Hvis I skulle have flere katte?

Hvis jeg skulle ha en kat mere så skulle det enten være sia, ori, balineser, aby, burmeser eller også en norsk skovkat mere.

For mig er der ingen tvivl om, at jeg skal have en kat mere - for det er svært at starte opdræt på 3 hankastrater :stuck_out_tongue:

Men hvis jeg skulle have en kat udover “lillesøster”, ville det nok være en cinnamon orientaler eller - hvis jeg var rigtigt rig - en Asian Self, der findes i så mange smukke farver, at det (næsten) er ligegyldigt, hvilken det blev:) Måske også en aby? Hvem ved? Men under alle omstændigheder en race, der ville passe godt sammen med burmeser - for de vil altid være her :rock::rock:

Her er det abyérne der hersker.:rock:
Så jeg får nok aldrig andre katte da det jo er dem jeg har fundet passer bedst til vores livsstil.:wehuu:
Derfor er der mange katte der tiltaler mig og jeg kan da godt lige forestille mig at her boede en lille “ko-plettet” ori. Hold da freie hvor er det en smuk kat.:wehuu: Men jeg kan nu ikke leve sammen med sådan en snakketrold.

Skulle jeg ha flere, ville det nok blive Norsk Skovkat og Maine Coon, men en af hver race og en huskat ville da være skønt.
Jeg har altid gerne ville ha en rød kat, men en hvid, en blå og en creme ville også være sagen.

Skal vi have udvidet flokken … hvilket jo nok sker på et tidspunkt, skal det være endnu en birma…skønnere mipserace findes ikke. :wehuu:

Skulle jeg ha flere skulle det være endnu 1,2,3,4,5 Mcoér :slight_smile:

[quote=Mette Mejdahl;173166]Hejsa!

Ja, her nøjes jeg jo ikke med at drømme (hvis alt går vel!) - jeg hár laget billetter ind på vores næste to racer i huset :wink:

Jeg har jo Orientalere og så har jeg “bestilt” en Sort Klassisk Tabby (måske med sølv - men ikke sikkert) Europé og en Peterbald (farven er underordnet - men sikkert chokolade eller blå, med eller uden maske) - begge skulle meget gerne være undervejs i deres mødres mavser :slight_smile:

/Mette[/quote]

Er det en Rynke-baby du har lagt billet ind på? :slight_smile: