Hvis du ikke vil

:lol::lol::lol::lol:

[QUOTE=kamikaze;854869]Jøsses hvor ser det hjemmeligt ud. Hvis telefonen ringer eller jeg bliver forstyrret på anden måde når jeg lige har sat indkøbsposerne på køkkenbordet kan jeg være stensikker på, at når jeg kommer tilbage, så er der pakket ud OG det er ikke brødet eller grøntsagerne der er flænset, men kødet.
Ouna, Habibi og Sigariah er de værste men det er også 3 generationers pillepoter af 1. rang[/QUOTE]

Ja, hvis jeg har taget noget frem og telefonen ringer…så tager jeg den slet ikke…for så har de helt sikkert snuppet alt :tihi:

Ja frække DET er de…her er slet ikke en eneste artigkat :høhø:

Men det var nu til dem, de kunne bare ikke vente til jeg havde gjort det klar til dem.
De kender helt sikkert den skål hvor kyllinglårene ligge i, så når de ser den så er hele flokken på spring :høhø:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;855069]Hahahaha :smiley:

Vores gider ikke kyllingelår der har været frosne, de kræsenpinde…[/QUOTE]

Vores de elsker dem, der er kun et par enkelte som ikke vil æde det. :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;855097]Ih… det giver mindelser om Thanes far Bingo… Hos opdrætter råfodres der jo, og Bingo havde klar fornemmelse af al den gode mad, som stod til optøning på køkkenbordet i en stor balje vand… Så lige pludselig lykkedes fiskeriet efter plastposer og man så et styk meget glad coonkastrat fræææææse ud af kattelemmen til haven med et styk ret så stor plastpose i kæften… Kiggede man ud i haven, var der ingen coonkastrat ved navn Bingo nogen steder!
Ca ½ time senere kom Bingo traskende ind igen… meget, meget mæt :smiley: Han deltog i hvert fald ikke ved serveringen ca 1 time senere :tihi:[/QUOTE]

Ja, her der tør jeg slet ikke tø noget op til os på køkkenbordet…hvis jeg gjorde ville vi aldrig få kød selv :tihi:
Hvis jeg skal tø noget op uden for køleskabet så må jeg gemme det i mikroovnen:tihi:

Ja, det er ikke ligefrem et syn jeg har set herhjemme!!

DET kan jeg sige dig, Lisbeth.
Hvis jeg nogensinde kommer på de kanter, så slipper du bare ikke for et besøg af mig.
Jeg vil elske, at se din flok…og selvfølgelig også dig og Tommy :høhø:
Det må da bare være sand paradis hos dig…:thumbup:[/QUOTE]

Du kommer bare hvis du er på vores kanter…her er ALTID liv og glade dage :tihi:

Jo, det kan du tro at vi også har lært her…på den hårde måde :tihi:
Men lårene var nu også til misserne…vores bliver gemt i mikroen eller køleskabet :tihi:

Ja…SÅ kan man være enige når der er mad som skal snuppes :tihi:

Jeg synes, at de er dygtige… Silke har aldrig gjort sådan noget - og jeg ville synes det var så sjovt, hvis hun lavede lidt ballade…:rock:[/QUOTE]

Hvor har du bare været heldig med Silke…her laver alle ballade ALTID…næsten :tihi:

Her tror de aldrig at de er på gale veje…tror mere at de mener at vi er på gale veje når vi prøver at tage dem ned når deres mad skal skæres lidt til :høhø:

Tak allesammen fordi I ville se mine bøller :smiley:

Skønne billeder af din frække misser :smiley:
Ja som mange andre coon ejer så kunne det snart havde været her hjemme.:surrender1:
Du er endda heldig at du kan gemme i mikroovn her hjemme kan de åbne den , så kødet bliver gemt i ovnen i stedet for :tihi:

[QUOTE=Noël;855551]Skønne billeder af din frække misser :smiley:
Ja som mange andre coon ejer så kunne det snart havde været her hjemme.:surrender1:
Du er endda heldig at du kan gemme i mikroovn her hjemme kan de åbne den , så kødet bliver gemt i ovnen i stedet for :tihi:[/QUOTE]

Hi hi…kan dine åbne mikroen…det har de ikke prøvet på endnu her…endnu.
Men ellers ja, så er ovnen også et godt gemmested :høhø:

Ak ja det er en af deres nemmeste øvelser at åbne mikro ovnen :slight_smile:

Min låge er så stram så jeg tror ikke at det kan lade sig gøre for dem.

Men så er de til gengæld rigtig “gode” til at åbne alle skuffer og skabe og pille indhold ud…igen og igen.:surrender1:
Sengetøj, håndklæder, tøj, dimser og dutter og snore og jeg ved ikke hvad ligge tit på gulvet…:GRR:

Åh, hvor er det skønt!

Her bliver det også stjålet lystigt. Og jeg har lært det på den hårde måde… Whiskey har stjålet en pakke pølser fra køkkenbordet, bidt hul i posen og taget en bid af… nå ja… hver eneste pølse i pakken! Og så har han da også stjålet en stegt engelsk bøf fra bordet og en skive sylte fra et fad… Og helt selv fanget en frossen and på køkkenbordet, som han ikke veg fra!

[QUOTE=Lone;855623]Åh, hvor er det skønt!

Her bliver det også stjålet lystigt. Og jeg har lært det på den hårde måde… Whiskey har stjålet en pakke pølser fra køkkenbordet, bidt hul i posen og taget en bid af… nå ja… hver eneste pølse i pakken! Og så har han da også stjålet en stegt engelsk bøf fra bordet og en skive sylte fra et fad… Og helt selv fanget en frossen and på køkkenbordet, som han ikke veg fra![/QUOTE]

Han lyder værre end vores :høhø:
Han kan godt lydt lidt som Norbit…Norbit er afkom herfra og bor hos min søn.
Juleaften skulle familien holde hos min søn…men Norbit havde hugget flæskestegen og bidt en god del af sværerne…men det var jo ikke til at få en ny steg juleaftensdag…så…den blev vasket og skåret til EFTER at de endelig havde fået den lokket fra Norbit igen, han ville jo ikke aflevere sit bytte frivilligt :høhø:
Ja, sart skal man ikke være når man bor sammen med en flok bøller :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;855626]Han lyder værre end vores :høhø:
Juleaften skulle familien holde hos min søn…men Norbit havde hugget flæskestegen og bidt en god del af sværerne…men det var jo ikke til at få en ny steg juleaftensdag…så…den blev vasket og skåret til EFTER at de endelig havde fået den lokket fra Norbit igen, han ville jo ikke aflevere sit bytte frivilligt :høhø:
Ja, sart skal man ikke være når man bor sammen med en flok bøller :høhø:[/QUOTE

Det er godt nok det sjoveste, jeg har læst - hold da fast, hvor jeg sidder her og SKRALDgriner…

Sådan en dræberkat:lol::lol::lol: … kæft, det er en sjov lille historie…

[QUOTE=Tante Tut;855838][QUOTE=Coon Danica;855626]Han lyder værre end vores :høhø:
Ja, sart skal man ikke være når man bor sammen med en flok bøller :høhø:[/QUOTE

Det er godt nok det sjoveste, jeg har læst - hold da fast, hvor jeg sidder her og SKRALDgriner…

Sådan en dræberkat:lol::lol::lol: … kæft, det er en sjov lille historie…[/QUOTE]

Ja…nu er det sjovt, men det var det ikke juleaften :tihi:
Men vi har tit grinet af det bagefter…og sønnen bliver stadig tit til grin over det hans katte hugger fra ham…han bliver aldrig klogere med at passe på sin mad.

Sikke nogle frække dejlige basse :iloveyou: