Så det nok derfor …
De stopper nemlig til, også fyldes hele slangen op med træpiller, også kommer der ikke nogen ned til fyret, også står der, alarm, brændt ud.
Min bedre halvdel arbejder hos HC i Venslev, som gør meget i træpiller.
Menuen “I fokus” (højre side)
“Træpiller”
de skriver bla lavt smuldindhold, så det er noget de er obs på.
Man kan bede om tilbud…
Vi har ikke selv pillefur - desværre, vi er på fjernvarme, dyr fjernvarme
Edit: har lige hørt at det er god kvalitet de har
Har lige fået en palle i indkørslen så nu skal der slæbes ind:ked:
Men det er svenske træpiller på 8 mm,
Og det er fra Roskilde brændesalg www.rbsalg.dk
Det er første læs fra dem i år,men de plejer at være gode
Ellers har vi købt i løssalg på den lokale tankstation,men de er ikke helt så gode,der er meget der skal renses ud
Tine
Den sending, vi havde problemer med, var der småbitte huller i poserne, hvor der altså kunne komme både fugt og endnu værre regn til pillerne… Når pillerne bliver våde/fugtige vil de skilles og blive til smulder. Hullerne i sækkene var næsten usynlige, så små var de…
Så problemet kan sagtens og er formentlig også relateret tilbage til forhandleren…
[quote=skoglund;486035]Har lige fået en palle i indkørslen så nu skal der slæbes ind:ked:
Men det er svenske træpiller på 8 mm,
Og det er fra Roskilde brændesalg www.rbsalg.dk
Det er første læs fra dem i år,men de plejer at være gode
Ellers har vi købt i løssalg på den lokale tankstation,men de er ikke helt så gode,der er meget der skal renses ud
Tine[/quote]
Dem brugte jeg også for et par år siden - de er udmærkede, men de svanemærkede er klart i bedre kvalitet.
Svært at sammenligne med dem jeg bruger nu, når der er års mellemrum, men jeg mindes ikke dem fra rb var lige så gode som de nuværende.
Brugte faktisk kun dem fra rb, fordi man kunne købe dem i løssalg.
Dem jeg har købt denne gang hedder Neova Pellets og er købt hos Bio-Brændsel Danmark
http://www.bio-dk.dk/group.asp?group=31
Jeg gav 2.100 kr for en palle inkl levering. Kan se de er lidt dyrere nu.
Men jeg er rigtig godt tilfreds med kvaliteten