Hvor er I født

Hvor er I født - og hvor er I vokset op. :slight_smile:

Jeg er født i Frederikshavn.
Jeg er vokset op i Tikøb. :slight_smile:

Født i Odense, vokset op i Otterup på Nordfyn :slight_smile:

Jeg er født i Silkeborg og vokset op i Resenbro

Født i Roskilde. Flyttede til Odense som 6 årig. Flyttede til Frankrig som 18 årige. Vendte hjem som 23 årige og nu som 29 årige, går den hjem til Frankrig hvor jeg forhåbenligt bliver resten af mine dage :tihi:

Født Paris, France :slight_smile:
Vokset op i Paris, Hjortespring og Gladsaxe.

jeg er født i det inderste af århus og boede en del af min barndom der, men fra jeg var 8 år boede vi i århus v(hasle) og da jeg flyttede hjemmefra som 19 årig var dte tilbage til det indre århus hvor jeg boede i 11-12 år for så at flytte tilbage til århus v og nu bor vi i tilst som er forstad til århus.
har stadigvæk drømmen om at vende tilbage til det indre af århus.

Født og opvokset i Køge

[quote=Mona Jensen;356444]Hvor er I født - og hvor er I vokset op. :slight_smile:

Jeg er født i Frederikshavn.
Jeg er vokset op i Tikøb. :)[/quote]

haha tænkte nok der var en ægte jyde gemt i dig:thumbup::høhø::slight_smile:

Født Østerbro boede der til jeg var to ellers er eg vokset op i Søborg/Gladsaxe :slight_smile:

Jeg er født i Kbh K, vokset op i Vanløse.

Jeg elsker dine spørgsmål, Mona. -kramer

Det har jeg ellers hele livet forsøgt at hemmeligholde. :klapper:

[quote=Sheer;356467]

Jeg elsker dine spørgsmål, Mona. -kramer[/quote]

Mange tak for de søde ord Sheer.
Du rører mit :hjerte:

Født i Glostrup, vokset op i Hvidovre og i Strøby.

Jeg er født lige her inde i mit eget soveværelse :slight_smile:

Mine forældre købte huset her i Skibby helt nybygget i 1968, jeg blev født i 1971.
I 1978 byttede de huset ud med min farmors landejendom, så vi flyttede på landet og hun til byen (Der er 7 km mellem stederne)

I 1992 flyttede jeg hjemmefra - til en anden lille landsby 9 km herfra.

Farmor døde sidst i 1999, og så købte Michael og jeg huset af arvingerne og har boet her siden.

Så jeg er tilbage i mit fødehjem.
Og er opvokset inden for en radius af 9 km.

Født i Esbjerg, men med det halve af min familie på Vesterbro tilbragte jeg 50/50 de to steder.

Har boet i Odense og Viborg og bor nu i Hvilsom ved Hobro.

Da jeg læser på Sjælland tilbringer jeg dog stadig det halve af tiden der - på Amagerbro denne gang - det er faktisk lidt skægt at jeg stadig bor 50/50 som jeg gjorde som barn. Det har jeg ikke tænkt over før nu:-)

Født på Antonihus i Helsingør og opvokset i Helsingør :rock:, men begge mine forældre er jyder henholdsvis fra Århus og Ålborg, længere ude var min mormor fra Møn.

Født i Skive. Opvokset i Skive/Salling og Mors. For ca. 8 år siden emigrerede jeg til Djæveløen / Næstved, hvor jeg faktisk befinder mig rigtig godt …Osse selvom der ingen Limfjord er :slight_smile:

Hvor i Strøby har du boet??

Jeg boede der også et par år og gik på Strøbyskolen.

[quote=KKH;356485]Hvor i Strøby har du boet??

Jeg boede der også et par år og gik på Strøbyskolen.[/quote]

Jeg har ikke gået i skole i Strøby, men min veninde gik på Strøbyskolen -
jeg tror, hun gik ud i 1985. Hun boede på en gård på Østerhøjvej.

Vi boede ude i skoven på Musvågevej, forbi “Vejs Ende”, købmanden på
Kystvejen.

Hver weekend gik vi på disco-dasco på “Udsigten”, og jeg passede en hest
på en gård på Nederste Linievej - uhhh det var tider :yah:

Jeg kommer i øvrigt stadig dernede - min far bor nu i Strøby Egede :slight_smile:

Jeg er født i Nakskov.
Boede et par år i min barndom i et par små landsbyer i nærheden af Nakskov og kom så senere til Nakskov igen.
Hilsen Lisbeth