad for. neutralt, solidt og kan skilles ad og vaskes (køjer etc) og så fås der også reservedele

Ja, jeg vil have købt en forlængelse til det Sonja vi har, der er jo fint nok plads til en køje mere i højden hos os :slight_smile:

Vi er også super glade for vores Petfun træ (vi har et JOY), og næste træ bliver helt sikkert også fra dem :slight_smile:

Vi har 3 Petfun og de er nok omkring 3 år nu.
Og de er meget solide, meget…de holder ihvertfald fint til mine store flok store maine coonkatte :smiley:

Kattens No 1 havde vi for år tilbage da vi ikke havde så mange katte som nu…det var ikke halvt så solidt :thumbdown:

PetFun PetFun PetFun :slight_smile:

Det ER bare rigtigt godt, og kan fåes til ca. 1500,-

Det skal spændes efter som alle andre gulv til loft træer, men det er super stabilt. Kattens No1 har jeg til at hænge på væggen, deres sisal er ikke så holdbart som petfun men ikke en decideret dårlig kvalitet :slight_smile:

Petfun petfun petfun - hvordan kan du overhovedet spørge johnny? :stuck_out_tongue:

jeg kender da godt petfun, men havde da fuldstændig slået dem ud af hovedet, dem skal jeg lige kigge nærmere på.
er der mon andre spændende alternativer

Robusta eller noget i den dur plejer Lis D. at anbefale.

Drapaki :slight_smile: http://www.drapaki.pl/en/

Herfra kan vi vi også kun anbefale Petfun, det sker der er tilbud på dem hos zooplus :slight_smile:

Vi tog selv en tur i skoven og fandt nogle flotte, store grene, som vi bankede lodret ned i en stor plade, så de ligner et lille træ. Misserne er superglade for det, de kan klatre, kradse og gnave i rigtigt træ, der dufter af skov, og selvom det sviner en del indtil al barken er væk, er det absolut det værd! Så det kan anbefales :slight_smile:

Det er godt nok ikke andet end en kradse-stolpe…

Men jeg må lige slå et slag for denne :

Den kom ind af døren idag. Et barn kan samle det, og så er det bare mherfker bredt! :smiley:
Det er højt nok til at Tonya kan læne sig op af det med armen, og pladen er godt stor i bunden.

Tror kun det kan væltes hvis katten kommer med 117 km/t, og kaster sig op i toppen af det. :klapper:
Og så er det til at udbygge med en plade ovenpå.

Jeg er godt tilfreds, til ca 230 kr. :ok:

Har nogle af jer, der har købt Petfun fået det i lakeret i kastanje eller nøddebrun? Jeg kunne godt tænke mig at se, hvordan det ser ud, men synes ikke jeg kan finde billeder på deres hjemmeside :?

(Undskyld jeg stjæler tråden, Johnny :cool2: )

Jeg har pt et opdrættermiljø fra kattens no1, og tjaa jeg har vist lange udsigter til at få det skiftet ud med det petfun som bliver det næste.

Jeg har fået mindre lofthøjre end da jeg fik det, så går og skifter lidt ud i det alt efter præferencer. Men det kommende om mange år - petfun, bliver med køjer og intet andet

[QUOTE=Beydana;1145041]Har nogle af jer, der har købt Petfun fået det i lakeret i kastanje eller nøddebrun? Jeg kunne godt tænke mig at se, hvordan det ser ud, men synes ikke jeg kan finde billeder på deres hjemmeside :?

(Undskyld jeg stjæler tråden, Johnny :cool2: )[/QUOTE]

Det er flot… De havde det med på World show, men jeg fik ikke taget billeder af det… Men kommer jeg til at købe direkte gennem petfun bliver det en af de to typer du spørger ind til for de er vildt flotte

[QUOTE=Ravn;1145015]Det er godt nok ikke andet end en kradse-stolpe…

Men jeg må lige slå et slag for denne :

Den kom ind af døren idag. Et barn kan samle det, og så er det bare mherfker bredt! :smiley:
Det er højt nok til at Tonya kan læne sig op af det med armen, og pladen er godt stor i bunden.

Tror kun det kan væltes hvis katten kommer med 117 km/t, og kaster sig op i toppen af det. :klapper:
Og så er det til at udbygge med en plade ovenpå.

Jeg er godt tilfreds, til ca 230 kr. :ok:[/QUOTE]

Dem har jeg to af - med tykkere bundplade og mere solidt reb end dem der er nu. Et hit her i huset - har haft dem i mange år

Jeg har 2 kubekrads fra Kim P - det er altså kram :thumbup:

Link? :slight_smile: