Hvor er Misi

Nogen der ved hvad hun bedriver tiden med?

Bliver jo lidt bekymret for hende, når hun ikke har været på længe. Og jeg savner altså hendes kløgtige og “gammeldags” indlæg om dit og dat.

Hun holder vist en selvvalgt pause på grund af noget, jeg ville betegne som en misforståelse. Men det er selvfølgelig ikke sikkert, hun ser det sådan :frowning:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?27001-quot-Det-er-s%E5%E5%E5%E5-nemt-at-handle-med-plastic-og-nettet-quot&p=556609#post556609

• sidste sætning i indlægget.

[QUOTE=galath;558966]Hun holder vist en selvvalgt pause på grund af noget, jeg ville betegne som en misforståelse. Men det er selvfølgelig ikke sikkert, hun ser det sådan :frowning:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?27001-quot-Det-er-s����-nemt-at-handle-med-plastic-og-nettet-quot&p=556609#post556609

• sidste sætning i indlægget.[/QUOTE]

Ja, tror også hun trængte til en pause…
Håber hun snart kommer igen

Aha, nå men det er en tråd jeg ikke har læst, da det interesserer mig meget lidt.

Men godt at der var en forklaring på hendes fravær, så behøver jeg ikke være bekymret.

Har heller ikke fulgt med i den tråd…

KKH hvis du savner hende har jeg set hende på katteforum :slight_smile: Så gå du derind og prik til hende :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Henriette;559830]Har heller ikke fulgt med i den tråd…

KKH hvis du savner hende har jeg set hende på katteforum :slight_smile: Så gå du derind og prik til hende :p[/QUOTE]

Øhh, nu har jeg været på katteforum meget længe, og jeg tror nu ikke, at Misi er der overhovedet.
Så skal hun i hvert fald være der med et profilnavn der gør, at jeg ikke har overvejet det skulle være hende.

[QUOTE=Felis;559913]Øhh, nu har jeg været på katteforum meget længe, og jeg tror nu ikke, at Misi er der overhovedet.
Så skal hun i hvert fald være der med et profilnavn der gør, at jeg ikke har overvejet det skulle være hende.[/QUOTE]

Så tror jeg, du skal pudse dine briller :wink: Jeg har lige skimmet forumoversigten for “Kattedebat” og 6 tråde nede er det sidste indlæg skrevet af en bruger ved navn MiSi :slight_smile: (tråden “afslører”, at det er hende og ikke en tilfældighed)

Felis Katteforum, ikke Katte-forum :slight_smile:

:):slight_smile:

Mon ikke Misi lever i bedste velgående ??

Det er jeg sikker på, at hun gør - hun er måske bare ude og nyde det dejlige forårsvejr.

Jeg er sikker på, at hun dukker op hos os igen - os kan hun da umuligt undvære.

:):slight_smile:

jaja da, jeg anede faktisk ikke der var to katteforum, det er da upraktisk med så tæt på navne…

Så den katteforum Misi er på, anede jeg ikke eksistensen af…derfor

[QUOTE=Felis;560220]jaja da, jeg anede faktisk ikke der var to katteforum, det er da upraktisk med så tæt på navne…

Så den katteforum Misi er på, anede jeg ikke eksistensen af…derfor[/QUOTE]

Helt i orden :slight_smile: Det er også forvirrende med så mange fora…

Sikke dog en skam - det er den femte jeg hører om i dag, der er smuttet :frowning:

Jeg kan oplyse at Misi lever endnu … hilste på hende på TICA-udstillingen i dag :rock:

Man kan nemt komme til at føle sig overrumplet her inde…

Det er jeg ked af at høre. Jeg synes ellers vi admins gør et stort arbejde for at holde kattegale til et rart sted at være, og vi tager ALTID rapporteringer dybt alvorlig og handler efter bedste evne.

Jeg kan godt være lidt bekymret for, om alle ved hvad et debatforum indebærer …Når man opretter indlæg skal man altid gøre sig parat til at høre andres meninger, osse selvom det går på tværs af ens egne - Ordet DEBAT = meningsudveksling. Og et forum som kattegale med så mange medlemmer, må og kan man ikke forvente at alle er enige, og hvor ville det osse være trist, hvis det var tilfældet.

[QUOTE=Alice;562118]Det er jeg ked af at høre. Jeg synes ellers vi admins gør et stort arbejde for at holde kattegale til et rart sted at være, og vi tager ALTID rapporteringer dybt alvorlig og handler efter bedste evne.

Jeg kan godt være lidt bekymret for, om alle ved hvad et debatforum indebærer …Når man opretter indlæg skal man altid gøre sig parat til at høre andres meninger, osse selvom det går på tværs af ens egne - Ordet DEBAT = meningsudveksling. Og et forum som kattegale med så mange medlemmer, må og kan man ikke forvente at alle er enige, og hvor ville det osse være trist, hvis det var tilfældet.[/QUOTE]
Jeg er faktisk moderator i et andet slags forum, så jeg ved godt hvad det handler om… Men der er forskel på at sige sin mening og pille folk ned - og da jeg til sidst fik en melding på at jeg selv kunne oprette en gruppe der havde samme mening som mig, må jeg indrømme at jeg stod af…

Du er altid velkommen til at bruge rapporterings systemet, hvis du føler dig pillet ned - Noget andet er, at man sagtens kan tolke noget, som slet ikke er tiltænkt. Hvis jeg er i tvivl om hensigten med et indlæg, så sender jeg straks en pb til vedkommende, som har stødt mig, og i 99% af tilfældende viser det sig, at det for det meste er misforståelser.

Jeg ser ikke noget forkert i at råde til at oprette en gruppe for ‘ligestillede’ på den måde undgår man at få indlæg som direkte strider mod egne meninger …For som tidligere skrevet, så skal man gøre sig klar til at modtage alles meninger, osse dem man ikke bryder sig om, når man færdes på den åbne del - Men klart at man skal ytre sine meninger og holdninger i saglig og sober tone :slight_smile:

[QUOTE=Alice;562118]Det er jeg ked af at høre. Jeg synes ellers vi admins gør et stort arbejde for at holde kattegale til et rart sted at være, og vi tager ALTID rapporteringer dybt alvorlig og handler efter bedste evne.

Jeg kan godt være lidt bekymret for, om alle ved hvad et debatforum indebærer …Når man opretter indlæg skal man altid gøre sig parat til at høre andres meninger, osse selvom det går på tværs af ens egne - Ordet DEBAT = meningsudveksling. Og et forum som kattegale med så mange medlemmer, må og kan man ikke forvente at alle er enige, og hvor ville det osse være trist, hvis det var tilfældet.[/QUOTE]

Det handler egentlig ikke om hvorvidt folk er uenige eller ej, for selvfølgelig vil der være forskellige meninger, men om den omgangstone den enkelte person bruger når h*n er uenig. :slight_smile:

Jeg synes det er et problem, når jeg ofte hører folk (en god del) der, ligesom jeg mener at man godt kan føle sig overrumplet og lignende herinde, at man så mødes med en holdning af at man så ikke ved hvad et debatforum er. :uha: Da jeg oprettede mit “skuffelse” indlæg var der nogle der skrev til mig i PB og gav mig ret - de havde ikke lyst til at ytre sig i det åbne forum - er det ikke et problem? Eller skal vi, som higer efter færre “cat fights” søge andre steder hen? :?

Og så lige den obligatoriske disclaimer: Jeg er ikke vred og har ikke været på dette forum længe nok til at vide om det er de samme der gang på gang skaber de problemer jeg oplever, min kritik er derfor ikke rettet på enkeltpersoner, men på en generel oplevelse af håndteringen af emner, der tilsyneladende er af følsom karakter. :gruble:

[QUOTE=Osquary;562137]Det handler egentlig ikke om hvorvidt folk er uenige eller ej, for selvfølgelig vil der være forskellige meninger, men om den omgangstone den enkelte person bruger når h*n er uenig. :slight_smile:

Jeg synes det er et problem, når jeg ofte hører folk (en god del) der, ligesom jeg mener at man godt kan føle sig overrumplet og lignende herinde, at man så mødes med en holdning af at man så ikke ved hvad et debatforum er. :uha: Da jeg oprettede mit “skuffelse” indlæg var der nogle der skrev til mig i PB og gav mig ret - de havde ikke lyst til at ytre sig i det åbne forum - er det ikke et problem? Eller skal vi, som higer efter færre “cat fights” søge andre steder hen? :?

Og så lige den obligatoriske disclaimer: Jeg er ikke vred og har ikke været på dette forum længe nok til at vide om det er de samme der gang på gang skaber de problemer jeg oplever, min kritik er derfor ikke rettet på enkeltpersoner, men på en generel oplevelse af håndteringen af emner, der tilsyneladende er af følsom karakter. :gruble:[/QUOTE]

Måske er det netop fordi du er relativ ny at du oplever det sådan…Når man lærer de faste brugere at kende - især deres skrive og udtryks måde, så ændre man mange mange gange holdning. Fordi vi er forskellige så udtrykker vi os forskelligt, nogen er bombastiske uden at mene noget ondt med det. Istedet for ‘kun’ se det negative, så glæd jer over at kattegale er fyldt med stor erfaring og viden …Og fremfor alt hjælp. Jeg tror ikke at nogen bruger med brug for hjælp, nogensinde har oprettet nødråb uden at rigtig mange brugere bistår med viden og erfaring.

Katte er vores hjerteblod og passion, og derfor vil følsomme emner altid bære præg af meningsudvekslinger som godt kan have tendenser til at ‘kamme’ over. Føler man sig trampet på, så rapporter problemet, og vi vurderer på det i admindelen.

Jeg vil også sige at det er i situationer hvor folk beder om hjælp i skal vurdere kvaliteten af forummet… om forummet rent faktisk er en hjælp til den katteejer der står og ikke aner sine levende råd

jeg har endnu tilgode at se nogen blive afvist eller pillet ned hvis der kommer et reelt spørgsmål…

der hvor kæden med rette hopper af - er der hvor der helt åbenlyst skrives at vi andre ikke ved hvad vi taler om, at vores råd er for besværlige (guess what - gør en indsats for din kat), at vores råd er for dyre ect ect ect… for hvis man skriver herinde med henblik på at få beskræftet at man er en super katteejer mens et helt forum fyldt med meget erfarne folk kan se det modsatte - ja så er man altså gået forkert… (ISÆR hvis man tilmed tillader sig at blive sur)

Admins gør meget for at tilgodese så mange som muligt, men der er nogle brugere som vi ikke arbejder for at holde på

Alle dem der får en “hård dåb” fordi de melder sig under fanerne på en upopulær holdning (whiskas = super kattemad eller “halsbånd er ufarligt” ) men som lytter - dem vil vi ekstra gerne tage hånd om - for hvis den slags brugere smutter - så har KG fejlet… for dem der gerne VIL lytte - de skal dælme have en chance for at blive her… ALTID!! det er de brugere alle skal hjælpe til med at holde på!!

At have så stor en Off Topic som vi har, det betyder 2 ting. 1 Vi kommer hinanden UTROLIG meget ved OG 2 - vi må nødvendigvis komme op at diskutere så totterne flyver… tonen kan blive hård - der er ikke noget pusse-nusset når enhver kan skrive bag en skærm… men det er vilkårene… prisen for en OT med så vidde rammer!!

Det jeg gerne vil frem til er, at de brugere der får en hård start men som bliver - det er den type brugere som KG ender med at være en kerne af… der er ikke en af de ca 250 faste der logger ind hver dag der ikke har prøvet det ind i mellem… og det er der erfaringen i sidste ende ligger og dem der skal være med til at hjælpe næste generation…

Vi skal tale ordentligt - men når det gælder de engangsbrugere der bare kommer ind og alligevel ikke vil ofre hverken de hensyn, penge, tid, ressourcer det kræver for at have kat og behandler det som et tøjdyr - så tror jeg de fleste kan være enige om at pakke tingene ind i vat og bomuld ikke gør den fjerneste forskel… alle de faste kan godt se forskel… jer nye der kun har 1 uge-3 md på bagen… i vil også meget snart kunne se forskellen hvis i ikke allerede kan :slight_smile:

Og hvis tonen virker hård - så prøv at se 1 på alvoren hos trådstarter og 2 på om det virkelig er bebrejdelser eller bare konstateringer… for i langt de fleste (ikke 100% men tæt på) - så er det alvoren hos trådstarter der afgør trådens forløb…

Og her skal alle være med at at sørge for at dem der mener det alvorligt også er dem der har lyst til at komme igen!