Hvor handler I til misser?

Foder køber jeg ved Lisa - www.mollie-m.dk, grus har jeg også købt en enkel gang ved hende, ellers køber jeg grus ved zoo+ guf køber jeg de godbidder i Aldi :slight_smile:

Vi har en MaxiZoo tæt ved, så dér handler vi en hel del - navnlig tørfoder men også diverse “impulskøb”.
AK-grus henter vi hos Niels i Ninis Dyreartikler, Hedehusene. Vi har også fået flere No.1-træer og løsdele gennem ham.
Aldi holder os forsynet med vådfoder og sticks.
Taastrup Dyrehandel har Mjau vådfoder og friskt kattegræs.

Zooplus - ja, hvis købet er stort nok til gratis levering.

  • og så er der jo nullerputsenge fra Brita, megahørmere fra Sussie og kaninhaler fra Racekatten. :slight_smile:

Hvad er prisen for hvilken størrelse Mjau dåser hos Taastrup Dyrehandel:?
Nini er god og hyggelig at handle hos:ok::slight_smile:

[QUOTE=dkkorat;801783]Hvad er prisen for hvilken størrelse Mjau dåser hos Taastrup Dyrehandel:?
Nini er god og hyggelig at handle hos:ok::)[/QUOTE]

Ikke specielt billigt - 25 kr for en stor dåse. Kan ikke huske, hvor meget, der er i, men det er denne her: :wink:

[QUOTE=FinnFrode;801808]Ikke specielt billigt - 25 kr for en stor dåse. Kan ikke huske, hvor meget, der er i, men det er denne her: :wink:

[/QUOTE]

Svært at se om der er 400g eller 800g i den dåse :wink: Det er muligvis stadig billigere at købe stort ind af de store dåser i Malmö:)

Jeg har desværre ikke nogen hjemme, men der er meget mere end i en 300 g Lux. Jeg gætter på 600 g, men er ikke sikker…

Tilføjelse: Og ja, Malmö er helt sikkert billigere, hvis man kommer den vej.

:slight_smile: Vi køber i zooplus hver 3 måned, sammen med en nabo, og vi køber det hele tørfoder, vådfoder, og kattegrus og når vi køber sammen kommer vi op de over 100 Euro, så vi ikke skal betale fragten.

Kattestængerne køber vi i Aldi, kan ikke få Tøffe til at spise lux foder:(

Tørfoder (Arion med opdrætterrabat) og småting hos Hunden og kattens Storkøb i Helsingør. Det bliver bragt gratis til døren ved køb over 1.000 kr.
Træpiller og Taste of the Wild (hundefoder) hos den lokale dyrehandel - bragt gratis til døren.
Vådmad (Lux) i Aldi.

Foder købes hos Medicanimal.
Grus hos vores lokale Poppi Dyrecenter.

Køber ind i mellem også hos vores dyrlæge

:slight_smile:

LUX bliver indkøbt i ALDI
Diverse hos Brita i Hittekatstanden (herunder kattesenge)
Diverse til Skaldepandens mave er købt hos Lis (ikke-receptpligtigt).

Den dåse som FF viser på billedet mener jeg er en 800 grams dåse, jeg handler MJAU i Tåstrup ind i mellem og ja prisen er 25 kr for sådan en dåse :slight_smile: Skal nok huske at følge op på det når jeg skal ind og hente par dåser i kommende uge :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;801816]Jeg har desværre ikke nogen hjemme, men der er meget mere end i en 300 g Lux. Jeg gætter på 600 g, men er ikke sikker…

Tilføjelse: Og ja, Malmö er helt sikkert billigere, hvis man kommer den vej.[/QUOTE]

Hvis der kun er 600 gram i, så kostede de - sidst jeg var i Malmø - ca. 10 svenske kroner i supermarkederne. Der findes også en 800 grams dåse og umiddelbart ligner den sådan én - men der er stadig langt fra 10 svenske kroner til 25 danske :wink:

Ja, den ser noget højere ud end de dåser vil har slæbt med hjem fra Malmø :wink:

[QUOTE=FinnFrode;801816]Jeg har desværre ikke nogen hjemme, men der er meget mere end i en 300 g Lux. Jeg gætter på 600 g, men er ikke sikker…

Tilføjelse: Og ja, Malmö er helt sikkert billigere, hvis man kommer den vej.[/QUOTE]

Der er altså 410 g i en Lux-dåse. Bare sådan for en ordens skyld :slight_smile:

Jeg handler RC + grus i petworld/maxizoo og så køber jeg lidt dåseguf i aldi eller fakta…

jeg er ikke så god til at handle på nettet til dyrene :slight_smile:

Er der det? :? Nå, men så er 800 g i Miau’en nok ikke helt ved siden af… :slight_smile:

Hills produkter hos AT HorseCare i Valby, Royal Canin fra deres opdrætter side på nettet, Maxizoo, Zooplus og udstillinger - og kattepinde fra Aldi :slight_smile: og hvor man nu ellers falder over noget spændende :slight_smile:

Vådmad og kattegrus bliver købt hos min pusher, Ann-Dorrit http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-front.htm

Tørkost købes i her: http://www.aps-choice.fr/

Det meste af deres legetøj købes her: Purrs In Our Hearts Cat Toys Shop - Best Cat Toys

vi handler på bla

petworld.dk
maxizoo.dk

plus i div fysiske tyske dyrebutikker

og så køber vi de her kattesnacks-stænger i lidl.

vi køber somregel kun når der er et godt tilbud og har tit et godt lager hjemme

Så fik vi ny Mjau hjem, så jeg kunne checke. Der er sør’me 980 g i den viste dåsestørrelse.
Og denne gang havde Taastrup Dyreforretning også varianten med oksekød - meget populær hos de firbenede. :slight_smile: