Synes du, at du kan genkende de karakteristiske kendetegn for netop
dit stjernetegn. +
Jeg tænker ikke på ugebladene - det er noget værre pladder.
Det har intet med astroligi at gøre.
Jeg er en kat (løve)
med en vægt-ascendant…
Synes du, at du kan genkende de karakteristiske kendetegn for netop
dit stjernetegn. +
Jeg tænker ikke på ugebladene - det er noget værre pladder.
Det har intet med astroligi at gøre.
Jeg er en kat (løve)
med en vægt-ascendant…
Jeg er krebs …Atypisk på nogle områder, og meget typisk på andre - Men ens accedant spiller jo osse ind. det er de færreste hvor stjernetegn og accedanten står i samme tegn.
Jeg er stenbuk, min accendant er stenbuk, og ja det passer faktisk rigtig godt på mig.
Min lillebroder er skorpion og hans accendant er skorpion, og det passer fint på ham.
Alice…er du dobbeltkrebs
De er de færreste mennesker; der kender deres ascendant
Jeg er fisk, og ja - jeg kan godt genkende nogle træk ved min personlighed set i forhold til fiskens tegn. Dog er det bestemt ikke alt jeg genkender, men på mange områder sidder jeg g griner i skægget, for det passer nu mange gange til mig.
Jeg har sakset en lille smule omkring fiskens personlighed
Fiskens personlighed…
Den lyse side: Fiskene er sympatiske og medfølende, og de kan ikke bære at se andre lide. Fiskene føler virkelig meget dybt for andre mennesker, og de har ikke nogen stærk fornemmelse for deres egen personlige individualitet. Fiskene er et meget intuitivt tegn, som kan hente megen inspiration fra det hinsides. Fiskene er derfor dyrekredsens naturlige medie og mystikere, som kan kommunikere deres indre visioner gennem enten kunst eller videnskab. Det kan være et tegn af uselvisk eller selvopofrende hengivelse, og det kan nære sand og ubetingelsesløst kærlighed for andre.
Den dunkle side: Fiske-personligheden har adskillige skjulte personligheder, som dukker frem på den mindste foranledning. De omfatter både offeret, martyren, og frelseren elle redningsmanden, og når først Fiskene er blevet fastlåst i disse mønstre, kan de have meget svært ved at skifte. Det kan også være svært for andre involverede, da Fiskene kan bibringe, eller påtage sig, betragtelige lidelser, når de bevæger sig ind i en skyldbetynget fase. Et andet negativt træk ved Fiskene er deres selvbedrag og deres forvirring i deres måde at omgås sandheden på - hvilket mere pragmatiske tegn kalder at lyve. Fiskene har en tendens til at være lidt for fantasifulde til deres egen fordel.
Note
Jeg kender ikke min accendant. Har hørt det ofte, men jeg ved ikke hvordan jeg finder ud af, hvilket stjernetegn der er min accendant. Er der nogle der kan finde ud af det for mig??
[quote=Mona Jensen;288588]Alice…er du dobbeltkrebs
De er de færreste mennesker; der kender deres ascendant :)[/quote]
Nej jeg er ikke dobbeltkrebs …Min accedant stod/står i skorpionens tegn …Og sikkert derfor jeg MEGET sjældent har behov for at krable tilbage i min skal
Jeg er krebs og der er mange ting der passer godt på mig, dog ikke den med at krebse går meget op i det huslige … der er der altså noget der er gået galt :øhmm:
Aner ikke hvad min accedant står i, har dog en mistanke om at den står i l*rt til op over ørene :S
jeg er vægt og mange af de ting der skrives om vægte er meget rammende.
[quote=Annette O;288590]Jeg er fisk, og ja - jeg kan godt genkende nogle træk ved min personlighed set i forhold til fiskens tegn. Dog er det bestemt ikke alt jeg genkender, men på mange områder sidder jeg g griner i skægget, for det passer nu mange gange til mig.
Jeg har sakset en lille smule omkring fiskens personlighed
Fiskens personlighed…
Den lyse side: Fiskene er sympatiske og medfølende, og de kan ikke bære at se andre lide. Fiskene føler virkelig meget dybt for andre mennesker, og de har ikke nogen stærk fornemmelse for deres egen personlige individualitet. Fiskene er et meget intuitivt tegn, som kan hente megen inspiration fra det hinsides. Fiskene er derfor dyrekredsens naturlige medie og mystikere, som kan kommunikere deres indre visioner gennem enten kunst eller videnskab. Det kan være et tegn af uselvisk eller selvopofrende hengivelse, og det kan nære sand og ubetingelsesløst kærlighed for andre.
Den dunkle side: Fiske-personligheden har adskillige skjulte personligheder, som dukker frem på den mindste foranledning. De omfatter både offeret, martyren, og frelseren elle redningsmanden, og når først Fiskene er blevet fastlåst i disse mønstre, kan de have meget svært ved at skifte. Det kan også være svært for andre involverede, da Fiskene kan bibringe, eller påtage sig, betragtelige lidelser, når de bevæger sig ind i en skyldbetynget fase. Et andet negativt træk ved Fiskene er deres selvbedrag og deres forvirring i deres måde at omgås sandheden på - hvilket mere pragmatiske tegn kalder at lyve. Fiskene har en tendens til at være lidt for fantasifulde til deres egen fordel.
Note
Jeg kender ikke min accendant. Har hørt det ofte, men jeg ved ikke hvordan jeg finder ud af, hvilket stjernetegn der er min accendant. Er der nogle der kan finde ud af det for mig??[/quote]
Ja…jeg kan…hvis du har dit nøjagtige fødselstidspunkt.
Ikke kun cirka…
Jeg skal også bruge fødselsdato/år + fødested…
Jeg er vandmand - og hørte i radioen i dag, at de somme tider kan være p*sse irriterende og drive andre til vanvid …
Så i virkeligheden er jeg nok født på en helt anden dato end min mor har fortalt -engel
Jeg er skytte, og skytter skulle efter sigende være så retfærdige, at det grænser til det selvretfærdige, OG DET PASSER I HVERT FALD IKKE!!!
Og vi er heller ikke utålmodige!! :tromme: :tromme:
Ascendanten er fiskene…
[quote=Mona Jensen;288601]Ja…jeg kan…hvis du har dit nøjagtige fødselstidspunkt.
Ikke kun cirka…
Jeg skal også bruge fødselsdato/år + fødested…:)[/quote]
Har sendt dig en PB
[quote=Skattekat;288598]Jeg er krebs og der er mange ting der passer godt på mig, dog ikke den med at krebse går meget op i det huslige … der er der altså noget der er gået galt :øhmm:
Aner ikke hvad min accedant står i, har dog en mistanke om at den står i l*rt til op over ørene :S[/quote]
Neej…Hrönn de behøver nødvendigvis ikke at gå meget op i det huslige;
men deres hjem har stor betydning for deres trivsel…
En krebs er aldrig ligeglad med, hvor den bor.
Nogle kan jo bo i en kuffert.
Det ville en krebs aldrig kunne.
[quote=Alice;288591Min accedant stod/står i skorpionens tegn …Og sikkert derfor jeg MEGET sjældent har behov for at krable tilbage i min skal :-)[/quote
ENIG…godt set…
Ascendanter står det samme sted hele livet.
Ligesom solen.
De andre planeter bevæger sig (godt for det) ellers skete der intet i vores liv.
[quote=PiaH;288587]Jeg er stenbuk, min accendant er stenbuk, og ja det passer faktisk rigtig godt på mig.
Min lillebroder er skorpion og hans accendant er skorpion, og det passer fint på ham.[/quote]
Usædvanligt med en dobbelskorpion.
Meget usædvanligt…
Hej Mona-musen. Du må gerne hygge dig med det her. 1 juni 1976. kl 00.05. Fødested: Farsø sygehus:)
[quote=Vivi_Fletcher;288605]Jeg er vandmand - og hørte i radioen i dag, at de somme tider kan være p*sse irriterende og drive andre til vanvid …
Så i virkeligheden er jeg nok født på en helt anden dato end min mor har fortalt -engel[/quote]
Åååårh Vivi…du er da ikke irriterende.
Jeg er gift med en vandmand.
Han er da aldrig irriterende… :fløjte: :fløjte:
he he…jeg er også skytte og så vidt jeg husker er jeg Skobioen i min arsistant
Og ja jeg er skytte griner…jeg har det med at skyde fra hoften og rammer altid plet…
men det med at jeg har lyst til at rejse meget passer nu ikke, men jeg har svært ved at finde mig til rette det samme sted i forlang tid
Mona du må da også gerne kikke lidt på mit, hvis du lyster 02-12-60 Frederiksund sygehus kl 18:52
Jeg er krebs. Jeg aner dog ikke noget om hvad det står for.