Hvilket mobilselskab?

Jeg er træt af mit mobilabonnement…det er for dyrt ifht til hvor meget jeg kan lide at snakke i telefon. Pt har vi Call Me.

Det jeg kunne tænke mig at høre om er pakker med Fri Sms, fri mms og maaaassssser af taletid inclusive :ups:

Hvad gir i , hos hvem, og hvad får i ??

Jeg har sonofon Shaker:

[quote=Lena S;170206]Jeg har sonofon Shaker:

Det batter intet til mit snakketøj. -kaisålæredet …jeg skal vist op i en extreme, for at det kan svare sig :tihi:

Vi har TDC begge to. Min mand har et abonnement hvor han bare betaler efter forbrug og jeg har et med gratis SMS og x kr i taletid. Kan ikke huske hvor meget, men bestemt ikke dyrt. TDC er også fordi de er de eneste der har dækning, bare nogenlunde, her hvor vi bor.
Knus Elin

vi har sonofon mobil deal som er et firma abonnement… det får vores samtaler ned i retning af 25 øre i minuttet i gennemsnit og med fri sms og mms … et koster 499 pr md for hver af os så det er billigt ifht hvad vi bruger

samtale ud over det der er inkluderet i de 499 kr er vist nok 34 øre - så det er meget meget billigt

Ta’ et kig på http://www.thevoicemobil.dk/about/ … de har nogle billige priser og så kører de på TDC-nettet :ok:

Jeg er ved at skifte min datters mobil (fra det l*rtefirma Call me :fuck:) over på Voicemobil, men da hun gerne ville beholde sit gamle nummer, så er hun ikke skiftet derover endnu…

Jeg selv er lige skiftet til CBB-mobil og indtil videre kører alt som det skal …

vi bruger tdc og betaler efter forbrug, det er langt det billigste for os, det er måske dyrt, men vi er garanteret 100% dækning overalt osse når vi er udenlands
vi har prøvet alle de her mickey mouse mobil-selskaber og de duer bare ikke for os, samtiddig er de slet ikke så billige som det ser ud til og deres service er lig nul.
der findes kun 2 ordentlige teleselskaber i danmark og det er sonoforn og tdc
resten er kun novicer på mobil-området

Vi har lebara - det er taletid. Men da vi er familie/alle har lebara, så koster det ikke noget(andet end opkaldafgiften) at ringe til hinaden. Opkaldsafgiften er så dyr - 49 øre. Men for os kan det betale sig - for vi snakker og snakker og det bliver så kun 49øre pr gang. Ellers koster det kun 19 øre i minuttet til andre telekunder. Sms koster 20 øre.

Ellers har jeg også et nummer hos bibob.

Du kunne også kigge på happi.dk - de har pakker.

[quote=Johnny;170293]vi bruger tdc og betaler efter forbrug, det er langt det billigste for os, det er måske dyrt, men vi er garanteret 100% dækning overalt osse når vi er udenlands
vi har prøvet alle de her mickey mouse mobil-selskaber og de duer bare ikke for os, samtiddig er de slet ikke så billige som det ser ud til og deres service er lig nul.
der findes kun 2 ordentlige teleselskaber i danmark og det er sonoforn og tdc
resten er kun novicer på mobil-området[/quote]Nu kører mange af dem enten på TDC eller sonofons net - så dækningen er helt den samme :slight_smile:

Bibob kører feks. på sonfonons net. Telmore på TDC.

Jeg har Telmore www.telmore.dk
Er rigtig glad for det. Jeg har valgt taletidsmodellen, men der er også pakker, fx. med ubegrænset sms, fri tale til andre Telmore-mobiler mm.

Jeg har haft CBB i to år, og det er fint nok. Men det er nok ikke super til en der taler RIGTIGT meget.

Jeg har haft telia i lang tid, men har ment at det var for dyrt. Men nu har de lavet noget nyt hvor man selv vælger hvor meget man vil bruge og dermed også betalefor.

Det hedder telia flex og ser sådan her ud:

Tale: (2 timer = 70 kr) (5 timer =140 kr) (10 timer=200 kr) (20 timer = 300 kr) (50 timer =350 kr)

SMS: (200 stk =30 kr) (500 stk = 50 kr) FRI sms= 80 kr)

MMS: (50 stk =30 kr) (100 stk =50 kr) (FRI MMS =80 kr)

Og så er der noget der hedder data og det er hvor meget man kan være på nettet, men det bruger jeg ikke.

Man kan så blande det som man vil og betale hvad man vil

Jeg tror det er godt!

[quote=louiseogbuster;170321]Jeg har Telmore www.telmore.dk
Er rigtig glad for det. Jeg har valgt taletidsmodellen, men der er også pakker, fx. med ubegrænset sms, fri tale til andre Telmore-mobiler mm.[/quote]

Jeg bruger også Telmore, og har ligesom louiseogbuster taletidsmodellen. Da min datter fik sin egen mobil valgte vi også at telmore til hende, det er nemt for os at holde øje med hendes forbrug samt lige klikke ind på vores brugerside og se hvad hun reelt bruger taletiden på. Derudover får vi hver måned en forbrugsoversigt over alle mobilerne i huset :slight_smile:

[quote=Rikke H;170318]Nu kører mange af dem enten på TDC eller sonofons net - så dækningen er helt den samme :slight_smile:

Bibob kører feks. på sonfonons net. Telmore på TDC.[/quote]

ja det har du så delvist ret i, men det gælder kun indenfor dks grænser, hvis man som vi tit er udenfor landets grænser duer disse selskaber bare ikke. og jeg har haft telmore kort en overgang og der måtte jeg desværre nu og da putte mit tdc kort i telefonen for at få dækning
samtiddig er servicen på disse “underselsskaber” ikke ret gode, det syntes jeg ihvertfald ikke:)

Jeg har Telmore og det samme har resten af min familie, så abonnement er 0 kr, Telmore til Telmore er 29 kr og fri SMS og MMS er 79 kr alt sammen pr måned.

Telmore , mest fordi hele familien har det så kan ringe gratis til hinanden :smiley:
Plus fri sms/mms

Vi bruger CBB, men har også været glade for Unotel.

Jeg har også Telmore -høhø Min husbond har et ældgammelt billigt abonnement gennem TDC, som de ikke kan sige ham op fra, men som man ikke kan få mere.

[quote=Bamse;170329]

Man kan så blande det som man vil og betale hvad man vil

Jeg tror det er godt![/quote]

Vi har også nogen Telia abn. i kraft af, at vi kunne få de billigste nye mobiler med et Call me abonnement, men de har absolut ingen dækning her i byen. Vi skal 8 km. ud af byen, før der kommer et signal.
Sønnen har så købt sin mobil via DLG, hvor de også bruger Telia, men har muligheden for, at skifte til TDC`s net, så det har han gjort.

Troede egentlig at det var et gammelt problem, at der stadig ikke var dækning i visse områder, men åbenbart ikke, så det skal man nok lige være lidt obs på, når man skal vælge.

CBB! Til hver en tid!
Pga 2 ting: God service, og hurtigt! De svarer faktisk på, hvad du henvender dig om.
Og så kan man betale via giro, dvs, du er ikke stavnsbundet til et kreditkort - bravo for flere løsninger til forskellige mennesker!
3 bundskrabere: Telia, Sonofon og Lebara.
De svarer i øst, når man spørger i vest. Reagerer ikke på breve, det kan tage halve år at slippe ud af et opsagt abonnement (sagt op i tide!) hos dem. De slipper dig først, når du har betalt flere penge, end de har krav på.
Lebara er fulde af løgn: “Call the world” hed kampagnen - fup!
Det var kun fra DK, og så står man der i Bruxelles og prøver på at ringe om ankomsstidspunkt til Rom! Fupmagere!
Telia var dog værst: Det tog mig 6 breve at slippe ud af deres klør! De ville have penge for 6 mdrs abonnement, tiltrods for, at telefonen, der fulgte med det, aldrig havde fungeret, og dermed var abonnementet aldrig taget i brug.
Retsligt rigtigt, måske, men helt, helt urimeligt og dårlig service.
Næh, må jeg be om CBB - enkelt og billigt :ok: