Hvilket vådfoder mærke bruger i(afstemning)

Hvilke mærker at vådkost bruger i. Hvis i bruger flere så sæt flere krydser.

brugte listen fra zooplus så håber den er nogenlunde komplet :slight_smile:

vi er netop begyndt at bruge LUX fra aldi og det går lige ind i hjertet hos daffy, han guffer det i sig somom han aldrig har spist før.

ellers bruger vi kitekat vådfoder i aluposer

Vi bruger en tørfoderblanding af Felina Porta Holistic og Hill’s Nature’s Best Adult Chicken samt diverse andre fodermærker. Pt afprøver vi James Wellbeloved. Næste gang bliver det Brit Care Castrate.

Af vådfoder bruger vi Lux, Felina Porta (de almindelige + de holistiske), Mjau, GourMix, Whiskas Mmmmm, Almo Nature, Applaws og andre mærker med meget kød uden korn og sukker.

Hvilket mærke fra udland eller dyrehandel mangler i oversigten.:?

uhh sikke en masse der har svaret allerede rigtig spændende at se hvad folk bruger :thumbup::wehu:

Af vådfoder bruger jeg: Porta 21, Applaws, Lux, Bozita, Shiny cat, Gourmet, Integra Diät, miamor og andet som kattene gider spise.

Real Nature og Select Gold fra MaxiZoo.

Min vil kun have Applaws, indtil videre.

Whiskas burde deles op i Whiskas og Whiskas Mmmm, for der er kvalitetsforskel på de to :slight_smile:

Her bruger vi til hverdag: Smilla, Animonda Carny, Bozita

og til weekend, fest, forkælelse og i utide: Applaws, Porta 21, Almo Nature.

Andre mærker vil sikkert også gå da mine Abyer ikke ligefrem er kost foragtere, men dette er hvad “slaven” har valgt står i skabet :rock:

Mine får Animonda Carny og Porta 21 vådfoder.

Royal canin og Felix - eller nærme pussy…

altid porta 21 :slight_smile: 2 gange 400 g pr dag til de 7 pelsbomber :slight_smile:

hills og frisk silde filer’. råvarer hvor jeg kan se hvad der i maden er klart at foretrække
:wink:

Helt klart friske råvarer så som frisk silde file’r som jeg koger,kyllinge hjerter/lever,jeg spiser ikk mad jeg ikke kan se hvad er så selfølgelig skal jeg automatisk også se mine dyrs mad.jeg har fast hills og royal canin i både våd og tørfoder som jeg supplerer med og har brugt det gennem 10år med succes :slight_smile:
godt nytår:ok:

Jeg bruger pt. Kitekat og indimellem lidt Whiskas. Men mest Kitekat. Tilde ææææælsker det :smiley:

Lux og Opticat fra Aldi og Lidl og forleden nåede jeg ikke Lidl og så fik de kitekat - mine æder alt, hvad indeholder 80 % vand - for det er vandet jeg vil ha i dem. Nogle gange junker vi også får de en whiskas.

Jeg bruger både Hill’s og Royal Canin i vådfoder :slight_smile: