Jeg kan nærmest ikke huske hvornår jeg sidst har fået noget fremkaldt eller reelt gjort andet end at tage et billede for at mindes noget.
Men ældste barnet skal konfirmeres, hvor det vil være en lavpraktisk god ide at gøre noget ud af at huske.
så jeg ved at jeg kommer til at fremkalde billeder (polaroid, til bordkort) men også få lavet 1 måske 2 fotobøger (tiden før konfirmation, men måske også en med konfirmations minder)
men jeg har ingen ide om, hvor det er godt at få gjort henne eller gennem.
jeg har fået fremkaldt et lærreds billed på temu for at se om det kunne bruges til underholdning og resultatet var overraskende god (selvom jeg så også lige skal købe pindene så den bliver firkantet), men skal som sagt bruges som underholdning, så mine forventninger var ikke ekstrem… men nu koster det billed på 50x100 under 200kr incl pinde, så det er jo ikke dyrt.
men må også tilstå at jeg er ret så overrasket over at temu sælger det så billigt og så at det er en reel ok kvalitet (temu kostede 65kr og pindende 140kr),
men prisen her betyder ikke alt, men jo mere jeg bruger på foto gaver, jo mindre får mit barn så for i forhold til andre gaver…
så derfor vil jeg meget gerne høre om jeres erfaringer også af de måske lidt alternative erfaringer