Hvilket mobilselskab?

[quote=MiSi;170451] De ville have penge for 6 mdrs abonnement, tiltrods for, at telefonen, der fulgte med det, aldrig havde fungeret, og dermed var abonnementet aldrig taget i brug.
[/quote]

Det var ikke den der telefon, der var lidt øhhhmm…“svær” at tænde??? :stuck_out_tongue:

Nej kære :slight_smile:
Det var, da min mor levede - det var et tilbud via Røde Kors, hvor man samtidig donerede et beløb. Så jeg købte 2, den ene til ‘alarmtlf’, som min mor altid kunne bære på sig, og den anden som min første mobil.
Min mor døde, før hun fik den.
Og min tlf var så også død.
Men Telia ville da have alle pengene alligevel.
På vejen over til hospitalet i Jylland, hvor min mor lå i coma, gav jeg hendes tlf til min niece, som jeg fulgtes med. Hun havde også al landsens hyr med at slippe ud af Telias abonnement, man kunne skrive og skrive til dem, og der blev sendt regninger fortsat - flere eksempler på regning 1 år efter opsigelse af abonnement - de havde totalt rod i det, og deres service kan ikke kaldes venlig.

Jeg kunne aldrig drømme om at bruge hverken TDC eller Sonofon - og jeg har selv arbejdet som mobilsupporter hos TDC.
Sonofon er i min bog stort set det samme som TDC.

Telmore har jeg haft i rigtig mange år. Jeg er rigtig glad for det, især fordi langt de fleste jeg kender også har Telmore og så ringer jeg gratis til dem :slight_smile:
Fordi jeg ringer gratis til så mange når jeg aldrig op over 100kr om måneden, så jeg har ikke sat mig ind i de andre ting de har. Men jeg synes der er super service og jeg har aldrig haft problemer i udlandet (Polen, Tyskland og USA har jeg i hvert fald haft min telmoremobil med til).

CBB er efter min mening stort set ligesom Telmore, så det er bare at vælge om man vil køre på TDCs eller Sonofons net.

Enig, Hanne. :):ok:
Jeg kan blot godt lide, at CBB giver muligheder for anden betalingsform end kreditkort.
For mange er kreditkort en selvfølge, ligesom brug af piletaster og andre tastaturfunktioner.
Ligeså email.
Men rigtig mange over 60-70 års alderen er enten hægtet af, eller står af på alt det.
Man kan sikkert finde mange eksempler på ældre/gamle, der er ‘med på noderne’ til det nyeste nye. Men da ejendommens vaskeri fik EDBstyring med piletaster og Enter/Retur-tast, var der mange af de ældre, der opgav og meldte sig til Delfinvask i stedet for fortsat at være selvhjulpne.
Det er de samme ældre, der bruger giro og check, som de er vant til.
Og så er der den mindre gruppe af kritisk-mindede, der husker div. skandaler med tyveri af kort og knæk af koder, hackning af netbanker m m m - og derfor med livrem og seler bruger giro og check. Ja, endda noget så latterligt gammeldags som kontanter - det er os, der smiler lidt, når dankort-terminalen nogle gange om året bryder sammen, og desperationen i supermarkedskøen breder sig.
CBB har flere valgmuligheder, også mht betaling. Derfor foretrækker jeg dem.

PS Ja, jeg har også fyldepenne, og jeg bruger dem -høhø

TDC talttidskort -høhø

og abonnement hos Orange.fr til fast pris der dækker hele europa :slight_smile:

Jeg har Telmore , det er jeg rigtig glad for , pga dem som jeg har marathonsamtale med -høhø , også har Telmore . Dvs. fritaletid for 39,- (er det hvis )pr mdr. :thumbup:

Nu er Telmore jo en del af TDC :wink:

Jep, men servicen er en anden :wink:
Jeg arbejdede sammen med nogle der havde arbejdet hos telmore, de kunne ikke holde ud at arbejde hos TDC, da man ikke kan få lov at yde samme gode service, så de skiftede tilbage til at arbejde hos Telmore.
Medmindre det er lavet om så er det nemlig ikke de samme supportere man får fat i og supporterne arbejder ikke fra de samme call centre.