Hvor er stamtavle-killingerne

vi sidder og snakker om at få en kat mere, men det skal så være en mco og der skal være stamtavle, men de er ikke til at finde nogen steder, er det fordi der ganske enkelt ikke er mco.killinger lige for tiden el bliver de ikke sat til salg de sædvanlige steder. det er så heller ikke lige p.t vi skal ha kat, men det er mere for at sondere terrænet.

Der er 47 kuld her
http://www.killingelisten.dk/viskuld/viskuld.php?race=Maine Coon&ems=mco&hvad=Maine%20Coon

de er nok ikke alle solgt?

Alene på mco klubben er der da 40 killinger pt.

Hvis ikke jeg “kendte” dig så godt, ville jeg tro du jokede. For der er masser, så mange at jeg endnu ikke har sat mit kuld på listerne, jeg venter lige til de er rigtig 6-ugers søde og frække, hvilket de så vist er nu… OOPS!

Har du kigget www.killingelisten.dk - hovedklubberne og Viking Cats hjemmesider mv.?

Uh jamen kig på kattegalleri også, der er der også mange MCO killinger med stamtavle

MVH
Gitte

Johnny - Jamen bare Tine i Randers har da killinger nu? 7 styk endda! :smiley:
www.ushoosinu.dk :slight_smile:

ja, jeg er da ikke i tvivl om at de er derude, men der hvor jeg har kigget var der meget meget få , men en masse uden stamtavle, jeg har da helt klart en masse kuld der skal kigges ud, jeg manglede bare lige stederne at lede.
har jo så osse nogle “krav” til den killing vi skal have, det skal være en han og der skal være en hel del hvid pels at kramme. men nu suser jeg fluks ind og kigger smukke killinger

Johnny - Ah, jamen killingelisten.dk samt killingelisterne hos hhv. jyrak, katteklubben, darak og racekatten - og så Viking cats, er jo nok rigtig gode steder at starte med at lede efter stamtavle killinger :slight_smile:

Tjek Maine Coon klubbens killingeliste :slight_smile:

Tja eller voksen listen :p…der står også én killing :tihi:…det er vist noget med når man kommer til at skrive en forkert fødselsdato på så ryger den over på voksenlisten istedet for. :tihi:

Troede også først det var en joke…

Der er masser af små til salg der ude , også meget meget hvidt…

[QUOTE=En forhenværende bruger;713376]Hvis ikke jeg “kendte” dig så godt, ville jeg tro du jokede. For der er masser, så mange at jeg endnu ikke har sat mit kuld på listerne, jeg venter lige til de er rigtig 6-ugers søde og frække, hvilket de så vist er nu… OOPS!

Har du kigget www.killingelisten.dk - hovedklubberne og Viking Cats hjemmesider mv.?[/QUOTE]

ja, du har da ret, umiddelbart kunne det ligne en joke, men ikke lige i denne omgang, for jeg ved jo at der er masser af killinger derude, men tænkte bare om mange opdrættere var holdt op med at lave annoncer med deres lækre killinger og de måske brugte alternative salgsmetoder istedet

er ikke meget for at indrømme det, men faktisk føler jeg mig lidt flov :dokdok:lige nu, for jeg ved jo godt hvor jeg skal kigge efter killinger henne, men den sorte klap var åbentbart smuttet ned, for jeg kunne ganske enkelt ikke komme i tanke om det.:tihi::tihi:

Johnny du er ski da for sød :tihi: Du får lige en “krammer” herfra :trøster:

Jamen søde, fortvivl ikke, kniber det - så iler vi alle til med et hjælpende link :høhø:

[QUOTE=Johnny;713399]ja, jeg er da ikke i tvivl om at de er derude, men der hvor jeg har kigget var der meget meget få , men en masse uden stamtavle, jeg har da helt klart en masse kuld der skal kigges ud, jeg manglede bare lige stederne at lede.
har jo så osse nogle “krav” til den killing vi skal have, det skal være en han og der skal være en hel del hvid pels at kramme. men nu suser jeg fluks ind og kigger smukke killinger[/QUOTE]

Jeg har fx killinger, som kun har hvid pels :wink:

så det godt, du har KG, Johnny =)
måske var du så fokuseret på at kigge på killinger, at du glemte hvor du skulle kigge

var inde og kigge og øv altså, de killinger kan jeg slet ikke ha, og da slet ikke halo, han er slet slet slet ikke noget for mig, faktisk så tror jeg at jeg nu lider af en form for hukommelsestab

[QUOTE=DK Zaphy;713609]så det godt, du har KG, Johnny =)
måske var du så fokuseret på at kigge på killinger, at du glemte hvor du skulle kigge[/QUOTE]

ja mon ikke du har ret, for ja var meget fokuseret og ville bare se killinger killinger killinger

[QUOTE=Johnny;713642]ja mon ikke du har ret, for ja var meget fokuseret og ville bare se killinger killinger killinger[/QUOTE]håber du finde en der er noget for dig…