hmmm, hvor er man bare så afhængig af sin bil, lige nu er vores bil på værksted til en mindre opretning af en bule og lidt lakering, man er bare helt lost uden den 4hjulede og selvom man ikke skal bruge den er det helt forkert den ikke står på p-pladsen, vi får den tidligst hjem på onsdag , øv det er bare trælst
Kender det, bor selv ude på landet og er dybt af hængig af min bil når jeg skal på job handle etc.
Så skal den på værksted skal det planlægges nøje med at kunne låne bil af veninder, transport frem og til bage osv.
Utroligt så meget man kan savne den gamle dyt. Heldigvis er hun lige blevet synet i dag, så forhåbenligt går der lidt før jeg skal undvære hende på værksted igen.
Selv om jeg ikke selv har fast bil, så kender jeg godt alt til det… Jeg plejer at låne forældrenes, og de er på ferie i en uge nu… jeg er ved at gå helt ud af mit gode skind, over jeg ikke engang kan ringe og spørge om jeg må låne den… Selv om jeg nogen gange ikke bruger den i en hel uge, eller mere, så er det noget andet når man bare ved den ikke er der… hehe…
ÆÆÆÆÆÆÆÆVVVVV Johnny
Jeg håber ikke I kommer til at savne bilen alt for meget -sorry
Må bilen se ud som en million når I får den igen… [smilie=hate-tunz.gif]
Johnny så kunne du jo bare lade være med at stå stille da hun kom kørende…også selvom der var rødt lys…en bil skal vel flytte sig -bil
hey hallo, jeg holdt squ i en pbås og bakker knap en ½ meter ud da jeg ser hun starter med at bakke ud fra pbåsen overfor, jeg hugger bremsen i , men næh nej hun fortsætter lige så flot de 6-7 meter der imellem os uden at bremse og klasker lige ind i min bagkofanger. jeg er så osse ganske sikker på at hun sad og bævlede i mobil
Vores bil har stået stille i 2 mdr. -what -what -what
Nick har ikke kørekort så vores “foxy lady” har bare stået og ventet på at jeg endelig kan køre bil igen!!
PIV !! Værst af alt er den rædsel jeg har haft ved at skulle køre med bus, har været helt svedig efter busturene, var bange for at folk ville baske op i min arm.
ja puha, det kan jeg godt forstå, hader osse at kører i bus.
men vi fik allerede vores bil tilbage i middags, så nu står den glad på p-pladsen igen