Hvor er min kat henne?!

Jeg er seriøst rasende og ked af den behandling mig og min mand har modtaget både hos egen dyrlæge men i allerstørste grad hos det dyrekrematorium der har vores kat i deres varetægt. Havde jeg VIDST at min dyrlæge sendte min Momo afsted det til krematorium havde jeg seriøst selv kørt ham til et andet her i Jylland.

Vi fik af vide da Momo blev aflivet af der ville gå 2 uger før vi havde ham tilbage, nu er der snart gået 3 uger og intet er sket! Både min mand og jeg har begge kontaktet dyrlægen og spurgt hvad der lige sker og de kan/vil ikke fortælle noget. De har endda den frækhed at fortælle min mand vi har et “udestående” med dem selvom vi betalte den dyrlægeregning for over 7 dage siden - det er dog ikke første gang vi oplever de ikke har styr på indbetalinger. Vi har tidligere oplevet de har “anklaget” os for noget lign hvor der var indbetalt.

Eftersom dyrlægen intet kan/vil fortælle beslutter jeg mig for at kontakte krematoriet direkte og de vil absolut intet fortælle mig selvom jeg er Momos ejer og har KRAV på at få nogle informationer, nej hende den rædsomme dame i telefonen siger at den eneste der kan få de informationer er dyrehospitalet. Jeg var simpelthen lamslået jeg kan hverken få af vide om min kat er blevet kremeret, afsendt eller noget som helst… hende jeg snakkede med var desuden total uden sympati og var direkte flabet, aldrig har jeg snakket med en mindre usympatisk person.

Jeg er simpelthen lamslået og det blev ikke meget bedre da jeg så var inde på trustpilot og læse om deres anmeldelser.

4 Synes om

Nej det var da det sidste I har brugt for i denne svære tid, det gør mig ondt på jeres vegne! Kæmpe :kram: Lyder til at I fremover bør bruge en anden dyrlæge, for det er da ikke okay. :sur:

Kan du tage et print af jeres netbank, hvor man kan se at I har betalt dyrlægen, og sende til dyrlægen? For så kan den del i hvert fald kan komme ud af verden.

3 Synes om

Desværre findes der ikke ret mange dyrlæger her i området - nej også præcis min tanke at vi simpelthen ikke har “brug” for det her.

Jeg har vedhæftet et billede af overførslen fra min konto så håber i det mindste de kan se det er i orden.

2 Synes om

Sikke noget skod, men jeg ved jo godt at mulighederne kan afhænge af hvor man bor og hvad man har af transportmuligheder, og økonomi, desværre.

3 Synes om

Altså vi har egen bil og økonomien er intet problem, men der er kun 2 dyrlæger her i byen og de andre har ikke et skide godt ry. Vi har nu altid været tilfredse med dem vi benytter, men det her synes vi er under al kritik.

2 Synes om

Pyt med afstand. Kompetencer og tillid betyder mere. Jeg har 58 km til min Vet og de har aldrig skuffet mig i de godt 30 år jeg har været kunde.

3 Synes om

Ja, har man bil er jeg 100% enig. Har man ikke bil, kan det være en udfordring, medmindre dyrlægen tilbyder udkørende aftaler (som min f.eks. gør)

3 Synes om

Når det så er sagt, så er den behandling under al kritik! Og hvis man som dyrehospital/dyrekrematorium ikke er i stand til at virke bare en smule medfølende, bør man helt ærligt finde et andet job. Ja, der er mennesker, som ikke forstår den sorg, der følger med savnet af et kæledyr, men hvis man arbejder i et dyrekrematorium, bør man vise en vis grad af medfølelse <3

Det gør mig ondt, at du er er nødt til at gå igennem disse problemer oveni savnet af din elskede kat :smiling_face_with_three_hearts: :hugs:

6 Synes om