Hvilket stjernetegn er du født i

Aaha okay! Taaak for svaret :slight_smile:

:inlove: :inlove: :inlove:

Jeg er født i Vægtens tegn - men det havde I vel allerede gættet - da en vægt er meget charmerende, klog, vittig, social og retfærdig - plus det løse…

:fin::fin::fin:

Og ifølge det kinesiske, er jeg en… HUND !? :høhø:

Det kinesiske tegn Hunden
Positive og negative egenskaber:
Trofast, uselvisk, loyal, humor, konservativ, pålidelig, selskabelig, bekymret, pessimistisk.
Beskrivelse:
Mennesker født i hunden tegn er familiemennesker og loyale venner. Hunden står altid klar til at hjælpe sine nærmeste. De er kan være en smule excentriske og kritiske over de ting de ikke erklærer sig enige med. De bliver ofte i det samme job og er glade for at en stabil indtægt. Tanken om at tage chancer ligger ikke til hunden.

[quote=Mona Jensen;288601]Ja…jeg kan…hvis du har dit nøjagtige fødselstidspunkt.
Ikke kun cirka…:slight_smile:
Jeg skal også bruge fødselsdato/år + fødested…:)[/quote]

Søde rare Mona :wehuu:.

Vil du ikke være så elskværdig også at hjælpe mig? -storrespekt.

Overstående indlæg kan være fuldt med fedteri -engel:ups:

[quote=Noël;288709]Jeg er stenbuk og min [COLOR=darkgreen]ascendant er i krebs. [/COLOR]
Stenbukken passer godt på mig ved ikke hvad krebs i ascendant betyder.

I det kiniske stjerne tegn er jeg født i dragens år og mit element er ild[/quote]

Hvordan har du fundet ud af det element? :uha::ups:.

Overstående indlæg kan indeholde dumme spøgersmål :tihi:

[quote=En forhenværende bruger;288733]Hvordan har du fundet ud af det element? :uha::ups:.

Overstående indlæg kan indeholde dumme spøgersmål :tihi:[/quote]

Der findes ingen dumme spørgsmål :thumbup:

Du kan finde dit kinesiske stjernetegn her:
http://www.stjerneportalen.dk/links/astrologi/kinesisketegn/index.htm

Jeg selv er født i Oksens år, og mit element er vand (HA HA hvor er det komisk - jeg er fisk)

[quote=Mona Jensen;288654]Kære Hrönn.
Du har en skorpion på ascendanten.

Du er en stærk kvinde med et stærkt blik.
Ingen kan kue dig. :hjerte: :hjerte:

Her tænker jeg også på Andrea - det stakkels barn. :fløjte:[/quote]

Hold da helt op Skattekat, vi er jo ret ens …Både med stjernetegn og ascedant …Tror nu beskrivelsen passer meget godt på os. Jeg er ihvertilfælde svær at kue …

-what

Det kinesiske tegn Grisen

Gæstfri, gavmild, tolerant, humoristisk selskabelig, tillidsfuld, hjælpsom, humørsyg, naiv.

Beskrivelse:
Mennesker født i grisens år er særdeles arbejdsomme og stædige. De vil blive ved til de falder om før de opgiver et projekt de har sat sig for. Er du så heldig at have en ven født i grisens år så har du en ven for livet. De er loyale og ærlige og selvom de i snakker meget så er det interessant at tale med dem da de har en stor appetit på viden. Grisen kan være ret temperamentsfuld men vil sjældent skændes og de beskytter der kære og vil altid at forsøge at løse konflikter. På de negative side kan deres stædighed blive et problem og verden lidt for sort/hvid.

psst det passer ikke, jeg snakker ikke ret meget

[quote=Annette O;288738]Der findes ingen dumme spørgsmål :thumbup:

Du kan finde dit kinesiske stjernetegn her:
http://www.stjerneportalen.dk/links/astrologi/kinesisketegn/index.htm

Jeg selv er født i Oksens år, og mit element er vand (HA HA hvor er det komisk - jeg er fisk)[/quote]

Hvordan ved man så elementet? :uha:, blev hane :tihi:

Det kan man ikke se på linket (Jeg ved det fordi jeg har søgt på det for mange år siden), men jeg vil da lige se om ikke jeg kan finde ud af det :thumbup:

Jeg er vægt , min ascendant er skorpion :slight_smile:

Det kan jeg 100% sikkert godt ja. Hvis nogen fortæller mig hvad de er. :thumbup:

Også mit kinesiske kan jeg godt genkende, hvis nogen fortæller mig hvad det er. :thumbup:

Fandt det :p, men tak alligevel :høhø:

Jeg er født fisk, mit Ascendant er vædder, min kinesiske stjernetegn er hane og mit element er ild :tihi:

Må jeg gætte :?

Er du født i marts 1993

[quote=Annette O;288763]Må jeg gætte :?

Er du født i marts 1993[/quote]

Orv, du er sørme en god gætter :tihi::thumbup:

Ja ikke -LOL

Havde ikke lige set at du har skrevet din alder på i hjørnet :yah:

Det kinesiske tegn Rotten

Opfindsom, charmerende, omgængelig, kreativ, snarrådig, skarpsindig, egoistisk, manipulerende.

Beskrivelse:
Mennesker født i rottens tegn er skarpsindig og kan tage en hurtigt beslutning når det brænder på. Rotten kan virke egoistisk og stædig når den vil have sine ideer gennemført og kan have gavn af at være lidt tilbageholdende. Rotten er særdeles loyal og kan blive meget såret over svigtet tillid. Med en god portion humor og interessant samtale er rotten en velkommen indslag i selskabelige situationer.

Jov bestemt :stuck_out_tongue:

Jeg har sendt dig en PB…
Jeg giver ikke meget for det link.
Udregningerne er forkerte…:frowning:

[quote=Mona Jensen;288769]Jeg har sendt dig en PB…
Jeg giver ikke meget for det link.
Udregningerne er forkerte…:([/quote]

Hvilket link? -what